راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در سال 2022 [لیست قیمت]

11. توجه به نوع فیلترهای مورد نیاز برای تعبیه در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی: اگر از دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی برای تامین آب شرب استفاده می کنید، می توانید با قرار دادن فیلترهای UV تصفیه آب، اکسیژن ساز و قلیایی علاوه بر حذف آلاینده های موجود در آب سطح کیفی و خواص پزشکی آن را تا حد زیادی افزایش دهید. که شما میتوانید با توجه به بودجه خودتان، دستگاه تصفیه آب موردنظر خود را انتخاب، و بهصورت اقساطی، خرید دستگاه تصفیه آب خود را انجام دهید. این فیلترها هم قابل شستشو و هم قابل تعویض را دارند.اپراتور باید این فیلترها را طبق زمان مشخصی تعویض کرده تا این فیلترها بتوانند از ورود املاح اضافی به داخل ممبران جلوگیری کنند. بهعبارتی، امروزه نوشیدن آب سالم ضرورت بیشتری پیدا کرده است.

خرید دستگاه تصفیه آب

این قطعه از دستگاه میتواند در زمان قطعی آب موجب قطع شدن پمپ شود. چون با گذر زمان باکتریها، خزهها و برخی از انواع رسوبات در فیلتر دستگاه جمع میشوند و در عوض پاکیزه کردن و جدا کردن املاح آب باعث آلودهتر شدن آب در پارچ تصفیه میشوند. همچنین سبب رفع سختی مضر آب میشود که این سختی، رسوبات موجود در دیواره کتری است که گاهی نیز سبب شوری آب میشود. علاوه بر این مواد، فیلترهای کربنی موجود در این دستگاه ها باعث حذف کلر از آب می شوند. این شیرها در انواع مختلفی موجود هستند که بسته به وظیفهای که دارند نوع مناسب آن تعیین میشود.

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی: این نوع از محصولات درون کابینت آشپزخانه نصب میشوند و در نهایت نیز آب تصفیه شده را از طریق شیر برداشتی که در کنار شیر آب آشپزخانهتان نصب میشود، به شما تحویل میدهند. فیلتر فرا بنفش که از طریق یک لامپ جیوه درون دستگاه تولید می شود با تابیدن بر آب ساختار میکرو ارگانیسم های آب را تغییر می دهد و مانع از رشد آن ها می شود. موضوعی که موقع خرید یک محصول به صورت اینترنتی برای همه ما مطرح است، امکان جستجو و یافتن سریع محصول مورد نظر در فروشگاه می باشد. هر فیلتر درون این سیستم وظیفه رفع یک نوع ناخالصی را دارد اما در نهایت آبی که از همه فیلترها عبور کند کاملا عاری از هرگونه ناخالصی است. برای این کار خودمان دستبهکار شدیم و تمامی قطعات دستگاه تصفیه آب را از کشور تایوان وارد کردیم.ما به کار خودمان اطمینان داریم و همه مجوزهای قانونی را درزمینهٔ شغلی خود کسب نموده و نمادهای اعتماد الکترونیک و نماد ساماندهی سایت را نیز دریافت نمودهایم.

دستگاههای تصفیه آب با برند زینود، کالاهای اصلی ما در تصفیه مارکت هستند که قطعات آن بهصورت مستقیم توسط خودمان از کشور تایوان به ایران وارد میشوند. یکی از دغدغههای اساسی مردم برای خرید دستگاه تصفیه آب، وجود لوازم و قطعات و خدمات اصلی و باکیفیت، و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب میباشد ، که ما در تصفیه مارکت یک دستگاه تصفیه آب را به شما عزیزان ارائه میکنیم که پنج خصوصیت منحصر بفرد زیر را دارا میباشد. 2. این دستگاه تصفیه آب ازلحاظ خدمات پس از فروش بالاترین خدمات پس از فروش در ایران را داراست. شما میتوانید برای اطلاع بیشتر در مورد دستگاه تصفیه آب آدرس و اطلاعات تماس واقعی ما را در اینماد سایت تصفیه مارکت، و یا در قسمت تماس با ما مشاهده کنید. در تصفیه مارکت، تمامی این موارد سیستمی است و روی برگه مشترک، ثبتشده که تا چه زمانی دستگاه تصفیه آب خریداری شما گارانتی معتبر تصفیه مارکت را دارد.

چون قیمت تمام شده بالاتری نسبت به دستگاه های رایج دارند. چون قطع و وصل آب توسط یک سوییچ کنترل میشود. هزینه نگهداری کم: لامپ UV را یک بار در سال می توانید تعویض کنید. املاح نیترات، نیتریت و آرسنیک در این مرحله از آب جدا می شوند که خطرناک هستند و موجب سرطان می شوند. یکی از فیلترهای دستگاه آب خانگی فیلتر مرحله پنجم دستگاه تصفیه آب خانگی یک فیلتر اینلاین (inline) یا خطی است که حاوی کربن اکتیو (فعال) ساختهشده از زغال پوسته نارگیل است. یک واقعیت است، ضمانتی که ما به مشتریانمان می دهیم همین جمله است ( اگر از کیفیت آب دستگاه ناراضی بودید آنرا پس بدهید ) به همین سادگی ! مثلاً ایرادها و بهانههایی میآورند تا از بار گارانتی و بعضاً خدمات پس از فروش، شانه خالی کنند. وقتی قرار باشد تعهدی نباشد چه تفاوتی دارد که زمان گارانتی چقدر باشد؛ پس هرچقدر طولانیمدت تر مطرح شود مشتری هنگام خرید، گول زمان گارانتی طولانی را میخورد.

تصفیه آب رومیزی در کشور های پیشرفته از تنوع مدل بسیار زیادی خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب برخوردار هستند. معمولا دستگاه های رومیزی به صورتی طراحی می شوند که با دیگر وسایل آشپزخانه مانند یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و.. تصفیه آب رومیزی به دستگاهی گفته میشود که بتوان بدون نیاز به فضای زیر سینک ظرفشویی، آن را در روی کابینت قرار داد و از آب تصفیه شده ی آن استفاده کرد.دستگاه تصفیه آب رومیزی بیشتر مورد استفاده افرادی قرار می گیرد که زیر سینک ظرفشویی آن ها به دلایل مختلف اشغال شده و جایی برای قرار دادن دستگاه تصفیه آب ندارند. همانطور که اشاره شد دستگاه تصفیه آب خانگی درست در زیر سینک ظرفشویی قرار میگیرد که نزدیکترین مکان به شیر آب و علاوه بر این بهترین مکان برای قرار دادن این دستگاه است تا در آشپزخانه با وسیلهای عجیب و زمخت روبهرو نباشید. و به همین دلیل در دستگاه هایی که از شیر های مکانیکی یا اصطلاحا پدالی استفاده می کنند حتما بخش زیرین آب ریز را قرار میدهند.

قیمت دستگاه تصفیه آب

یعنی اگر دستگاه شما به هر دلیل بعد از خرید و نصب دچار اشکال شود هیچ هزینهای از شما دریافت نمیکنند؛ حتی هزینهی رفتوآمد متخصص تعمیر! میتوان به این نکته اشاره کرد که آب عبور داده شده از این فیلترها حتی عاری از گاز کلر است. در توضیح این پدیده، میتوان گفت که نمک از دو یون تشکیل شده است: یکی یون دارای بار مثبت به نام «سدیم» و دیگری یون دارای بار منفی یعنی «کلرید». از دیگر کاربردهای انواع دستگاه آب شیرین کن خانگی اصل تایوان مینروا Minerva ، میتوان به حذف و تصفیه ذرات معلق در آب همچون شن و ماسه و گل و لای و برای آب چاه خانگی نیز با استفاده از فیلتر تصفیه آب لامپ یو وی اشعه ماورا بنفش میتوان به تصفیه انگل ها و باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها و به طور کلی میکروب زدایی آب آشامیدنی پرداخت. مناسب آب سخت نیستند و هم چنین این دستگاه ها چون پمپ ندارند ممکن است باعث افت فشار آب شوند که بهتر است از انواع پمپ دار آن ها استفاده شود.

اصل بودن دستگاه تصفیه آب و رضایت مشتری یکی از باارزشترین نکات برای ما در تصفیه مارکت محسوب میشود. حال که با نکات مهم برای خرید تصفیه آب خانگی زیر سینکی و رومیزی آشنا شدید در ادامه به معرفی برخی از بهترین محصولات از برندهای مختلف میپردازیم. ما برخی فروشندگان را میبینیم که یک برند را با حدود قیمت بسیار بیشتر از قیمت واقعی آن تبلیغ میکنند و متاسفانه مشتریان اطلاع ندارند . گاهی اوقات متأسفانه برخی سودجویان اگر بتوانند گارانتی را ندهند نمیدهند. گاهی به صورت مکانیکی طراحی میشوند و گاهی به صورت برقی. قطعات به کار رفته در این دستگاه شامل دسته های مکانیکی، برقی و فیلترها می باشد که آشنایی با آن ها کمک خوبی به نگهداری دستگاه می کند و همچنین در انتخاب آگاهانه نیز کمک شایان توجهی می کند. معمولا احتمال نشتی آب بسیار پایین می آید. حجم زیادی از مواد تشکیل دهنده بدن انسان آب است به همین دلیل باید به طور مداوم آب بدون املاح اضافی به بدن برسد تا بدن بدون مشکل به ادامه حیات خود ادامه دهد.

و همهی دستگاههای تصفیه آب ، در سایت تصفیه مارکت، دارای گارانتی تعویض و ضمانتنامه کالای اصل میباشند. امیدواریم نکات مطرح شده، در راستای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب با مناسب ترین قیمت، موثر واقع شود. از همین روی استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی یکی از بهینه ترین روش ها برای تقویت شادابی و سلامتی بدن است که زیبایی پوست را نیز در بلند مدت کاملا تقویت می کند. بدون شک مهم ترین عامل در تولید بخار آب و کیفیت آن، کیفیت آب ورودی به سیسستم می باشد. برای این منظور چک کنید که هم برق ورودی و هم آب ورودی وجود داشته باشند. بشر در طول تاریخ به دلیل وجود برخی املاح اضافی در آب آشامیدنی، تمایل به تصفیه آب داشت و کم کم این آرزو تحقق یافت. بعنوان مثال در برخی منازل از سیستم سطل آشغال ریلی استفاده میکنند که در این حالت فضای اضافی ندارند تا بتوانند دستگاه تصفیه آب زیر میزی در آن قرار دهند.

این دستگاه دارایهشت فیلتر مختلف است که در نهایت آبی سالم و پاکیزه را در اختیار شما قرار خواهد داد. در واقع قلب تپنده دستگاه ای تصفیه آب فیلتر های آن می باشد. خوب است اگر می توانیم به این نتیجه برسیم که نوشیدن مقدار زیادی آب همیشه یک انتخاب هوشمندانه است ، اما کیفیت آب می تواند در مناطق جغرافیایی مختلف متفاوت می باشد و اگر شما در مکانی زندگی می کنید که آب دارای آلودگی کننده هایی باشد که باعث ناامن شدن آن می شود ، توصیه ای اکید می شود که روشی برای تصفیه آب خانگی در نظر بگیرید.

بررسی فیلتر تصفیه آب

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار