صفر تا صد تزریق ژل لب روسی دکتر معصومه مجیدزاده-مهسا امانی

ارائه انواع خدمات زیبایی (تزریق ژل و بوتاکس)، مو (مزوتراپی مو و PRP)، جوانسازی پوست (هایفو، مزوتراپی صورت، RF فرکشنال، میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن)، خالبرداری و لیزر موهای زائد در مطب دکتر معصومه لیست کامل انواع تزریق ژل لب مجیدزاده. اغلب ما برای آنکه زیبایی از دست رفته به دلیل افزایش سن را به پوستمان باز گردانیم، از روش های متفاوتی استفاده می کنیم که یکی از آنها انجام ژل و بوتاکس است. به واسطه این حس طبیعی که در وجود همه ما نهفته است، بازار کار کسانی که در دوره تزریق ژل و بوتاکس شرکت کرده اند، بسیار روشن بوده و حرفه ای های این حوزه درآمد خوبی از این راه به دست می آورند. موضوعی که قصد داریم در ادامه به آن بپردازیم، این سوال مهم و اساسی است که این دوره مناسب چه افرادی بوده و چه کسانی می بایست در آن شرکت کنند. هزینه‌ی تمام شده‌ی تزریق ژل روسی در واقع همان هزینه‌ی مقدار فیلر استفاده شده خواهد بود.

  • البته بهتر است بدانید که ژل‌ها به مرور زمان خود به خود جذب می‌شود ولی گاها نارضایتی یا مشکلات ناشی از تزریق چنان بالاست که فرد نمی‌توانند مدت چندماه را برای جذب خود به خود ژل صبر کند و اقدام به تخلیه آن به هر طریقی می‌کند.
  • چند تصویر نمونه لب از آن چه مورد نظرتان است را تهیه و به پزشک نشان دهید.
  • این نکته از این جهت اهمیت دارد که تزریق بتواند بهترین تاثیر را بر روی فرم لب فرد داشته باشد.
  • تکنیک لب روسی اجازه می دهد تا لب ها بدون ظاهر “بد” به صورت پرحجم و کشیده دیده شوند.
  • خیر، پس از جذب ژل‌ها لب به فرم اولیه خودش بازمی‌گردد و هیچ تغییر فرم خاصی پیش نمی‌آید.

این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد . همه این محصولات به همان روش تزریق می شوند و نتایج مشابهی را به شما می دهند. در این مقاله درباره انواع روش های کاشت ابرو و مزایای کاشت ابرو به روش FUE و FUT توضیح خواهیم داد. ⦁ تا زمانی که اثر بی‌حسی استفاده شده به طور کامل از بین نرفته است از خوردن هرگونه خوراکی دوری کنید، زیرا نداشتن حس باعث می‌شود لب‌های شما دچار آسیب دیدگی شوند. بله، اگر ژل‌هایی که برای برجسته‌سازی لب استفاده می‌شود از انواع غیراستاندارد باشد امکان این عارضه وجود دارد، بنابراین اگر خانمی قصد این تزریقات را دارد باید حتما از ژل‌های استاندارد و با مارک معتبر استفاده کند. بدلیل خونرسانی زیاد در لب احتمال خون مردگی بعد از تزریق وجود دارد که استفاده از کمپرس یخ و مصرف نکردن داروهای ضد انعقاد خون ، امگا۳ ، ویتامین ایی و مسکن های مثل آسپرین ، ژلوفن، ناپروکسن، دی پیریدامول، چند روز قبل از تزریق از این عارضه جلوگیری می کند.

چه کسانی مجوز تزریق بوتاکس دارند

پس از تکمیل این فرم، پیش ثبت نام شما در آموزشگاه آرایشگری دترلند انجام خواهد شد. بله، در صورت تایید مربی با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید. از این دستگاه برای تزریق لب، گونه، پوشاندن خطوط پیشانی، خنده و خط ماریونت (قسمت پایین‌تر از دهان و تقریباً زیر چانه) استفاده می شود. سپس مربی به معرفی ابزار هیالورون پن و توضیح درباره قسمت های مختلف آن می پردازد.

مراقبت های بعد از ژل لب

صفر تا صد تزریق ژل لب روسی دکتر معصومه مجیدزاده-مهسا امانی

فراموش نکنید که نوشیدنی‌های الکلی باعث التهاب و تورم لب‌های شما می‌شود. کنترل حجم لب مقدار ماده تزریق شده قابل کنترل است ، بنابراین پزشک کنترل بهتری روی میزان ایجاد لب دارد. نکته مهم‌تر اینکه دو تا سه هفته طول می‌کشد تا لب‌های شما به حالت طبیعی خود برسند. افرادی که دچار سرما خوردگی یا کرونا شده اند یا آن دسته از افرادی که سابقه حساسیت به ژل یا لیدوکائین دارند، حتما باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهند.

معرفی ورکشاپ آموزش تخصصی فیلر لب

هر متخصص، پیش از تزریق ژل لب روسی، برای دانستن اهداف زیبایی و خواسته های بیمار، با او صحبت می کند. در حین مشاوره، باید در مورد هر گونه شرایط پزشکی خاصی که ممکن است در طول تزریق فیلر برجسته کردن لب یا پس از آن باعث بروز مشکلات شود، با بیمار صحبت کنید. متخصص زیبایی باید به بیمار خود اطلاع دهد که انجام هر مدلی از تزریق فیلر، برای همه مناسب نیست؛ چرا که سایز لب ها و سایر اعضای چهره ی همه ی بیماران یکسان نیست و مهم ترین هدف در تزریق ژل، رسیدن به لب های متقارن و نچرال است. بنابراین هر چیزی که برای یک نفر خوب به نظر می رسد، ممکن است برای فردی دیگر وحشتناک باشد!

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار