قیمت سیم مفتول استیل آسرون | foulka

با استفاده از انبر دم گرد مقدار مورد نیاز از مفتول را جداکرده و به ایجاد طرح های هنری مد نظرتان بپردازید. گاها بعضی آلیاژهای نسوز و خاص مانند مونل و اینکونل نیز موجود می باشد. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. جنس این تک رشته ها از مس میباشد رسانای خیلی قویی میباشد به همین دلیل از عایق بسیار قوی استفاده میکنند.

مفتول استیل فنری

فروشگاه سیمند کابل ارائه دهنده انواع کابل و سیم مفتول استیل استاندارد در این حوزه می باشد که با داشتن محصولات با کیفیت می تواند نیاز طیف وسیعی از مشتریان خود را رفع کند. فولادهای ضد زنگ، گروه وسیعی از فولاد های ویژه هستند که بیشتر برای مقاومت در برابر خوردگی توسعه یافته اند. تولیدکنندگان سیم مفتول استیل در درجه بندی گوناگونی اقدام به تولید سیم مفتول استیل می کنند و پرداخت آن با کروم بستگی به محیطی دارد که این آلیاژ در معرض آن قرار می گیرد. این نوع سیم که از فولاد گالوانیزه ساخته شده است، کیفیت بسیار زیادی دارد و در بخش های مختلف مانند ساختمان سازی و یا شکل دهی مورد استفاده قرار میگیرد. دلیل نام گذاری این محصول به خاطر رنگ عایق آن است که از نوع پی وی سی است.

در مجموع ماهیت محیط و ترکیب شیمایی فولاد هر دو در تشکیل زنگ و خوردگی حفره‌ای فولاد ضد زنگ نقش تعیین کننده‌ای دارند. هنگامی که مفتول استیل بریده یا خراش داده می‌شود، کروم موجود در سطح آن، فوراً اکسید شده و فیلم اکسید ناحیه صدمه دیده را بازسازی می‌کند. به خاطر همین خاصیت خود ترمیمی یا خودشفایی (Self healing) است که فولاد را بدون زنگ (Stainless) می‌نامند. با افزایش کربن سختی استیل افزایش می یابد و به اصطلاح فنری تر می شود اما چون برای افزایش کربن باید از میزان کروم و نیکل موجود در این آلیاژ کاسته شود با کاهش مقاومت در برابر خوردگی روبرو هستیم که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. لوله های صنایع پتروشیمی ، نیروگاهی ، نفت و گاز ، صنایع غذایی شیمیایی و دارویی… توزیع انواع لوله های فولادهای آلیاژی و استنلس درز دار و بدون درز(مانیسمان) در سایزها و رده های مختلف…

  • در طی این فرایند مفتول در برابر اکسید آهن(زنگ زدگی) مقاوم خواهد شد و می تواند در هر نوع آب و هوایی استفاده شود.
  • این مقاومت و عدم تمایل به خوردگی در برابر رطوبت را می توان با افزودن مولیبدن به ترکیب استیل به مقاومت در برابر اسید های کاهنده هم ارتقا داد.
  • آلیاژ آهن، کروم نیکل با کربن کمتر از یک دهم درصد شناخته می شوند مثل استنلس های ۳۰۴ و ۳۰۴L که معمولا به عنوان ۸/۱۸ و ۱۰/۱۸ نیز نامگذاری شده و در حالت کار نشده خاصیت غیر آهن ربایی دارند.
  • این لایه محافظ بر روی استیل توسط کروم موجود در آن تشکیل می شود پس اگر درصد کروم به اندازه کافی باشد (حداقل ۱۰ درصد) حتی با ایجاد خراش بر سطح آن نیز این لایه به سرعت تشکیل شده و محافظت ادامه می‌یابد.
  • سیم مفتول استیل یکی از محکم ترین مفتول های موجود در جهان است که از آلیاژ استیل ساخته شده است.
  • مفتول استیل 304 , foulka 304 L بدلیل نداشتن خاصیت مغناطیسی اصطلاحا به آن استیل نگیر گفته می شود و از پرمصرف ترین فلزات می باشد .
این محصول بیشتر در صنایع ریلی، مفتولی، خانگی و حتی بسته بندی و عایق نیز مورد استفاده قرار میگیرد. در کابینت سازی و آرماتور سازی، یکی از مهم ترین ابزار ها سیم مفتول مسوار است، زیرا با داشتن مقاومت مناسب و همچنین تحمل گرمایی بیشتر نسبت به مدل های دیگر برای انجام این چنین کارهایی مناسب است. جنس آلیاژ استیل به کار رفته باعث می شود تا این نوع کابل دربرابر انواع ضربه، مقاوم باشد و در مقابل ضربه، سایش و حتی گرما نیز از کابل های دیگر بهتر عمل کند.

قیمت سیم مفتول استیل آسرون | foulka پس اگر به محصولی نیاز دارید که هم نسبت به آب مقاوم باشد و هم سختی یا فنریت داشته باشد این نوع ورق بهترین گزینه ی پیش روی شماست.استنلس استیل حاوی حداقل ۱۰ درصد کروم و حداکثر ۱.۲ دهم درصد کربن است. گروه صنایع آلیاژی هنر عرضه کننده انواع محصولات استنلس استیل در مدل‌های نرم و فنری تولید، کشور ایران و وارداتی است. قیمت سیم مفتول استیل نسبت به قیمت سیم مفتول سیاه و یا قیمت سیم مفتول گالوانیزه بالاتر است. محصولات فولادی از جنس فولاد زنگ نزن قیمت بالاتری نسبت به قیمت محصولات فولادی تولید شده از فولاد کربنی دارند.

لوله استیل نرده ای (دکوراتیو)

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار