ماوس مشخصات، خرید و قیمت ماوس فروش ویژه مقداد آی تی

پردازنده
های داخل موس این حرکت را تشخیص داده و سیگنال های قابل فهم را به کامپوتر ارسال
میکنند. تشخیص جهت و سرعت حرکت به وسیله غلتکی که در زیر ماوس قرار
دارد انجام میشود. برای ساخت موس از حسگرهایی استفاده شده است که این حسگر ها
جهت و سرعت تشخیص داده شده را به سیگنال هایی تبدیل میکنند و به کامپیوتر ارسال
میکنند.

  • موس بلوتوث بدون دانگل یا با دانگل، موس سیمی یا با سیم، موس لب تاب یا موس کامپیوتر؟ تمامی این‌ها به نیاز شما بستگی دارد.
  • با سیستم عامل های مک، ویندوز و ویندوز 6 به بالا سازگاری دارد.
  • برای افراد مبتلا به فلج مغزی و سایر شرایط مشابه استفاده این نوع از انواع مختلف ماوس کامپیوتر/ لپ تاپ بسیار آسان‌تر از موس معمولی است.

برخی موس‌ها از نظر طراحی شاید عجیب به نظر برسند؛ اما کاملاً اصولی بر اساس موقعیت قرارگیری مچ دست طراحی شده‌اند. مخصوصاً طراحان یا کسانی که برای بازی طولانی مدت قصد خرید موس را دارند، باید به حالت ارگونومی موس توجه داشته باشند. کامپیوتر/لپ تاپ ها دارای پورت های متعدد usb هستند که هر یک از آنها را برای وسیله ای خاص برای مثال موس، کیبورد، فن و… TrackPoint که به عنوان یک دکمه اشاره نیز شناخته می‌شود، یک دکمه کوچک لاستیکی است که می‌توان آن را روی صفحه کلید لپ تاپ یافت. می‌توانید آن را با انگشت اشاره فشار دهید و نیازی به تغییر موقعیت تایپ کردن خود ندارید. هرچه فشار بیشتری وارد کنید، مکان نما سریعتر حرکت می‌کند.

این تکنولوژی باعث میشود با به حرکت درآمدن غلطک اطلاعات جابجایی و سرعت ماوس به کامپیوتر ارسال میشود. تکنولوژی های استفاده شده در تولید ماوس های کامپیوتر باعث شده انواع متنوع موس تولید شوند که هرکدام ویژگی و کاربرد خاص خود را دارند. یکی از معایب موس لیزری نسبت به موس اپتیکال دقت پایین تر آن میباشد. برای کار هایی با سرعت بالا استفاده از موس لیزری باعث میشود در زمان کوتاه تری کار شما به پایان برسد.

موس تراست مدل ZAYA WIRELESS RECHARGBLE

همان طور که اشاره کردیم، موس بی سیم بدون دانگل تا حدودی از موس‌های دیگر گران‌تر است. برای مثال موس‌های بلوتوثی اپل قیمت بسیار گران قیمتی دارند. یا از طرف دیگر انواع موس گیمینگ برند رایزر بسیار گران‌قیمت هستند. پیش از آنکه بخواهید انتخاب خود را نهایی کنید، باید بودجه‌ای که برای خرید خود کنار گذاشته‌ای را در نظر بگیرید. پس نیازی نیست هزینه بسیار گرانی را بابت موس اپل پرداخت کنید. از طرف دیگر همیشه هم خرید موس ارزان به نفع شما نخواهد بود.

LOGITECH G502X GAMING mouse با سیم

از دیگر ماوس‌های مناسب برای بازی می‌توان به ماوس ای فورتک، ماوس ایسوس و ماوس ام اس آی اشاره کرد. تولید کننده‌ی ماوس گیگابایت نیز ماوس‌های بسیار خوب و البته گران‌قمیتی برای گیمینگ تولید می‌کند. قیمت ماوس ریز خیلی بالاست و اگر نمی‌خواهید آنقدر روی یک ماوس هزینه کنید، خرید ماوس لاجیتک را به ویژه در صورتی که می‌خواهید یک ماوس وایرلسی یا بلوتوثی بخرید به شما توصیه می‌کنیم. در میان برندهای ایرانی نیز ماوس تسکو از مابقی برندها کیفیت بهتری دارد.

ماوس اپل[ویرایش]

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار