مقاله شماره یک در هوش مصنوعی

هر کدام از این زیرمجموعه ها دارای چندین مدل پردازنده هستند. اگر میخواهید لپ تاپی بخرید که تا چندین سال بدون افت عملکرد شما را همراهی کند، در حالت کلی پیشنهاد میشود بیشترین هزینهی مقدور را برای آن صرف کنید و بهترین لپ تاپ را از میان جدیدترین و برترین لپتاپ های موجود در بازار انتخاب کنید. اگر میخواهید به سوالات مشخص کاربران پاسخ دهید، به سراغ کلمات و عبارات کلیدی طولانیتر بروید. لپ تاپ Lenovo IdeaPad 1 – B یکی از ارزانترین لپ تاپ های موجود در بازار است که به دلیل مشخصات نسبتاً خوب خود ارزش خرید بالایی دارد. در نتیجه اگر شما به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی با پردازندهی خوب برای اجرای نرم افزارهای تدوین عکس و فیلم (که به حافظه رم بالایی نیاز دارند) هستید، لپ تاپ HP – EF2126WM – E برای شما بهترین گزینه بوده و به همین دلیل در راهنمای خرید لپ تاپ شهر سخت افزار حضور یافته است. مهمترین مشخصهی لپ تاپ Ideapad 3 – CAB لنوو که در محصولات همرده بسیار کمیاب است حضور پردازندهی نسل یازدهم Core i3-1115G4 با فرکانس پایه 3.0 گیگاهرتز و فرکانس بوست 4.1 گیگاهرتز است.

هدف اصلی بیپی بازگشت مطمئن و رقابتی سرمایه، با استفاده از کاربست قابلیتهای متمایز، بر مجموعه واحدی از داراییها و اصول مدیریت قدرتمند بنگاهی، نظام شفاف، سپردن مسئولیت و مجموعه ارزشها و سیاستهایی، که هدایتگر رفتار کارکنان است، ذکر شدهاست. امروزه شاید هوش مصنوعی به آن شکلی که تصور میکنیم وجود نداشته باشد اما باز هم بسیاری از کارهایی که روزانه انجام میدهیم، مانند جستجوی اینترنت یا گشت و گذار در صفحات شبکههای اجتماعی و غیره، همه متاثر از هوش مصنوعی است و در حقیقت در این مواقع داریم از آن استفاده میکنیم. در جدیدترین لیست از «بهترین لپ تاپ های پیشنهادی» که برای «تیر 1402» تدارک دیدهایم، به سراغ بهترین لپ تاپهای موجود در دسته بندیهای استفاده روزمره و مولتی مدیا، مهندسی و طراحی و در نهایت بازی رفتهایم و در هر بخش چند لپ تاپ برتر بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. او به خاطر شیمی اش با همبازی لی هاونی، که در پروژه قبلی خود بدرخش یا دیوانه شو بازی کردهاست، مورد ستایش قرار گرفت. متاسفانه برخی از دوستان وبمستر و کارشناس محتوا در این مورد کمی خساست به خرج میدهند و فکر میکنند که این کار باعث بالا رفتن ارزش سایت رقیب میشود.

در حال حاضر اکثر برندهایی که در بازار ایران ارائه میشوند، لپ تاپهای مطمئن و مرغوبی عرضه میکنند. اگر دلیل شما هم برای خرید لپ تاپ در همان حد استفادههای روزمره مانند وبگردی، تماشای فیلم و حضور در کلاسهای آنلاین است، پیشنهاد میشود لپ تاپی با قیمت زیر 20 میلیون تومان خریداری کنید و هزینهی اضافی صرف نکنید. اکثر مارک های لپ تاپ معتبر حاضر در ایران محصولات قابل قبولی ارائه میدهند، اما با توجه به محبوبیت برندهای ایسوس و ایسر میتوان انتظار بالاتری از محصولات این دو برند بزرگ داشت در حالت کلی برندهای ایسوس و ایسر همیشه در رده بندی بهترین لپ تاپ های جهان حضور دارند. اما به صورت کلی، هماکنون برندهای ایسوس و ایسر در بازار ایران محبوبترین و بهترین مارک های لپ تاپ هستند که بسیاری از محصولات آنها در راهنمای خرید لپ تاپ شهر سخت افزار حضور دارند و شما میتوانید بسته به نیاز خود از میان آنها انتخاب کنید. PCها همچنین دارای صفحه نمایش بزرگتر و صفحه کلید راحتتری هستند که برای کار و سرگرمی هم بسیار گزینهی مطلوبتری محسوب میشوند. لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 – QE با نمایشگر 14 اینچی خود به عنوان یک لپ تاپ ظریف و جمعوجور محسوب میشود که هرچند از پس گیمینگ و پردازشهای سنگین برنمیآید، اما به لطف حافظه SSD خود، سرعت مناسبی دارد و برای کارهای اداری و استفادههای روزمره میتواند گزینهای عالی باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار