معرفی منابع کنکور فنی و حرفه ای مشاوره تحصیلی آکو | ketabko

سپس با توجه به منابع معرفی شده، اقدام به برنامه‌ریزی دقیق و مطالعه دروس نمود. در هر کجای کشور که باشید، از امکان دسترسی آسان و سریع به بهترین منابع کنکور فنی بهره‌مند خواهید بود. برای خرید کتب کنکور فنی و حرفه ای و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب های موردنظرتان را به آسانی سفارش داده و در بهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. شرکت در کنکور سراسری یکی از اهداف و از عوامل فشارهای اصلی تمام دانش‌آموزان در سال‌های آخر تحصیلات متوسطه محسوب می‌شود. همانطور که اشاره شد، استفاده از منابع و کتب کنکور فنی مناسب، مورد تائید و متناسب با نظام آموزشی می‌تواند نقش بسیار مهمی در آماده‌سازی و قبولی داوطلبان کنکور سراسری ایفا کند. انتشارات جویامجد از بهترین ناشران منابع کنکور فنی و حرفه ای محسوب میشود.

نظرات کاربران

با سلام و وقت بخیر، مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای سال ۱۴۰۱، پذیرش رشته کامپیوتر بر اساس آزمون بوده و مواد آزمون در دفترچه سال جدید مشخص خواهد شد. با سلام و احترام، طبق شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه در سال جاری فقط ۵ رشته آزمون داشتند و بقیه رشته ها بدون آزمون بر اساس معدل کل می توانستند انتخاب رشته کنند. یکی از کاملترین کتاب‌هایی که برای داوطلبان کنکور فنی حرفه‌ای به چاپ رسیده است، کتاب‌های انتشارات جویا مجد است.

منابع کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۲

یکی از بهترین کتاب‌های این انتشارات برای موفقیت در کنکور سراسری، کتاب آبی شبکه و نرم افزار پایه دهم و یازدهم قلم‌چی است. این کتاب از بخش‌های تست متنوع تشکیل شده است که داوطلبان را از خرید سایر کتاب‌های کمک آموزشی بی‌نیاز می‌کند. با نگاه به این منبع می‌توان گفت که مؤلفان حدود هزار سوال شناسنامه‌دار را در کتاب قرار داده‌اند.

کمک می کند اطلاع از زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای کتاب کمک درسی کنکور فنی و حرفه ای 1400می باشد. برای این منظور می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کرده و آگاهی های لازم را کسب نمایید. با توجه به این مسائل، برآنیم که در ادامه‌‌ی این مطلب از سایت کتابانه شما داوطلبان کنکور فنی را با برخی از بهترین کتب مرتبط با کنکور فنی و حرفه ای و راه‌های خرید این کتابها آشنا سازیم. ارسال منابع معتبر کنکور فنی حرفه‌ای، برای داوطلبانی که ساکن تهران هستند، به صورت فوری و پرداخت درب منزل و برای داوطلبانی که ساکن سایر شهرها هستند، در اولین فرصت انجام می‌گیرد.

  • زیرا بدون اطلاع از منابع قطعاً نمی توانید به درصد مورد نظر در تست ها برسید و برروی رتبه شما تاثیر منفی خواهد داشت.
  • آخرین بخش دروس اختصاصی، دروس شایستگی فنی هستند که ضریب 12دارند و به عنوان مهم‌ترین بخش‌ کنکور فنی و حرفه‌ای به شمار می‌روند.
  • با توجه به این که داوطلبان شاخه کارودانش باید برای کنکور با داوطلبان شاخه فنی و حرفه ای رقابت کنند بنابراین دانش آموزان شاخه ی کاردانش باید از منابع شاخه فنی و حرفه ای استفاده کنند.
  • در ضمن این فیلم های آموزشی هم به صورت آموزشی میباشد و هم ماهیت نکته ای و تستی دارد.
  • به همین دلیل در ادامه این مطلب به معرفی منابع امتحانی رشته های با کنکور مقطع کاردانی فنی و حرفه ای می پردازیم.

به گونه ای که بتواند مهارت های دانش آموز را به درستی به چالش بکشد. آسان بودن بیش از حد سوالات باعث ایجاد اعتماد بنفس کاذب در دانش آموز شده و سخت بودن سوالات نیز وی را از ادامه مطالعه کتاب منصرف خواهد کرد. بنابراین نحوه طراحی و چینش سوالات در کتاب کمک درسی بایستی به گونه ای باشد که دانش آموز با هر تیپ سوالی به خوبی آشنا شده و بتواند توانایی های خود را در موضوعات مختلف بسنجد. تمامی داوطلبان می توانند در صورت علاقه به رشته های ارائه شده در گروه آزمایشی هنر، علاوه بر ثبت نام در یکی از رشته های اصلی (ریاضی، تجربی و انسانی)، درکنکور سراسری هنر نیز ثبت نام نمایند. ازآنجا که ادامه تحصیل در دانشگاه برای دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای ضروری و لازم است، باید قبل از ورود به دانشگاه، آینده تحصیلات خود را متصور شوند و درجهت آن پیش بروند.

۴) زیرگروه مکانیک

معرفی منابع کنکور فنی و حرفه ای مشاوره تحصیلی آکو | ketabko
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار