طراحی سايت رستوران

مسائل و دغدغه های مربوط به نیروی انسانی همین طور است رعایت استانداردهای بهداشتی بخشی به کار کارکنان و بخشی به تجهیزات طراحی داخلی رستوران خاص مربوط است. اول از همه به الهامات درونی خود توجه کنید. چوب همیشه نماد طبیعت بوده و استفاده از اکسسوری های چوبی آرامش خاصی را به مهمانان القا می کند. به طور مثال تخت های سنتی ایرانی در رستوران فضایی راحت را برای مهمانان فراهم می کند تا علاوه بر سرو غذا ساعاتی را نیز به استراحت بپردازند. صندلی های رستوران باید راحت ، قابل تکیه دادن و استاندارد باشند تا مشتری بدون هیچ سختی بتواند ساعاتی را در رستوران شما بگذراند . فضای بازیی را برای کودکان طراحی کنید تا بتوانید کودکان را سرگرم کنید و فضای اصلی رستوران را فاقد آلودگی صدا کنید و و شلوغه را کمترکنید تا مشتریان دیگر در رستوران شما احساس آرامش کنند . محور اصلی سبک دکوراسیون ایرانی- اسلامی، سادگی، صمیمیت و پایبندی به اصول معنوی است.

طراحی داخلی رستوران چوجی

در طراحی دکوراسیون رستوران اگر رستوران شما امکان ایجاد پنجره در یک سمت را داشته باشد باعث میشود تا بتوانید از نور بیرون برای فضای رستوران استفاده کنید و همچنین رویت کردن فضای بیرون رستوران از داخل رستوران امتیازی برای رستوران شما به حساب می آید که باعث میشود مشتریان احساس زندانی بودن نکنند و حس آزادی را در فضای رستوران ایجاد میکند. همچنین شما میتوانید برای بهتر کردن فضای رستوران قسمت خانوادگی و مجردی را از یکدیگر جدا کنید تا هر دو گروه احساس راحتی کنند. پس برای اولین قدم باید برای طراحی دکوراسیون رستوران ایرانی سنتی نمای آجری به همراه طاق یکی از انتخاب ها باشد. میزهای رستوران باید شیشه ای انتخاب شود تا بتوانید آنهارا به راحتی تمیز کنید و آلودگی به آن جذب نشود. بدین جهت در انتخاب رنگبندی عناصر دکوراسیون داخلی نظیر مبلمان باغی، میز و صندلی رستوران فضای بیرونی و فضای درونی بایستی دقت نظر به عمل آید.

طراحی داخلی کافی شاپ و رستوران همچنین این سبک به روشن جلوه کردن منزل شما نیز کمک میکند و به دلیل ظرافت و زیبایی که در دکوراسیون داخلی دارد، مورد علاقه بسیاری از خانم ها است. ترکیب سفید با قهوه ای روشن از اون ترکیب های رنگیه که میتونیم سال ها کنار خودمون داشته باشیمش و خسته نشیم! همه ما از اهمیت طراحی نمای خارجی رستوران برای جلب نظر مشتری و برقراری ارتباط با افراد آگاه هستیم. ارتباط رنگها از دیرباز عاملی برای برندسازی و طراحی رستورانها و از جمله فست فودها بوده است. در حقیقت رستوران های چوبی اگر چه امروزه طرفداران زیادی دارند و می توانند به جهت مشتری مداری و زیبایی در اولیت انواع دکوراسیون داخلی رستوران ها قرار گیرند اما توجه به محل قرارگیری رستوران نیز در ساخت این نوع از دکوراسیون ها حائز اهمیت می باشد. روشنایی رستوران در طراحی دکوراسیون رستوران بسیار حائز اهمیت میباشد تا باعث اذیت کردن چشم مشتریان و احساس بد در مشتریان نشود .

طراحی داخلی هتل و رستوران

گروه معماری سازه گستر شمال این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا بتوانند از مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین طرح متناسب با بودجه خود استفاده کنند.کارشناسان سازه گستر شمال با مراجعه به محل مورد نظر مشتری میزان هزینه و زمان تقریبی پروژه مورد نظر را محاسبه میکنند و تصمیم گیری را برای مشتری آسانتر می کند. با ظهور رستورانهایی که غذاهای بخصوصی را ارائه کرده و کلیشههای سنتی صنعت رستورانداری را شکستهاند ، دیگر بهرهگیری از رنگ سفید و ارائه غذاهای خوشطعم برای پیروزی در رقابت کافی نبوده و طراحی دکوراسیون رستوران نیز به یک ابزار قدرتمند در جدال برای جذب مشتریان بیشتر تبدیل شده است.

این سبک، تلفیقی از سبک سنتی و سبک غربی است. شما در سبک امروزی میتوانید از المان ها و عناصری که دوست دارید استفاده کنید اما سبک مدرن، حالتی رسمی تر دارد و شما اجازه استفاده از هر المانی را ندارید. هزینه خرید متریال ها، هزینه بازسازی، هزینه رنگ آمیزی دیوارها، هزینه خرید لوازم دکوری و حتی هزینه های کوچکی مثل عوض کردن میز و صندلی ها از جمله مواردی هستند که باید متقبل شوید. بوی رستوران ها بویی نزدیک به بوی قهوه و طبع گرم باید باشد تا به فضا آرامش ببخشد.

یکی از سبک های دکوراسیون خانه ایرانی که هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد، دکوراسیون سنتی و قدیمی است. از آنجایی که تنگه بسفر جزو مهم ترین راه های ارتباطی دریای سیاه به دریای مرمره است سلطان محمد فاتح دوم دستور داد تا این قلعه را با هدف ممانعت از رسیدن آذوقه و آب به مردم در جریان محاصره شهر و همچنین رسیدن نیروهای نظامی کمکی و کمک های اقتصادی از شمال دریای سیاه به امپراتوری بیزانس بسازند. اولین تفاوت بارز در طراحی رستوران سنتی و مدرن را می توان از دیزاین نمای خارجی آن ها متوجه شد. آیا استفاده از چیدمان سلطنتی برای خانه های کوچک مناسب است؟ در واقع این سبک از تجملات دوری کرده و تمامی اثاثیه ها و وسایل خانه بر حسب نیاز در فضای منزل قرار داده میشود. در منوی این رستوران در مقابل نام هر غذا اطلاعات کامل درج شده تا مهمانان بتوانند از ترکیبات غذایی که سفارش میدهند اطلاع پیدا کنند.

حتی اگر گیاهخوار هستید، این رستوران برای شما منوی جداگانه دارد. برای طراحی میز و صندلی ها باید به دیوار ها و ستون توجه کرد. نقاشی کردن دیوارها و اجرای طرحی خاص و مدرن بروی آن ،دیوارکوبهای خاص و تابلوهای نقاشی بزرگ سرتاسری،از عناصری است که می تواند فضای کافه رستوران شما را خلق کند.البته نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که باید برای طراحی دکوراسیون داخلی کافه رستوران به نوع غذاهایی که سرو میشود و ارائه خدمات و خوراکیهای موجود در آنجا توجه کرد! اتفاقات روزمره و عادی که در خیابان شاهدشان هستیم نیز می توانند سوژه های جالبی برای قاب پنجره های یک کافه باشند. رنگ های رایج شیشه های مورد استفاده در این پنجره ها به طور معمول زرد، سبز، آبی و قرمز هستند. طراحی رستوران در فضای باز و وجود پنجره های بزرگ رو به فضای باز و سرسبز نیز از موارد بسیار محبوب و پرطرفدار است.

طراحی داخلی رستوران مراکشی

بنابراین، میتوان گفت ترکیب الگوها و بافت های متنوع و گوناگون، استفاده از عناصر مختلف سبک های دیگر در یک فضا و همچنین استفاده از آثار هنری منحصر به فرد از ویژگی های اصلی سبک تلفیقی به حساب میآید. با قرار دادن گیاهان در قفسه ها، ایجاد یک دیوار کامل، یا آویزان کردن آنها از سقف، به رستوران خود القای خوبی سبز بدهید. خیر، شما در انتخاب طراحی داخلی خانه ایرانی خود باید به ابعاد، متراژ و فضای خانه توجه کنید. چرا که در این سبک بازیها شما باید سرعت عمل زیادی داشته باشید، مشتریان را با تحویل به موقع غذایی که سفارش میدهند راضی نگه دارید، غذاهای خوشمزه درست کنید و از این فرایند لذت ببرید.

برخی از ایرانیان دوست دارند سبک و سیاق قدیمی را در پیش بگیرند و طراحی داخلی منزل خود را بر اساس سنت های قدیمی طراحی کنند. استفاده از تخت برای سرو غذا احساس راحتی بیشتری را به مشتری القا می کند. همچنین بهتر است از دکور فست فود با چوب برای طراحی دکوراسیون فست فود کوچک پرهیز کنید، چون طراحیهای چوب هزینه زیادی دارند و استفاده از آن ها در مقیاس بزرگ صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت. این سبک شامل ترکیبی از مبلمان آنتیک یا رنگ های پاستیلی، نقش و نگارهای گلدار و پارچه های توری میباشد. نور رستوران باید ترکیبی از نور ملایم و نور طبیعی باشد تا فضای دلچسبی را ایجاد نماید. امیدواریم از خواندن این مطلب نهایت بهره و رضایت را برده باشید. بله همه این ها جز اصول و مبانی روانشناسی هستند و تنها از دستان یک کادر طراحی حرفه ای بر خواهد امد.ما با وجود افراد متخصص در این زمینه تضمین خواهیم کرد که با ارائه طرح هایی بی نظیر به صورت کامل رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم نماییم.معماری داخلی به کار رفته در این دکوراسیون باید به صورت کاملا مهندسی و حساب شده باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران

سبک مینیمال از هرگونه شلوغی، بی نظمی و بهم ریختگی در ظاهر چیدمان منزل جلوگیری میکند. همچنین، استفاده از فرش ایرانی و تخت در خانه های امروزی کار سختی نیست و شما با کمی خلاقیت میتوانید یک هماهنگی و یکپارچگی با سایر وسایل مدرن خود ایجاد کنید. در واقع شما میتوانید با استفاده از خلاقیت خود تغییری در سبک ها و یا تلفیق سبک ها انجام دهید و منزل خودتان را با سلیقه خود بچینید. استفاده از سالن ناهارخوری عظیم با یک آشپزخانه کوچک امکان پذیر نیست. یک سالن دلگیر و تاریک، معرف فضایی نه چندان دلچسب خواهد بود. نام رستوران سنتی بازگو کننده فضایی از معماری سنتی با سبک ایرانی برای ایجاد لحظه های آرامش بخش است. از کلم پلوی شیرازی گرفته تا آلبالو پلو و خورشت فسنجان و انواع کبابهای ایرانی در این رستوران سرو میشوند؛ اما حجم غذاهای این رستوران زیاد نیست و قیمتهای آن نیز بالا است.

دکوراسیون داخلی رستوران ایرانی

گذر زمان و آشنایی بیشتر مردم با انواع سبک های داخلی سبب شده است که بسیاری از بانوان به فکر تغییر چیدمان منزل خود بگیرند. به طور معمول به جای استفاده از عناصر و ظروف لوکس در دکوراسیون منزل ایرانی از ظروف سفالی استفاده میشود. در دنیای مدرن امروز یک فست فود یا رستوران ساده حتی اگر بهترین طراحی منو و بهترین سرویسدهی را نیز داشتهباشد، قادر نیست نظر مشتریان را به اندازه کافی جلب کند. جالب است بدانید که رنگ قهوه ای موجب می شود که انسان با حس آرامش بیشتری غذا بخورد و از غذایی که خورده است لذت کافی را برده باشد. یکی از مزایای سبک تلفیقی این است که شما میتوانید با آزادی عمل بیشتری رفتار کنید. در دکور به سبک صنعتی معمولا از دیوار های آجری استفاده ی زیادی می شود. دکوراسیون منزل ایرانی به سبک اسلامی در ایران طرفداران مخصوص به خود را دارد.

این سبک تا حد زیادی به سبک مدرن نزدیک است. تمام چیزهای کوچک قدیمی شما به مشتریانتان کمک میکند تا شخصیت شما را بیشتر لمس کنند و رستورانتان را برای مدتهای طولانی به یاد داشته. طراح با این روش علاوه بر اینکه به پارتیشنبندی برای میزها دست یافته است طرحی خاص را ایجاد کرده است. اکثر افراد تصور می کنند که طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی تنها با قرار دادن تخت، حوضچه آب در وسط و پخش موسیقی سنتی به اتمام می رسد زیرا این موارد به وفور در رستوران های سنتی مشاهده می شوند. جالب است بدانید سبک سنتی تنها به یک اتاق نشیمن و استفاده از وسایل قدیمی ختم نمیشود بلکه شما میتوانید به کمک کمدهای آینه کاری شده زیبا، اتاق خود را به سبک خانه های قدیمی ایرانیان بچینید. استفاده از پشتی به جای مبلمان، عضوی جدانشدنی از دکوراسیون ایرانی- اسلامی محسوب میشود. اگر صرفا به کیفیت غذا توجه شود، اگر منحصرا به سرویس دهی و طراحی توجه شود، قدم در جای پای تمامی پروژه های اکثریتی گذاشته می شود که منجر به شکست شده اند، آن هم در این کسب و کار که بسیار رقابتی و پر ریسک محسوب می شود.

طراحی داخلی رستوران خاص

بنابراین امروزه علاوه بر نحوه و کیفیت غذا در رستوران ها, به دکوراسیون داخلی آن نیز توجه می شود. مشتریان می توانند به هنگام صرف غذا نمای زیبایی از شهر را مشاهده نمایند. بنابراین، اگر دکوراسیون منزل شما ساده و به دور از تجملات و زرق و برق است، سبک منزل شما مدرن محسوب می شود. همچنین رنگ های سفید، زیتونی، کرم و قهوه ای جز رنگ های پرطرفدار سبک کلاسیک محسوب میشوند. در باغ رستوران ایرانی بیشتر از سبک سنتی استقبال میشود.

قابل ذکر است که مبلمان باغی را میتوان علاوه بر فضای باز، در فضای بسته نیز از آنها به وفور بهره برد. هنگام تهیه ی مبلمان و میز رستوران یک تم برای رستوران انتخاب کنید مطابق با تم رستوران مبلمانتان را خریداری نمایید. سپس با توجه به ابعاد وسایل و منزل خود، وسایل را خریداری کنید. به طور مثال رنگ صورتی گوشت را تازه و طبیعی نشان میدهد ولی رنگ سالاد را به صورت غیرطبیعی به نمایش میگذارد. همینطور استفاده از این رنگ، میتواند نشان دهندهی سالمبودن غذا نیز باشد. بسیاری از صاحبان رستوران های بزرگ ابتدا گمان می کردند تنها باید توجه خود را در کیفیت مطلوب غذا و پربار کردن منو معطوف نمایند. در سبک ایرانی- اسلامی، نور نیز از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل همیشه از پنجره های شیشه بزرگ استفاده میشود. شما حتی میتوانید با پارتیشن بندیهایی با سبک سنتی مثل استفاده از چوب یا دیوارهای کاهگلی محیط رستوران را برای مشتریها Vip کنید.

سبک مدرن برخلاف تمامی سبک های قدیمی که فضای خانه را شلوغ میکرد، از سادگی منحصر به فردی برخوردار است. سبک مدرن در دکوراسیون داخلی یکی از پرطرفدارترین سبک های دکوراسیون خانه ایرانی به شمار میرود. زیرا در نور نامناسب غذا ها تغییر رنگ میدهند و مشتری نمیتواند به خوبی کیفیت غذای شما اطمینان پیدا کند. یکی از ویژگی های سبک معاصر این است که برخلاف سایر سبک ها، همیشه در حال تکامل است و این امکان وجود دارد که تا چند سال آینده تغییر کند. نورپردازی محیط، گذشته از زیبایی به ملاحظات زیادی نیاز دارد. با اینکه در امر طراحی رستوران هیچ محدودیتی وجود ندارد اما تقریبا بیشتر رستوران ها با تقلید از یکدیگر و یا یک رستوران معروف سعی دارند خود را به نوعی مطرح کنند. برای چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، از چه روشی میتوان استفاده کرد؟ میتوان گفت عموماً رستوران های مدرن تم رنگی تر و روشن تری نسبت به رستوران های کلاسیک دارند.

طراحی داخلی رستوران کلاسیک

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار