بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا؛ معرفی برترین لپتاپ های مخصوص بازی پلازا | behtarin-laptop

اگر نیاز به یک دستگاه دارید که همه کاره باشد و از پس اجرای تمامی عناوین بازی در بالاترین سطح گرافیکی بربیاید. نکته لازم به ذکر اینجاست که مک‌بوک‌ها و سیستم عامل مک برای گیمینگ پیشنهاد نمی‌شود. این دستگاه‌ها قطعاً توانایی بسیار زیادی دارند اما بازی‌های زیادی برای آن‌ها وجود بهترین لپ تاپ برای دانشجویان پزشکی ندارد. رم تمامی دستگاه‌ها ۱۶ گیگابایت یا بیشتر در نظر گرفته شده است به دلیل اینکه در دنیای امروزی کمتر از این مقدار واقعاً توانایی بالایی ندارد.

بهترین ایرپاد سامسونگ

البته سامسونگ با عرضه‌ی SVA سعی کرده است تا حدودی این مشکل را در پنل‌های VA حل کند. جهت دریافت آخرین تخفیف ها و جدید ترین محصولات آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

جدا از این موارد شما در Asus Zephyrus G14 مدل ga401QH از قابلیت ارتقای بسیار بالایی برخوردار هستید و می‌توانید در آینده هم حافظه داخلی این لپ تاپ و هم مقدار حافظه رم آن را ارتقا دهید. برگ برنده این لپ تاپ وزن بسیار کم نسبت به دیگر لپ تاپ های گیمینگ (1.67kg) و بدنه فلزی است. این لپ تاپ از 16 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت SSD بهره می‌برد که با تلفیق یک صفحه نمایش با کیفیت FHD و نرخ رفرش 144Hz می‌تواند شما را در بازی ها همراهی کند.

لپ تاپ گیمینگ اچ پی مدل HP Omen

بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا؛ معرفی برترین لپتاپ های مخصوص بازی پلازا | behtarin-laptop حمل این دستگاه کار ساده‌ای نیست و به یک کوله پشتی بزرگ نیاز خواهید داشت. در مطلب معرفی لپ تاپ گیمینگ ارزان به لپ تاپی از اچ پی می‌رسیم، محصولی که در آن از پردازنده مرکزی شرکت AMD مدل Ryzen H استفاده شده است. این پردازنده مرکزی فرکانس پردازشی تا 4.4 گیگاهرتز دارد و از 16 مگابایت حافظه کش استفاده می‌کند. این CPU عملکرد بسیار خوبی دارد و حتی از مدل INTEL Core i H هم حدود 8 درصد بهتر عمل می‌کند. در این بازه قیتمی گزینه‌هایی که مخصوص بازی باشند وجود ندارند.

  • این دستگاه دارای دو نمایشگر بسیار جذاب و پر رنگ است و با سخت‌افزار قدرتمندی که دارد عملکرد خوبی را ارئه می‌دهد اما به دلیل طراحی و وجود نمایشگر دوم، برای تایپ گزینه مناسبی نیست.
  • در همین ابتدا باید بگوییم که لپ تاپ های گیمینگ ارزان قیمت، به صورت متداوم قیمتشان در حال تغییر است.
  • رم تمامی دستگاه‌ها ۱۶ گیگابایت یا بیشتر در نظر گرفته شده است به دلیل اینکه در دنیای امروزی کمتر از این مقدار واقعاً توانایی بالایی ندارد.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار