پشتیبانی شبکه ، خدمات پشتیبانی شبکه ، قرارداد پشتیبانی شبکه ، شرکت پشتیبانی شبکه

سینداد با توجه به نیاز شما بهترین انتخاب برای سرور را به شما پیشنهاد می‌دهد تا با کمترین هزینه، بهترین انتخاب را از سرور خود داشته انواع خدمات شبکه باشید. تجربه همکاری با شرکت های بزرگ و معتبر نشان دهنده این است که شرکت پشتیبانی شبکه از قابلیت های فنی بالایی برخوردار است. به این نکته توجه داشته باشید که تخصص‌های ویندوز، مایکروسافت، لینوکس، سیسکو، ویپ، تعمیر سیستم های کامپیوتری و خرید تجهیزات مورد نیاز سازمان ها در حیطه توانایی یک فرد نیست.

پشتیبانی شبکه نوین نت

شرکت امن یار با سال ها تجربه در زمینه نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری ، همچنین امنیت شبکه و مدیریت و نگهداری شبکه های کامپیوتری و خدمات شبکه در اصفهان، آماده همکاری با سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی می باشد . برنامه ریزی های منطقی برای ایجاد یک شبکه که همسو با نیاز سازمان است، تعریف مناسبی برای نصب و راه اندازی شبکه می باشد در واقع اجرایی سازی برنامه های از قبل تعبین شده در جهت راه اندازی بستری بنام شبکه مفهوم مسیر نصب و راه اندازی شبکه است. اجرایی سازی اتاق سرور، آماده سازی دیتاسنترها فعالیت هایی است که در حین راه اندازی شبکه های کامپیوتری در سازمان ها صورت می گیرد. با استفاده ازنصب و راه اندازی شبکهیک کامپیوتر قادر به ارسال و دریافت اطلاعات از کامپیوتر دیگر است .

در مورد انتخاب شرکت خدمات شبکه سوالی دارید؟

پشتیبانی شبکه ، خدمات پشتیبانی شبکه ، قرارداد پشتیبانی شبکه ، شرکت پشتیبانی شبکه با مشاوره کارشناسان برندینگ، در سال 95 نام شرکت به کارا ایده ماندگار تغییر و نام تجاری کامکو ثبت گردید. از زمان آغاز تا کنون، مدیریت و ایده پردازی مجموعه بر عهده آقای مهدی ایزدپناه بوده است. کامکو در حال حاضر تمام خدمات مورد نیاز شبکه‌ های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را ارائه می‌ دهد. در حال حاضر حدود 60 شرکت و کارخانه از خدمات این مجموعه استفاده میکنند. در راستای گسترش فعالیت‌ ها در سال ۹۱ تصمیم به ورود به صنعت ساخت و تولید نرم افزار و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری گرفته شد. بنابراین همکاری شرکت با مجموعه نرم‌افزاری شار که یک مجموعه ی کامل از نرم‌افزارهای مالی و اداری مورد نیاز شرکتها را در اختیار داشت، ‌آغاز گردید.

‌خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه:

خدمات پشتیبانی شبکه مدیریت شده به شرکت ها این امکان را می دهد که کارکنان فناوری اطلاعات خود را آزاد کنند تا روی کارهای دیگر تمرکز کنند. این امر منجر به کارایی عملیاتی می شود زیرا متخصص خدمات شبکه به تنهایی می تواند سرویس های مورد نیاز را نظارت کند و در صورت نیاز عیب یابی کند. بنابراین هرچه کیفیت کابل های شبکه شما بالاتر باشد، شبکه شما قدرتمندتر خواهد بود. در طی جلساتی ، دغدغه ها و انتظارات شما مورد نقد و بررسی قرار میگیرد و کارشناسان استقرار آریستک ، بازدیدهایی از سازمان انجام میدهند و بسترها و ظرفیت های لازم به منظور راه اندازی زیرساخت های یک شبکه یکپارچه مورد آنالیز تخصصی قرار میگیرد.

شرکت ژیوان به دلیل فعالیت گسترده در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین ارتباط موثر با مشتری و دارا بودن تیمی با تجربه و خلاق تواسته رضایت مشتریان را جلب نماید. همچنین آموزش حین اجرای خدمات به مشتری جزء بهترین مزیت های ما می باشد. برقراری تانل امن از بستر اینترانت یا اینترنت، تمامی اطلاعات را قبل از ارسال رمزنگاری کرده و تنها در شعب دیگر قابل مشاهده خواهند بود. البته نوع پیاده سازی تانل و دستگاه انتخاب شده در میزان امنیت و ثبات ارتباط تاثیر مستقیم داشته و با توجه به حساسیت موضوع خدمات شبکه ، می بایست توسط تیمی متخصص پیاده سازی شود.

  • لذا لزوم سرویس و بازدید دوره ای از زیرساخت شبکه، سیستمها و تجهیزات کامپیوتری بروز مشکلات در شبکه را کاهش داده و یا در صورت بروز مشکل، به سرعت مورد برطرف شده و راهکارهای تخصصی برای تکرار نشدن مشکل ارائه خواهد گردید.
  • به طور کلی برقراری دائمی اتصالات شبکه و جلوگیری از قطع ارتباط بین نود ها و همچنین افزایش امنیت شبکه از مهمترین اهداف خدمات شبکه محسوب میشود.
  • به دلیل آنکه امروزه شبکه و سیستم های رایانه ای به طرز باور نکردنی توسعه و گسترش یافته است.
  • اما در حالت کلی می‌توان مزیت‌های استفاده از خدمات ویپ را به صورت زیر در نظر گرفت.
  • مطالب ذکر شده به خوبی گویای این امر است که فرداد شبکه بهترین انتخاب برای مدیران است.

ویروسی شدن اطلاعات، باج‌افزارها، سهل‌انگاری کارمندان و از همه مهم‌تر، نداشتن ساختار پشتیبان‌گیری از اطلاعات، تهدیدی جدی برای کسب‌و‌کار شماست. Veeam backup یک نرم افزار تحت شبکه است که به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات موجود در ماشین های مجازی و سرور های مجازی به راحتی بکاپ تهیه نمایید. همچنین با استفاده از برنامه veeam replication شما قادر خواهید بود به راحتی اطلاعات از دست رفته در سرور ها و ماشین های مجازی را بازگردانی کنید. بکاپ گیری با veeam backup به راحتی و از طریق یک کنسول مدیریتی قابل انجام است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه های پشتیبانی شبکه و استعلام قیمت پشتیبانی شبکه به صفحه تعرفه پشتیبانی شبکه مراجعه کرده و یا با شماره‌های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید. آی تی پشتیبان با بهره گیری از کارشناسان با تجربه در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر توانسته است سالیان متمادی با کیفیت به وظیفه خود عمل کند و با جلب رضایت کارفرمایان در مسیر خود با قدرت ادامه دهد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار