لیست قیمت ماشین اصلاح و ریش‌ تراش، ۲۸ اردیبهشت ترب | takdoo-تکدو

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خط زن شارژی نیز این است، که در هر جا بدون نیاز به برق مستقیم می‌توان از آن استفاده کرد. این ماشین اصلاح خط زن توسط برند جیمی تولید شده و با مدل «GM-805» به بازار عرضه شده است. محصولی کاملا حرفه‌ای و پرقدرت که قادر است موهای شما را به خوبی کوتاه کند.

ریش تراش براون braun

لیست قیمت ماشین اصلاح و ریش‌ تراش، ۲۸ اردیبهشت ترب | takdoo-تکدو برای روغن کاری کافیست چند قطره روغن به قسمت های مختلف تیغه ماشین اصلاح خود چکانده و سپس دستگاه را روشن کنید تا روغن در تمامی قسمت تیغه ها و لابلای آنها مالیده شده و پخش شود. همچنین با کم شدن شارژ دستگاه، سرعت موتور کم نمی‌شود و با سرعت ثابت 10 هزار دور در دقیقه کار می‌کند. اگر قصد تهیه بهترین ماشین اصلاح سر پاناسونیک را دارید، این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

  • ست دو عددی ماشین اصلاح سر و صورت بابلیس پرو بوست پلاس هفت رنگ…
  • همچنین، احتمال زنگ زدن تیغه به صفر رسیده و سلامت پوست و مو حفظ خواهد شد.
  • بی شک کیفیت بالای موزر، خدمات پس از فروش آن، قیمت مناسب، و همچنین طراحی منحصر به فرد آن از دلایل مهمی است که سالیان طولانی توانسته موزر را همچنان معروف و پرطرفدار نگه دارد.

البته شما می‌توانید با گذاشتن شانه روی خط زن و توسط درجه قابل تنظیم روی بدنه، موها را در 19 اندازه متفاوت (از 1 تا 10 میلی‌متر) کوتاه نمایید. وال، جیمی، فیلیپس، کیمی، موزر، ایندکس، اوستر، ایراکس، انزو، براون، پروکس، پاناسونیک، پرینسلی برخی از مارک های با کیفیت خوب در بازار هستند که محصولات آنها محبوب هستند. همراه با این دستگاه 4 عدد شانه وجود دارد یکی از آن‌ها برای موهای سر و 3 عدد شانه‌ی دیگر برای اصلاح صورت در نظر گرفته شده‌اند.

بهترین مارک ماشین اصلاح سر

نیز یکی از ماشین های اصلاح قدیمی و معروف است که هر کدام از آقایان حداقل یک بار در آرایشگاه یا منزل موهایشان را با آن اصلاح کرده اند. این ماشین اصلاح که به موزر 1400 هم معروف است در سال های اخیر با اینکه انواع ریش تراش ها وارد بازار شده است باز هم به دلیل کیفیت بالا توانسته است طرفداران همیشگی خود را داشته باشد. این فروشگاه ملاک اصل بودن موزر را فقط و فقط معیارهای ذکر شده در زیر به عنوان مبنا قرار داده و برای ما تمایز بین درجه 1 اصلی و درجه 2 تقلبی مواردی است که شرح داده میشود. شانه آرایشی، پوشش تیغه‌ها، برس تمیز کردن گردن و صورت، برس تمیز کردن تیغه‌ها و قابلیت‌های دیگر دستگاه، این مدل از رمینگتون را در گروه بهترین دستگاه اصلاح موی سر به صرفه بازار قرار داده است. از ویژگی‌های بهترین ماشین اصلاح سر «پروموزر»، می‌توان به استند یا پایه شارژ، نمایشگر LCD، تیغه‌های تیتانیوم و سرامیک، هشدار کمبود شارژ، هشدار کمبود روغن، باتری قابل شارژ و موتور توربودار آن اشاره نمود. ماشین های اصلاح از برندهایی چون فیلیپس ، براون ، وال ،اندیس ، پاناسونیک ، موزر ، رمینگتون ، پرومکس و …

ماشین اصلاح موی بدن فیلیپس نورلکو مدل BG 7030

انواع ماشین اصلاح مو با برندهای متعددی در بازار یافت می‌شوند. با این حال، اینکه بتوان تمامی برندها را یافت و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کرد، کمی دشوار است. اما اگر یک فروشگاه آنلاین معتبر پیدا کنید که تمامی برندهای خوب را داشته باشد، مشکل برطرف خواهد شد. البته این ویژگی‌ها بر اساس سلیقه افراد و نیاز آن‌ها تعیین می‌شود. برای مثال، برخی از افراد عادت دارند در حمام، موی سر خود را اصلاح کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار