قیمت و خرید یخچال فریزر 2022 2021 لیست قیمت یخچال فریزر های ال جی و سامسونگ

قیمت و خرید یخچال فریزر 2022 2021 لیست قیمت یخچال فریزر های ال جی و سامسونگ

قابلیت انتخاب رطوبت خودکار برای محفظه میوه و سبزیجات یکی از قابلیت‌های عالی گنجانده شده در این مدل است که می‌تواند میزان تازگی و طراوت مواد غذایی را بیشتر کند. این دستگاه فاقد آ‌بسردکن است و اگر به دنبال یخچال فریزر پایین با آبسردکن هستید یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL750 می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. به طور معمول افراد در خرید یخچال فریزر سامسونگ معیارهای متفاوتی دارند که خوشبختانه این کمپانی تمام جوانب را در نظر گرفته و در نهایت محصول بی عیب و نقصی را به مشتریان خود عرضه کرده است. با توجه به ظرفیت بسیار بالایی که یخچال فریزر های سامسونگ دارند؛ اگر خانواده شما پر جمعیت است، انتخاب یخچال فریزر دو قلو سامسونگ یا مدل یخچال 30 فوت برای شما می تواند یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی باشد. خالی از لطف نیست که به یک سری دیگر از ویژگی های کاربردی این برند معروف اشاره کنیم. هر کسی بلا استثنا وقتی اسم برند سامسونگ به گوشش می خورد یاد نوآوری و خلاقیت می افتد و این موضوع به قدری آشکار است که دیگر جای گفتن ندارد و من فکر می کنم حداقل برای یک بار هم که شده به سراغ این برند رفته باشید.

قیمت یخچال سامسونگ

دوام و طول عمر این موتور طولانی بوده و شرکت سامسونگ ضمانت ده ساله برای آن در نظر گرفته است. فروشگاه بانه خرید، بررسی، انتخاب و بررسی و خرید آنلاین بانه خرید.به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه. 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان.

خرید یخچال فریزر

یخچال های ساید بای ساید سامسونگ امروزه جزو پر طرفدار ترین ها هستند و خریداران زیادی در سراسر دنیا خرید یخچال سامسونگ دارند. ساید بای ساید سامسونگ همه امکاناتی را که برای سالم نگه داشتن مواد غذایی می خواهید دارد و با ترکیب فریزر و یخچال در هم می تواند گزینه ای عالی برای خرید باشند. این مدل یخچال با دارا بودن سیستم خنک کنندگی دوگانه هر بخش از دستگاه را با توجه به میزان دمای تنظیم شده خنک می کند. پس در قسمت یخچال با دمای خنک فقط محصولات غذایی مانند میوه، سبزیجات ، پنیر و …

  • جهت اطمینان از اصل بودن یخچال سامسونگ شما می‌توانید از وب سایت هایی خرید کنید که نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشند یا هنگام تحویل گرفتن کالا با دعوت کارشناس یا نصاب لوازم خانگی از اصالت کالا مطمئن شوید، بعد با خیال راحت پرداخت کنید.
  • شرکت سامسونگ بزرگترین کمپانی تولید کننده لوازم خانگی در سراسر جهان است.
  • یکی از پرفروش ترین و بزرگ ترین یخچال فریزر های بازار، یخچال جفت سامسونگ است که به اسم RR39-RZ32 هم اکنون در ایول کالا موجود است.
  • هر کسی بلا استثنا وقتی اسم برند سامسونگ به گوشش می خورد یاد نوآوری و خلاقیت می افتد و این موضوع به قدری آشکار است که دیگر جای گفتن ندارد و من فکر می کنم حداقل برای یک بار هم که شده به سراغ این برند رفته باشید.

یخچال فریزر RS50 سامسونگ علاوه بر کیفیت عالی از طراحی ظاهری مناسبی هم برخوردار است. ابعاد مناسب و استاندارد این دستگاه آن را در هر فضایی قابل استفاده می سازد. این یخچال ظاهری شیک، مدرن و جمع و جور با طراحی مینیمالیستی دارد و از دو بخش یخچال و فریزر در طرفین تشکیل شده است(یخچال سمت راست و فریزر سمت چپ). سیستم عایق قوی این مدل باعث نازکتر شدن ضخامت دستگاه و در نتیجه افزایش حجم فضای داخلی آن شده است.

تمام محصولات این فروشگاه اورجینال به شرط کارشناسی اصالت کامل گارانتی معتبر 24 ماه شرکتی تحویل داده میشود. این بدان معناست که شما می توانید قسمت فریزر را به راحتی به یخچال تبدیل کنید. اگر استفاده طولانی مدت ازیخچال؛ در اولویت شما است؛ همیشه به دنبال مدل هایی که دارای قفسه های شیشه ای نشکن هستند باشید. دوام این قفسه ها از قفسه های پلاستیکی بیشتر است و می توانند وزن بیشتری را تحمل کنند. در نهایت اگر از انتخاب خود مطمئن هستید با زدن دکمه‌ی “افزودن به سبد خرید” مراحل گفته شده را کامل کرده و کالا را سفارش دهید. تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به فروشگاه اینترنتی بامی تک می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS51K5780WW

یخچال های سامسونگ مانند سایر رقبای خود ، دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد خود است که باعث متمایز شدن آنها نسبت به دیگر برند ها شده است . این دستگاه ها با هر رنج قیمتی در حال حاظر در دنیا موجود میباشد که در ایران نیز مدل های بروز و تولیدات 2022 البته در شهر بانه موجود و قابل خرید میباشد . ناگفته نماند که نمونه های بالا پایین هم طرفداران خوبی دارد اما نسبت به مدل های ساید و دوقلو کمتر میباشد . یخچال فریزر RS68A8820S9 یکی از محصولات سامسونگ با طراحی ساید بای ساید در سال 2021 به حساب می آید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار