اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار

اتاق فرار شکنجه در ژانر ترس و وحشت با ۸۰ درصد سختی و ۹۰ درصد ترس است. در اتاق فرار راز، شما به‌عنوان نقش اول یک فیلم رازآلود و ترسناک بازی خواهید کرد و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد خواهید داشت. همان طور که از اسم تسخیر مشخص است، این اتاق فرار تجربه‌ای ترسناک را برای شما رقم خواهد زد. اتاق فرار تسخیر با ۷۵ درصد معما و ۷۵ درصد ترس در انگیما در انتظار شما است؛ البته اگر آمادگی روبه‌رو شدن با روح یک دختربچه سرگردان را داشته باشید.

  • و شما فرصتی برای آزمایش خودتان در تمرکز ، مشاهده و حل مسئله در شرایط سخت و پر استرس را دارید.
  • در اتاق فرار کلبه وحشت مجموعه انگیما فضایی ترسناک و همراه با توهم را تجربه خواهید کرد.
  • برای تهیه این بازی می‌توانید به وب‌سایت مجموعه یا شعب حقانی یا سعادت آباد در تهران مراجعه کنید.
  • مدت زمان بازی از قبل مشخص و محدود می باشد و در این بازه زمانی باید به جواب معماها دست پیدا کنید.
  • بازی‌های ما ژانرهای مختلفی داره…از ژانر اتاق فرار ترسناک تا پلیسی و جنایی و دلهره‌آور و کلی ژانر هیجان‌انگیز دیگه!

همه باید با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند تا معما به بهترین نحو ممکن حل شود. شاید شما تاکنون بازی های کامپیوتری با این تم خاص معمایی و رازآلود را انجام داده باشید. یک مزیت خاص اتاق فرار، تجربه این نوع از بازی ها در شرایط واقعی است که باعث می شود هیجان بیشتر و واقعی تری را تجربه کنید. شما باید از تمام پتانسیل های خود برای جستجو و یافتن سرنخ ها استفاده کنید. اسکیپ روم جایی است که علاوه بر به چالش کشیدن هوش، باید از حس بینایی، شنوایی و لامسه خود نیز نهایت استفاده را ببرید و آنها را هر چه بیشتر با هم هماهنگ کنید. برای تجربه حل کردن معماهای سرشار از هوش و خلاقیت در محیطی پر از هیجان و ترس، اسکیپ می می تواند گزینه مناسبی باشد.

اتاق فرار انیگما

توجه داشته باشید که برای شرکت در این اتاق فرار، نیاز به پیش زمینه قبلی ندارید و همه چیز توسط پرسنل قبل از شروع سانس اتاق فرار برای تیم شما، شرح داده می‌شود. آخرین نفر، دومین بازی مجموعه دژاوو با تم دلهره‌آور است که ۹۰ درصد درجه سختی و ۸۰ درصد درجه ترس دارد. این بازی از بزرگ‌ترین بازی‌های حال حاضر کشور است که با فضاسازی خاصی طراحی شده است. اتاق فرار آخرین نفر محصول سال ۱۴۰۰ است و اولین اتاق فرار ترسناک با تم مدرسه به شمار می‌آید. مجموعه اتاق فرار اسکیپ اسپیرال با دوبازی قرارداد و پنهان شده در تاریکی توانسته نظر مخاطبان زیادی را در در این صنعت به خود جلب کند. بازی اتاق فرار پنهان شده در تاریکی این مجموعه توانسته در جشنواره های اتاق فرار کشور جوایز متعددی کسب کند و در بسیاری دیگر جزو کاندیداها باشد.

اتاق فرار گاهوک

شما و هم‌­تیمی‌­هایتان که نهایتا باید ۸ نفر باشید، باید سعی کنید که اصل ماجرا را در مدت زمان ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه بفهمید و برای این مدت سرگرم­‌شدنتان در یک جای خفن باید نفری ۹۰ تومان پرداخت کنید. جریان از این قرار است که شما وارد درمانگاهی می‌شوید که اتفاق‌­های خیلی عجیبی در آنجا رخ می‌دهد؛ شما و دوستانتان باید بفهمید آنجا دقیقا چه خبر است؟ تعدادتان باید ۶ تا ۸ نفر باشد و ۲ ساعت فرصت دارید. اتاق فرار کلبه وحشت، اتاق فرار قتل مرموز، اتاق فرار تسخیر، اتاق فرار جنگ، اتاق فرار روانی، اتاق فرار رویا و اتاق فرار‌هالای پوزان، از اتاق­‌های این مجموعه هستند. اتاق­‌ها قیمت­‌های متفاوتی دارند؛ اما همگی در رنج قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان هستند.

‏هرسال در دهكده اي كوچك واقع در شوروي،در يك روز معين اتفاق عجيبي رخ ميدهد دقيقا در يازدهم جولاي هر سال يكي از افراد دهكده به دلايلي نا معلوم مفق… در صفحه پرداخت بانک، مشخصات بانکی خود را وارد کنید تا به صفحه صدور بلیط وارد شوید. خیر ، گرچه بازی های ترسناک بر اساس ترس واقع شده اند ولی در کل طول بازی هیچ خطری برای بازیکنان وجود ندارد.

مجموعه اتاق فرار تونل اسکیپ

حتی جالب است بدانید که اتاق فرار، بازی ای است که در برخی از کشورها، سر از مدارس و حتی شرکت‌ها نیز درآورده است. طبق تحقیقاتی که پلیس انجام داده است، مبتلایان به‌ این ویروس در آزمایشگاهی مخروب و متروک ساکن بودند. شما در این بازی در نقش پلیس برلین تصمیم دارید تا به درون این آزمایشگاه مخروبه وارد شوید و علت انتشار این ویروس را پیدا کنید تا پادزهر آن ساخته شود. مخاطب اسکیپ روم وان اسکیپ آقایان و بانوان و نوجوانان‌اند و تعداد نفرات بازی هم از ۴ تا ۸ نفر است. امکانات این مجموعه متنوع است و شامل سالن انتظار مجزا، فضای اختصاصی برای عکاسی، صندوق برای نگهداری وسایل در حین بازی، شارژ تلفن همراه، سفارش نوشیدنی، دسترسی راحت به وسایل حمل‌ونقل عمومی و فضا و دکوراسیون کاملاً حرفه‌ای و چشم‌نواز است. تعداد افراد بازی کلبه وحشت بین ۴ تا ۶ نفر بوده و برای سنین بالای ۱۶ سال مناسب است.

اولین بار این بازی در کشورهای آسیای شرقی طراحی شد، سپس طرفداران بسیاری پیدا کرد. اولین اتاق فرار در سال 2007 در کیوتور توسط تاکاو کاتو افتتاح شد. سپس اتاق فرارهای بیشتری در کشورهای اروپایی و آمریکایی طراحی شد و به تدریج طرفداران خاص خود را پیدا کرد. البته رفتن به اتاق فرار، فقط مخصوص افرادی نیست که همین حالا با آنها صمیمی هستید. خیلی وقت‌ها قرار گذاشتن در اسکیپ روم با همکلاسی‌ها و همکارهایتان، باعث می‌شود خیلی زودتر به اصطلاح یختان باز شود و به یکدیگر نزدیک‌تر شوید.

اتاق فرارهای تهران (کامل‌ترین لیست + آدرس اتاق فرارها)

در این بازی ابزارهای حل معما و راهنماهایی در گوشه و کنار فضا پنهان شده است، و یکی از وظایف بازیکان این است که آن ابزار و راهنماهای پنهان را پیدا کنند. برای رزرو اتاق‌ فرارهای اسکیپ روم می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید. این بازی بیش از هرکدام از اتاق‌های فرار نیاز به همکاری و گروهی بازی‌کردن دارد و در غیر این صورت موفق نخواهید شد. همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده است.

رزرو بازی اتاق فرار ترسناک همراه با تصاویر و ویدیو

اتاق فرار فرار از سلول انفرادی با ژانر معمایی و دلهره‌آور، ۷۵ درصد درجه سختی دارد. اتاق فرار کینه با تم ترسناک و دلهره‌آور، یک بازی با درجه سختی ۸۰ درصد است. مجموعه مرکز بازی‌های فکری، بزرگ‌ترين مرکز بازی‌های فکری و اتاق فرار در خاورميانه و در شهر تهران است و تنها نماینده رسمی «برین گیم» در ایران به شمار می‌آید. این مجموعه شامل دو بخش، اتاق های فرار مشتمل بر ۶ اتاق مختلف، بازی‌های متنوع روميزی و شب‌های مافیا است . اتاق فرار صوتی نوار ممنوعه یک اتاق فرار مجازی و رایگان است. بهتر است از هدفون استفاده و در مکانی خلوت به پادکست گوش کنید تا تمرکز بیشتری داشته باشید، برای دیگران مزاحمت ایجاد نکنید و از داستان لذت ببرید.

  • برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند.
  • راکی، الکس و مانی سه نفر از دزدهای شهر دیترویت آمریکا بودند که از طریق دزدی امرارمعاش می‌کنند.
  • سناریوهای هیجانی و ژانر وحشت در اسکیپ هوم، آدرنالین خون شما را در بالاترین میزان خود قرار می‌دهد تا تجربه‌ای جذاب از حضور در این فضا داشته باشید.
  • داستان از این قرار است که یک قاتل زنجیره‌ای در هر قسمت تعدادی از افراد را در محیطی زندانی می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد برای نجات جان خود دست به کارهای عجیبی بزنند.

در واقع اتاق فرار یا اسکیپ روم همان بازی های کامپیوتری هستند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و به صورت گروهی انجام می شوند. تاکائو کیوتو مردی ۳۰ ساله از کیوتو ژاپن بود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفت بازی های معماگونه و ترسناک را در محیط های رمزآلود طراحی و پیاده سازی کند. این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند.

این موزه سیستم امنیتی قوی دارد و شما باید با گذشتن از آن الماس را سرقت کنید و به یک کلکسیونر خارجی بفروشید. این اتاق یک شبیه‌ساز محیط موزه است و شما باید خود را از آن خارج کنید. زمانی‌که لیزرها فعال می‌شود، اگر به هرکدام نورها برخورد کنید ۱ دقیقه از زمان باقی‌مانده کسر خواهد شد. راکی، الکس و مانی سه نفر از دزدهای شهر دیترویت آمریکا بودند که از طریق دزدی امرارمعاش می‌کنند. راکی قصد دارد به‌همراه خواهر کوچک‌ترش برای زندگی بهتر به کالیفرنیا سفر کنند و داستان ادامه پیدا می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو بلیط این اتاق فرار حتما فیلم نفس‌کش را تماشا کنید.

۱۲. شما می‌توانید در هر زمان بازی را ترک کنید

مدت‌زمان بازی در اسکیپ روم اسکیپ لند ۷۰ دقیقه و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۶ بازیکن است. محدوده سنی افراد شرکت‌کننده از ۱۵ سال به بالاست و مخاطب آن نیز آقایان و بانوان و نوجوانان‌اند. در این بازی، شما به درون خانه مرموزی وارد شده که در همان ابتدا با چالش روبه‌رو می‌شوید.

مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان ۱۳۹۴ با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار شکل گرفت. این مجموعه در بهار سال ۱۳۹۵ موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به‌عنوان یکی از محصولات خود در ایران راه‌اندازی کند. اتاق فرار دارای متغیرهای مختلفی است که کیفیت تجربه بازی به آن‌ها وابسته است. از مجموعه اتاق فرار اجرا کننده و محل اجرا گرفته تا مدت زمان بازی و سناریو هریک می‌توانند در کیفیت تجربه شما دخیل باشند. غیر از آن از آنجایی که اسکیپ روم یک سرگرمی گروهی می‌باشد اعضای تیم شما نیز در تجربه شما در بازی اتاق فرار دخیل خواهند بود.

مجموعه اتاق فرار دژاوو

اتاق فرار سرقت از بانک در دو مکان مجزا برگزار می‌شود و هیچ تفاوتی از نظر سناریو، طراحی، قیمت و… باهم ندارند. ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود، به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید. اگر قبلا یکی از مجموعه فیلم‌های ارّه را دیده باشید دیگر با میزان استرس و خشونتی که در آن وجود دارد قطعا آشناید.

اتاق فرار چیست؟

البته قرار نیست در این مسیر تنها باشید، بلکه دوست و رفیقاتون هم کنار شما هستند. با یک تیم حرفه‌ای و باهوش که هر معمایی رو رمزگشایی می‌کنه و از هیچ اهریمن و شیطانی ترس نداره می‌تونید تک به تک مراحل اتاق فرار ترسناک رو پشت سر بگذارید؛ و یک روز شاد و سرشار از ترشح بی‌انتهای آدرنالین تجربه کنید. گرچه واقعاً ترساندن کسی به زمان و پشتکار نیاز دارد ، اما چند راه موثر سریع نیز وجود دارد. این شامل ترس های ناگهانی پرش ، چراغ های چشمک زن ، جلوه های صوتی مهیج و وسایل ترسناک است.

مجموعه فاینال اسکیپ (شعبه تهرانپارس 1 و

در این اتاق فرار، قرار است تا آخرین نفس برای یک هدف خیلی بزرگ بجنگید؛ پس با آمادگی کامل به اتاق جنگ بروید. اتاق فرار شیوع، ناصرالدین شاخ و اتاق ۴۴، سه اتاق فرار آنلاین مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر هستند. با توجه به سبک‌ها و ژانرهای مختلف اتاق فرار و تجربه بازیکنان، تعریف مشخصی برای بهترین اتاق فرار وجود ندارد. هر بازی اتاق فرار می‌تواند تجربه متفاوتی برای شما به همراه داشته باشد. بعضی منابع به یک ورژن بازی زنده اشاره می‌کنند که در سال ۲۰۰۶ در کالیفرنیا به نام «تکه نارنجی» پدیدار شد.

مدیریت کردن یک تیم 8 نفره بسیار سخت تر از تیم 4 نفره می باشد. معمولا برای شرکت در اتاق فرار ترسناک باید بالای 16 سال و حتی در بعضی مواقع بالای 18 سال داشته باشید. مورد دیگری که اتاق فرار انیگما اجازه آن را داده است، حضور افراد بالای 10سال به همراه یک بزرگتر در اتاق جنگ، رویا و قتل مرموز می باشد که با رضایت مردم روبرو شده است. دکور این اتاق فرار توسط بهترین دکوراتور های سینمایی اجرا شده است. اتاق فرار گرمابه ۹۰ درصد ترس و دلهره و ۷۵ درصد درجه سختی دارد.

همین موضوع مغز شما را درگیر کرده و می تواند به عنوان یک تمرین برای بهبود قدرت حافظه و مهارت حل مسئله به شما کمک کند. تیم های موفق در اتاق فرار، تیم های سازمان یافته ای هستند که در آنها، شرح وظایف، مدیر تیم و نحوه ارتباط افراد مشخص شده است. به همن دلیل توصیه می شود هر تیم یک مدیر برای خود انتخاب کند تا همه چیز در طول جریان بازی تحت کنترل باشد. انتخاب شدن شما به عنوان مدیر تیم در این بازی می تواند تمرینی خوب برای افزایش مهارت های رهبری توسط شما باشد. اگر بازی اسکیپ روم را حتی به اتفاق دوستان نزدیک خود انجام دهید، می توانید مهارت های خود را در ارتباط با دوستان تان در شرایط خاص، بهبود ببخشید. اما این بازی زمانی می تواند بیشتر باعث رشد روابط عمومی شما شود که آن را با تیم های مختلف تشکیل شده از افراد مختلف تجربه کنید.

یکی از این مشکلات تبدیل شدن تمام اعضای تیم تحقیقاتی و داوطلبان آزمایش به موجودات ماورائی بوده. موجوداتی که یک لحظه هم نمی‌تونید با اون‌ها در یک اتاق زندگی کنید؛ اما در اتاق فرار اکشن شما با این موجودات مواجه می‌شید و باید راه‌های غلبه کردن به اون‌ها رو پیدا کنید. دقت داشته باشید که نفرات ثبت شده در رزرو خیلی مهم است و اگر با تعداد نفرات متغایر با رزرو شما به بازی تشریف ببرید مجموعه بابت متغایر بودن نفرات از شما غرامت دریافت میکند. اتاق فرار مثل تمام دیگر تفریحات موجود در جهان یک هدف جامع دارد، سرگرم کردن و ساختن لحظات لذت بخش. پس هدف اصلی از اینکه به اتاق فرار میرویم این است که زمانی را به خوشی بگذرانیم.

اتاق فرار (شب شوم) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک جدید اندیشه واقع شده است. بیشتر مجموعه‌های اتاق فرار دارای سایت می‌باشند و شما میتونید از طریق وبسایت آن‌ها به صورت انلاین بازی خودتون رو رزرو کنید. این نوع رزرو آسان و مطمئن ترین روش رزرو اتاق فرار است و اگر مجموعه‌ای باشه که بنا به هر دلیلی وبسایت نداشته باشه میتونید از طریق تلفن این کارو انجام بدید. در وبسایت ما در قسمت شماره تلفن بازی در صورتی که بر روی آن کلیک کنید ، مستقیم میتونید با مجموعه ارتباط برقرار کنید و بازی خودتون را رزرو کنید.

  • اتاق فرار (گردانه مرگ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است.
  • به جرئت می‌توانیم بگوییم که هنوز در اتاق فرارهای تهران جایی نیست که در این فهرست نیامده باشد.
  • فرآیند حل کردن معمای اتاق برای بیرون آمدن باید در مدت زمان محدود حداکثر یک ساعت انجام شود.

اگر معما حل کردن رو دوست دارید و فردی ریزبین هستید که به جزییات توجه می‌کنید، اتاق فرار معمایی رو برای بازی انتخاب کنید. با رزرو اسکیپ روم معمایی وارد یک بازی هیجان‌انگیز و سرشار از معماهای پیچیده خواهید شد. برای حل کردن هر کدوم از این معماها باید به نشونه‌ها توجه کنید و اسم‌ها، اطلاعاتی که در سندهای اتاق فرار وجود داره و… اتاق فرار (خط خون ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (جزا) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (گردانه مرگ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است.

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار

حداقل از یک کپسول بیوورسال ( کپسول آتش‌نشانی) ۶ لیتری برای جلوگیری از آتش‌سوزی استفاده کنید. هر کپسول مناسب ۱۰۰ مترمربع است و برای مثال اگر فضای شما ۳۰۰ مترمربع است شما به ۳ کپسول نیاز دارید. اتاق فرار نیز مانند سایر حرفه‌هایی که می‌شناسید، استاندارد‌های خاص خود را دارد که اگر شما قصد تاسیس‌ آن را داشته باشید، باید آن‌ها را رعایت کنید تا در این حرفه دچار مشکل نشوید. همه بازی‌ها قانون‌های مخصوص خود را دارند و اتاق فرار هم یکی از این بازی‌هاست.

اتاق فرار سیانور

در این اتاق فرارها، ابتدا سناریست و طراح اسکیپ روم، یک ایده خام را با الهام از مسائل ترسناک مثل موجودات ماورایی و یا قتل و… طراحی می‌کند. بعد از نوشتن سناریوی ترسناک و پر از هیجان بازی، تیم سازنده تمام تلاش خود را می‌کنند که فضا و صحنه و موسیقی کاملا القا کننده حس ترس باشند. شما می توانید از تخفیف های دائمی رزرو آنلاین اتاق فرار و لیزرتگ کرج و تهران در وب سایت اکوکلاب بهره مند شوید.

این افراد باید از نظر روحیات با شما تناسب داشته و دارای روحیه کار گروهی باشند. همچنین اگر در ارتباط با شیوه خرید بلیط اتاق فرار از تخفیفان، یا شرایط و نحوه استفاده از کوپن تخفیفان سوالی داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید. سایت تفریحات کیش تخفیف تنها سامانه رسمی، دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماد ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجوز فروش تفریحات کیش از سازمان منطقه آزاد کیش است. با کلیک روی نماد های بالای همین صفحه می توانید سابقه سرویس دهی و خدمات سامانه کیش تخفیف را مشاهده نمایید.

اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار

اتاق فرار، تفریح گروهیِ مهیج، فکری و جذابی است که در سال‌های اخیر نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا تبدیل به یکی از پرطرف‌دارترین تفریحات بزرگسالان شده است. در این بازی‌ها، شما و هم تیمی‌هایتان، تماشاگر یک فیلم یا بازی کامپیوتری نیستید بلکه در فضایی واقعی، شخصیت اول یا قهرمان سناریویی از پیش تعیین شده هستید. شما به همراه دوستانتان وارد اتاق‌هایی پر از معما می‌شوید که بر اساس سناریوی بازی، دکوراسیون مخصوص به خودش را دارد و می‌تواند در ژانرهای متنوعی مثل اتاق فرار ترسناک، مرموز، تعاملی، پلیسی، جنایی، فانتزی و … این تفریح مهیج از سال ۱۳۹۵ با اتاق فرار نجات شهر، محصول مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر وارد ایران شد. اتاق فرار سرقت از بازی‌های کلاسیک اسکیپ روم با سبک کارآگاهی و هیجانی و درجه سختی ۷۰ درصد است. بهتر است سرقت را به‌عنوان تجربه اول امتحان کنید؛ این بازی به حرفه‌ای‌های اسکیپ روم توصیه نمی‌شود.

پیشنهاد میکنیم اگر قصد آشنایی بیشتر با انواع و اقسام اتاق فرارها در تهران را دارید و میخواهید بهترین و جذابترین اسکیپ روم تهران را برای خود و همراهان‌تان انتخاب کنید، حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید. بهتر است قبل از رزرو به لوکیشن دقیق بازی، نقد بازی، درجه سختی اتاق، حداقل و حداکثر تعداد نفرات مجاز برای تجربه بازی، قوانین و مقررات رزرو، ساعت دقیق سانس و مبلغ تیکت توجه کنید، تا انتخابی صحیح و لذت بخش داشته باشید. به همین خاطر در بازی و کل روند آن با پازل‌ها و معماهای تقلبی زیادی روبرو می‌شوید که شما را از هدف اصلی‌تان دور می‌کنند. این مدل بازی می‌تواند به راحتی بازیکنان و هم تیمی‌های آن‌ها را ناامید کند. به همین خاطر اغلب اوقات تیم‌هایی که تجربه بیشتری دارند این سبک را انتخاب می‌کنند.

  • این اتاق فرار نیز زیرمجموعه‌ای از مجموعه اسکیپ تایم محسوب می‌شود.
  • این تفریح مهیج از سال ۱۳۹۵ با اتاق فرار نجات شهر، محصول مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر وارد ایران شد.
  • مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ با هدف و اجرا بازی‌های فکری و معمایی تاسیس و راه‌اندازی شد.
  • همه چیز در این اتاق فرار شبیه به فیلم‌های ترسناک و احضار روح است.

برای یک خروج موفق باید مهارت، سرعت عمل، تمرکز، متفاوت دیدن، گشتن جاهای غیر معمول و فکر کردن به سناریو را در خود تقویت کنید و حواستان به نکاتی باشد که اپراتور بازی به شما گفته است. قصه‌هایی که در اون‌ها قاتل و مقتول کنار هم در یک اتاق زندگی می‌کنند و هر لحظه که بازپرس پرونده دیرتر راز جنایت‌های قبلی قاتل رو پیدا کنه، مقتول یک قدم بیشتر به لحظه مرگ نزدیک می‌شه. اینجا اتاق فراره، همون اتاقی که هر روز یک داستان تازه برای گفتن داره و هر بازیکنی با کمک اکتورهای حاضر در این اتاق باید پرده از اسراری که پنهان شدن برداره.

قوانین اتاق فرار

هواپیمای شما در صحراهای کالاهاری سقوط می‌کند و تعداد زیادی از افراد کشته یا مجروح می‌شوند. دکور این مجموعه شبیه به محیط جنگل‌های آمازون ساخته شده و افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در آن شرکت کنند. برای رزرو بلیط اتاق فرار قاتل سریالی اطلاعات زیر به شما کمک می‌کند.

در این بازی، بازیکنان در قالب یک شخصیت، ایفای نقش می کنند و با سایر بازیکنان تعامل برقرار می کنند. بازیکنان اغلب در دنیایی غوطه ور می شوند که برای اجرای ماموریت خود و فرار از اتاق، باید شخصیت ها را به خوبی مجسم کنند اگر چه اتاق فرار یک پدیده سرگرم کننده است. اما از آن به منظور تمرین و تیم سازی برای شرکتها و گروه های حرفه ای دیگر نیز استفاده می شود. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند. از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد.

این مجموعه هفت اتاق فرار ویژه، ۶ بازی کلاسیک (سه بازی به‌طور موقت تعطیل هستند)، سه بازی محیطی، سه اتاق فرار آنلاین و یک اسکیپ باکس است. اولین طراحان این بازی متفکران حوزه آموزش کشورهای آسیای شرقی بوده اند. آنها بر این باورند که فعالیت بدنی و فکری توام می‌تواند رشد و پویایی افراد برای استفاده از خلاقیت و همیاری را بالا ببرد. اتاق فرار یک بازی مبتنی بر ماجراجویی در زندگی واقعی است که در آن گروهی از بازیکنان، یک ماجرای طراحی شده توسط صاحبان اتاق فرار را دنبال می کنند.

اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم

آقایان و بانوان با محدوده سنی ۱۶ تا ۶۰ سال مخاطب این اسکیپ روم هستند. اسکیپ روم یا اتاق فرار یکی از بازی‌های جذابی است که با ماجراجویی و ترس و دلهره همراه است. در این بازی، افراد شرکت‌کننده، به‌کمک نکات و سرنخ‌ها و راهبردها، به حل معماها و پازل‌های مختلف می‌پردازند و با آن‌ها بازی را به اتمام می‌رسانند. این پازل‌ها و معماها در نقاط مختلف مکانی مشخص پنهان شده‌اند.

اتاق فرار آرماگدون از بازی‌های جدید و ویژه اسکیپ روم با سبک ترسناک، هیجان‌انگیز و «سروایوال» و درجه سختی ۱۰۰ درصد است؛ پس اگر خود را یک حرفه‌ای می‌دانید و بیش از پنج بازی بازی کرده‌اید، به این اتاق فرار بیایید. اتاق فرار آرماگدون با ژانر آخرالزمانی، پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیز‌ترین و بزرگ‌ترین محصول اسکیپ روم است؛ جایی که شما یک بازی کامپیوتری را در واقعیت تجربه خواهید کرد. در اتاق فرار ترسناک، ماجراها، نورپردازی و موسیقی برای ترساندن شما به کار گرفته شده‌اند. همچنین معمولا در این اسکیپ روم‌ها از اکتورها یا بازیگران هم استفاده می‌شود.

اتاق فرار (ابدیت) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دهکده المپیک واقع شده است. بیشتر مجموعه‌های اتاق فرار دارای سایت می‌باشند و شما میتونید از طریق وبسایت آن‌ها به صورت انلاین بازی خودتون رو رزرو کنید. این نوع رزرو آسان و مطمئن ترین روش رزرو اتاق فرار است و اگر مجموعه‌ای باشه که بنا به هر دلیلی وبسایت نداشته باشه میتونید از طریق تلفن این کارو انجام بدید. در وبسایت ما در قسمت شماره تلفن بازی در صورتی که بر روی آن کلیک کنید ، مستقیم میتونید با مجموعه ارتباط برقرار کنید و بازی خودتون را رزرو کنید. هر یک از بازیهای اتاق فرار دارای یک سناریو مشخص و مربوط به بازی می باشند که از طریق آن می توان به تم داستانی بازی و همجنین هدف نهایی بازی دست پیدا کرد.

دسته‌ها

شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به شعبه‌های مختلف در شمال تهران و غرب تهران، از اتاق فرارهای مختلف این مجموعه استفاده کنید و هیجانی وصف نشدنی را تجربه کنید. شعبه‌های مختلف اسکیپ کیوب موجب شده است، تا درمعرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهراننیز، اسمی از این اتاق فرار هیجان انگیز باشد. اتاق فرار هکر از بازی‌های کلاسیک اسکیپ روم با سبک ماجراجویی و بیوگرافی و درجه سختی ۹۰ درصد است.

یکی از سوژه های پرطرفدار امروز در اتاق فرار ، اتاق فرار ترسناک است و هر اتاق فراری تلاش دارد خود را ترسناک ترین اتاق فراردر کشور معرفی کند. بله ، قطعاً یک اتاق فرار ترسناک بمراتب برای شما جذابتر از یک تجربه ی خالی خانه ی وحشت ، طونل وحشت ، سافاری و یا هر اسم دیگری خواهد بود. اما فراموش نکنیم حتی در اتاق فرار ترسناک نیز می بایست حداقل شروط ماهیتی اتاق فرار حفظ شده باشد تا آن را از دیگر تجربه های ترسناک مشابه متمایز کند. گیم مستر فردی است که در تمام طول اتاق فرار، زمانی که شما غرق در معماها هستید، شما را نگاه می‌کند و صدای شما را می‌شنود.

کارتون انیمیشن

از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد. از دیگر سوژه های اتاق فرار می توان به سوژه های پلیسی- کارآگاهی اشاره داشت ، برای حل یک پرونده ی قتل ، خنثی کردن بمب و یا جلوگیری از یک حمله ی تروریستی حتی. در برخی از موارد شما با حل کردن پازل ها به هدف خود می رسید و در برخی دیگر از اتاق فرار ها ، شما خود در انتها در جایگاه تصمیم گیری قرار می گیرید و اینجاست که هیجان اتاق فرار حتی از اتاق فرار ترسناک هم بالاتر میرود. مجموعه اتاق فرار اسکیپ مستر در نارمک تهران دارای دو شعبه و سه بازی فعال است. درجه سختی این بازی بالا است و شما در ابتدا روی یک صندلی خواهید نشست؛ آن هم در حالی که پاها، دست‌ها، کمر، گردن و حتی چشم شما بسته خواهد شد.

بهترین اتاق فرار های تهران 20 اسکیپ روم تهران + آدرس کجارو

هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید. اتاق فرار یک بازی نسبتا جدید است که بازیکنان آن، به صورت گروهی به دنبال هدف خاصی هستند. یکی از مهمترین چیزهایی که این بازی به بازیکنانش یاد می‌دهد، همکاری گروهی است. طراحی این بازی به‌صورت فضاهای مختلفی از جمله رستوران، هتل، سلول‌های زندان، کلبه دورافتاده و حتی همانند ایستگاه‌های فضایی است.

  • اتاق فرار صحرای کالاهاری یک ماجرای شگفت‌انگیز دارد که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد.
  • اتاق فرار رویا قوانین خاص خود را دارد و برای خارج شدن از آن باید محدودیت‌ها را کنار بگذارید.
  • تجربه­ همه­ این سناریوها قیمت یکسانی دارند و همگی نفری ۷۰هزار تومان هستند.
  • اما بعد از شروع بازی و با گذشت زمان متوجه می‌شوند که با اتاقی اسرار آمیز و با وسایلی عجیب سروکار دارند.

ایده کاتو نزدیک به چهار‌سال تنها در ژاپن عملی می‌شد تا این‌که در‌سال 2011 این بازی به ‏کشورهای هم‌فرهنگ و پرارتباط با ژاپن کشیده و پایش در این‌سال به سنگاپور باز شد. اتاق فرار وارونگی سخت‌ترین بازی مجموعه بوم اسکیپ با میزان سختی ۸۰ درصد است. اتاق فرار قربانی از بازی‌های سخت و بسیار ترسناک مجموعه وست روم است که به حرفه‌ای‌ها پیشنهاد می‌شود. در این بازی چالشی جدید در اننظار شما است؛ در قربانی هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و هیچ کس از سرنوشت خود خبر ندارد.

۳. اتاق فرار حریم شخصی

توجه داشته باشید که اگر صرفا برای ترسیدن بازی می‌کنید، کابوس مناسب شما نیست. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. در ابتدای بازی یک نفر را به عنوان مدیر انتخاب کنید تا مدیریت زمان داشته و شرایط را کنترل کند.

مجموعه اتاق فرار انیگما در برج میلاد، ۶ بازی معمایی، ترسناک و هیجان‌انگیز در تهران و یک بازی ترسناک و معمایی در کرج دارد. این مجموعه در سال‌های اخیر افتتاح شده و با سبکی منحصربه‌فرد، توجه بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب کرده است. این بازی اولین بازی از سری بازی‌های شکار گنج (یا همان بازی محیطی) در ایران است. بازی‌های شکار گنج، بازی‌های معمایی و گروهی هستند که در فضای باز انجام می‌شوند. این بازی محیطی حدودا دو تا سه ساعت است و به نسبت بازی‌های اتاق فرار نیاز به تحرک و جست‌و‌جوی بیشتر دارد.

اتاق فرار منفی چهار

اما در عین هدف سازنده و مثبتی که اتاق فرار دنبال می کند ، ظاهر داستان ها و دکور بازی ها شاید این اندازه در نگاه اول مثبت جلوه نکنند. موضوع داستان های اتاق فرار بسیار متنوع بوده و با رشد روز افزون آن در سخت افزار ، تنوع موضوع های آن روز به روز بیشتر نیز می شود. در بیان ساده تر می توان گفت هر موضوعی که در سینما و بازی های کامپیوتری و یا مسابقات تلویزیونی و یا حتی کتاب های داستان و غیره وجود دارد ، در اتاق فرار نیز موضوعیت دارد.

بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست + انواع اتاق فرارها لست سکند

در آن بازی‌ها عده‌ای در یک اتاق زندانی می‌شدند و با حل کردن معماهای مختلف، می‌توانستند از بازیکنان اتاق فرار اتاق خارج شوند. اما تفاوت اصلی آن‌ها با اتاق فرارهای امروزی در خط داستانی، تم و شکل بازی، قوانین و… بود که بیشتر می‌توان آن‌ها را الهام‌بخش اتاق‌ فرار‌های امروزی دانست.

برخی از اتاق‌های این هتل گاز سمی وجود دارد که افراد را می‌کشد. برخی دیگر از اقامت‌کنندگان نیز توسط مالک هتل تا حد مرگ شکنجه خواهند شد. در این اتاق شما شاهد روایتی واقعی از سال ۱۹۶۲ خواهید بود. موشک‌های هسته‌ای کوبا و آمریکا آماده شلیک‌اند، شما و تیمتان به اتاق جنگ راه پیدا کرده‌اید و سربازهای دشمن در حال تلاش برای ورود به اتاق‌اند. در هر صورت جان خود را از دست می‌دهید؛ فقط باید برای جلوگیری از نابودی دنیا تلاش کنید.

مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر بزرگ‌ترین مجموعه اتاق فرار در سطح ایران است و در چهار شهر تهران، کرج، اصفهان و اهواز فعالیت می‌کند. این مجموعه هفت اتاق فرار ویژه، ۶ بازی کلاسیک (سه بازی به‌طور موقت تعطیل هستند)، سه بازی محیطی، سه اتاق فرار آنلاین و یک اسکیپ باکس است. این در بازی هیچکدام ترسناک نمی باشند و اگر شما هم جزو علاقه مندان به بازیهای معمایی و غیر ترسناک می باشد و از حل کردن معماها لذت می برید می تونید بازیهای این مجموعه را تجربه کنید.

اتاق فرارهای آنلاین زمان محدود و مشخص ندارند و شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید بازی کنید. اتاق فرار میراث لاله یک بازی محیطی با درجه سختی ۸۰ درصد است. این بازی اولین بازی از سری بازی‌های شکار گنج (یا همان بازی محیطی) در ایران است. بازی‌های شکار گنج، بازی‌های معمایی و گروهی هستند که در فضای باز انجام می‌شوند. این بازی محیطی حدودا دو تا سه ساعت است و به نسبت بازی‌های اتاق فرار نیاز به تحرک و جست‌و‌جوی بیشتر دارد. اتاق‌های فرار عموماً در قالب فضاهایی از قبیل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه، فضاپیماها و هر مکان دیگری که سازگار با داستان بازی باشد، در دنیای واقعی شبیه‌سازی می‌شوند.

اتاق فرار روح املیا

مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌می به‌عنوان اولین اسکپ روم و اتاق فرار ایران با گروهی از جوانان خلاق و مبتکر بازی‌هایی به گستردگی تمامی سلایق فراهم کرده است تا شما لذت شیرین تجربه اولین حل معما اتاق فرار خود را بتوانید به بهترین نحو بچشید. تا به امروز بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با ژانرهای مختلف معمایی، کارآگاهی، ترسناک، دلهره‌آور و تئاتر تعاملی در تهران افتتاح شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین اتاق فرارهای تهران را که از جاهای دیدنی تهران به شمار می‌آیند، به تفکیک مناطق به شما معرفی کنیم. اسکیپ روم یا اتاق فرار یک سرگرمی گروهی و فکری است که در آن شما با تشکیل یک تیم و ورود به فضای واقعی بازی ، با حل کردن یکسری معما و پازل و انجام کار گروهی ، به هدف نهایی که برای شما در نظر گرفته شده خواهید رسید. اسکیپ روم یا اتاق فرار یک بازی جهانی است که از سال 2007 از کشور ژاپن شروع شد . این بازی شبیه بازی های مجازی ولی واقعی اتفاق می افتد و خود افراد به عنوان کاراکتر یک بازی نقش آفرینی میکنند .

این اسکیپ روم با دارا بودن جذاب‌ترین لوکیشن و افراد آموزش دیده حرفه‌ای، توانایی ایجاد هیجان و جذابیت برای شما را دارا است. پس حتما برای رفتن به این اتاق بازی هیجان انگیز، با دوستان‌تان برنامه ریزی کنید. درواقع، این تیم قوی زیرمجموعه گروه سرگرمی آفلاین است که با هدف طراحی و پیاده سازی بازی‌های معمایی مثل اتاق فرار ایجاد شده است. این تیم بهترین کیفیت از سناریو را همگام با انواع معما ارائه می‌کند. استفاده از اتاق فرار با طراحی اسکیپ روم دات آی آر، یکی از بهترین تجربیات شما خواهد بود. از طرفی از همسایه‌های عمارت قدیمی شنیده‌اید که در این عمارت قدیمی فقط یک سرایدار زندگی می‌کرده است و صاحب خانه نیز در خارج از ایران اقامت دارد.

این بازی که روی موبایل و کامپیوتر انجام می‌شود، دقیقا شبیه اتاق فرار واقعی ساخته شده است که شما با حل معماهای مختلف و به‌دست‌آوردن اطلاعات، راهی برای خروج از اتاق خیالی پیدا می‌کنید. باتوجه‌به جلوه‌های ویژه، امکانات دیجیتالی و همچنین شیوع ویروس کرونا که بسیار از اتاق‌ فرارها را در سراسر جهان تعطیل کرده است، نسخه مجازی این بازی اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی در شهر سیلیکون ولی اتاق فرار توسط این دانشجوی ژاپنی طراحی و عملی شد. معمولا اتاق فرارهای ترسناک، طرفداران بیشتری دارد و به همین خاطر، فهرستی از این موارد را در این مطلب برای شما آماده کردیم.

  • اتاق فرار (تازیانه) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پیروزی تهران واقع شده است.
  • ولی مجموعه ها با توجه به میانگین عکس العمل بازیکنان در مرحله تست، قالبا یک عددی را از یک تا ده برای این موضوع اعلام می کنند.
  • اتاق فرار کابوس یک بازی ویژه با سبک هولناک و سورئال است که ۸۵ درصد درجه سختی دارد و در دی ماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است.
  • اتاق فرار تهرومز تنها مجموعه اسکیپ روم در جنوب شهر تهران است که دو بازی فعال دارد.

نه تنها معماها را برای فرار حل می کنید بلکه بخشی از طرح نیز خواهید شد و خواهید دید که داستان چگونه به پایان می رسد. هر یک از بازیهای اتاق فرار دارای یک سناریو مشخص و مربوط به بازی می باشند که از طریق آن می توان به تم داستانی بازی و همجنین هدف نهایی بازی دست پیدا کرد. در نتیجه در زمان انتخای اتاق فرار پیشنهاد می شود که به سناریو بازی توجه کنید و در صورتی که دوست دارید وارد همچنین فضایی بشود آن اتاق فرار را رزرو کنید. جذابیت این بازی، دسته جمعی بودن آن و هیجانی است که در یک فضای واقعی تجربه می کنید. اما به دلیل تغییرات اساسی ای که در زندگی تک تک ما به خاطر کوید 19 به وجود آمده است، همه چیز، حتی بازی‌ها نیز به سمت آنلاین شدن رفتند.

به عنوان مثال، اگر اتاق به جز چند مکان با نور مناسب، تاریک می باشد، باید بر روی قسمت‌های روشن‌تر تمرکز اصلی شما باشد. بازیگران ممکن است اشیای ارزشمندی را به شما پیشنهاد دهند یا نکات مهم کلامی را ارائه دهند. در اسکیپ روم ترسناک مرسوم است که شما برای پیدا کردن بعضی سرنخها دستتان را داخل جاهای تاریک یا خطرناک کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار