همزن دستی بوش مدل Bosch hand mixer MFQ3010 | سناپویان

یکی از نقاط قوت این محصول قابلیت تنظیم سرعت در 5 حالت و عملکرد توربو می باشد. با 5 میزان سرعت و عملکرد توربو، می توانید همیشه تنظیمات عالی را پیدا کرده و هر ماده ای را به غلظت و قوام دلخواهتان مخلوط کنید. عملکرد توربو در صورت نیاز به کار شما سرعت و قدرت اضافی می دهد. همزن دستی بوش مدل MFQ4070 با کیفیت بالا و عملکرد فوق العاده اش سرعت شما را در امر آشپزی، پخت کیک، شیرینی، تهیه سس، دسر و… افزایش می دهد. نمونه ای دیگر از همزن های بوش را در فروشگاه بانه سلف قرار داده ایم.

همزن دستی بوش مدل Bosch hand mixer MFQ3010 | سناپویان

ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های وایت کالا محسوب می‌شود. همزن دستی بوش مدل MFQ3030با وجود موتور قدرتمند امکان همزدن و مخلوط کردن انواع مواد اولیه آشپزی و شیرینی پزی را فراهم می آورد. با فشردن یک دکمه، همزن از پایه اصلی جدا می شود و قابل استفاده در ظروف دیگر می باشد. همزن برقی دستی بوش 500 وات مدل MFQ40304 دارای بدنه ای با طراحی شیک است. همچنین بدنه این همزن دستی بوش از پلاستیک ساخته شده و از کیفیت بالا و مرغوبی بهره مند شده است. همزن برقی، یکی از نیازهای مهم و اساسی هر خانه ای است و در مدل های بسیاری تولید می شود.

خرید اینترنتی انواع همزن برقی بوش

در این موقع شما به تعمیر همزن دستی یا برقی خود نیاز پیدا می کنید. همزن در انواع برقی و دستی خود مدل های مختلفی دارد و روبراه سرویس تعمیرات انواع این لوازم خانگی آشپزخانه را انجام می دهد. فروشگاه اینترنتی دیجی پارسه، عرضه کننده لوازم خانگی برندهای معتبر جهانی می باشد.

همزن برقی بوش مدل BOSCH MFQ47304

گوشتکوب برقی یا میکسر دستی تنوع بیشتری را در تهیه انواع غذاها و دسرها همچون له کردن سوپ و پوره کردن میوه ها ارائه می دهد. این ابزار به راحتی تنها با یک کلیک به دستگاه همزن متصل می شود. برای پوره کردن و جلوگیری از پاشیده شدن مواد، یک ظرف شفاف مدرج با ظرفیت 600 میلی لیتر و همراه درپوش در نظر گرفته اند.

  • به منظور بهبود در ارائه سرویس و بارگذاری سریع تر این وب سایت از کوکی استفاده می کند.
  • این همزن دارای دو سری هم زن و دو سری خمیر زن می‌باشد که جنس همگی آ‌ن‌ها از استیل ضد زنگ است.
  • همچنین در این دستگاه عملکرد توربو و نیز عملکرد پالس تعبیه شده است که به کارایی و عمر بیشتر آن کمک می‌کند.
  • همزن دستی بوش مدل MFQ4070 با کیفیت بالا و عملکرد فوق العاده اش سرعت شما را در امر آشپزی، پخت کیک، شیرینی، تهیه سس، دسر و… افزایش می دهد.
  • با قرار گیری قابلیت سرعت مازاد (توربو ، TURBO) با وجود ۵ سرعت متفاوت ، همزن بوش از پس غذا های خشک تر ، مواد مایع چسبناک تر و سمج تر ، بر می آید.

موتور قدرتمند 300 وات این دستگاه شما را مطمئن می سازد که بهترین نتیجه را به ارمغان بیارود. سری های این محصول مخصوص همزدن و خمیرزدن است که از استیل ضدزنگ ساخته شده برای کارایی و عمر بیشتر. موتور این محصول قابلیت کار در دو سرعت و عملکرد توربو را نیز دارد.

همزن کاسه دار اسمگ مدل SMF03

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار