مشاوره مالیات شرکت ها مشاوره تلفنی مالیات شرکت ها | تکس مپ

یک مشاور مالیاتی خوب، علاوه بر داشتن تخصص‌های حقوقی و حسابداری، باید از سابقه کاری خوبی برخوردار باشد که برای این کار می‌توانید سوابق کاری شخص مورد نظر را با کارفرماهای دیگر بررسی کنید. ما در پارستکس تمام تلاش خود را کرده اییم تا با ارائه راه کارهای قانونی مشکلات پیچیده مالیاتی شما را حل و فصل کنیم. خاطر نشان کنیم که پارستکس در زمینه خدمات مالیاتی نظیر مشاوره ، وکالت و پشتیبانی فعالیت می کند. این موسسه متشکل از کارمندان بازنشسته امور مالیاتی و حسابداران خبره کشوری می باشد. تسلط و آگاهی کامل از قوانین مالیاتی و تمامی ماده‌ها و تبصره‌های موجود در این حوزه از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مشاور متخصص است.

این اظهارنامه‌ها پس از بررسی توسط مأمورین ممیز اداره امور مالیاتی ممکن است تائید یا رد شود. اگر تائید شود، فرد بر اساس آنچه اقرار کرده است مالیات خود را پرداخت خواهد کرد. اما اگر اظهارنامه توسط اداره امور مالیاتی رد شود، ممیز اداره مالیات مبلغ دیگری که بالاتر از مبلغ اظهارشده توسط مؤدی است را به‌عنوان مالیات در نظر می‌گیرد.

شرکت های خدمات مالیاتی چه کارهایی انجام می دهند؟

مشاور مالیاتی می تواند در مواردی به عنوان کی راهنما در شرکت وجود داشته باشد و در مواردی نیز علاوه بر ارائه مشاوره و رهنمودهای لازم مالیاتی ، به امور اجرایی مالیات هم بپردازد و به عبارتی حسابداری مالیاتی در مجموعه انجام دهد. همه این موارد بستگی به کارفرمایی دارد که قصد استخدام مشاور مالیاتی دارد. مجموعه مالی کده این امکان را فراهم آورده است تا خدمات مشاوره مالیاتی تهران و شهرستان را به تمام مودیان در سطح کشور ارائه کند. تمام فعالان اقتصادی در تهران و شهرستان با موضوع مالیات سر و کار دارند و کم و بیش با توجه به شریط کسب و کارشان با مشاور مالیاتی در ارتباط هستند. صاحبان مشاغل در سال های قبل خیلی دغدغه مالیات دادن نداشتند و در زمان خود به هر روشی امور را پیش می بردند.

مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی یا مشاغل

مشاوره مالیات شرکت ها مشاوره تلفنی مالیات شرکت ها | تکس مپ فردی که به‌ عنوان مشاور مالیاتی فعالیت می‌ کند باید در رشته حسابداری و مالی تحصیل کرده باشد و در زمینه مالی و مالیاتی از اطلاعات کافی برخوردار باشد تا بتواند از پرونده‌ های مالیاتی در اداره مالیات دفاع کند. مشاور مالیاتی راهنمایی‌ های لازم را به مدیران مالی شرکت‌ ها ارائه داده و زمانی که از طرف شرکت به او وکالت داده شود می‌ تواند به‌ عنوان وکیل مالیاتی در جلسات مربوط به پرونده‌ ی مالیاتی و یا مالی شرکت کند. خانه‌های لوکس و خودروهای گران قیمت نیز دارای مالیات هستند که گاهی صاحبان آنها باید از مشاوره های تخصصی کمک بگیرند. مشاوره مالیاتی پروژه محور نیز در سایر مباحث مالیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این زمینه‌های گوناگون موجب شده که شرکت‌های حسابداری از تیم‌های مشاوره برای حل مشکلات مالیاتی کمک بگیرند.

  • اگر مجوز به نام پدر است باید تشریف ببرن اتحادیه و برای پسر کارت مباشرت بگیرن و یک اظهارنامه پدر میدن و داخلش قید میکنن که ایشون مباشر من هست و برای ایشون هم مشکل مالیاتی پیش نمیاد.
  • شما می توانید برای دریافت خدمات مشاوره مالیاتی حضوری با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
  • مشاور مالیاتی می تواند در مواردی به عنوان کی راهنما در شرکت وجود داشته باشد و در مواردی نیز علاوه بر ارائه مشاوره و رهنمودهای لازم مالیاتی ، به امور اجرایی مالیات هم بپردازد و به عبارتی حسابداری مالیاتی در مجموعه انجام دهد.
  • شما میتوانید برای دریافت مشاوره مالیاتی رایگان از طریق شماره های درج شده در سایت با همکاران ما تماس بگیرید و سوالات مالیاتی خود را مطرح نمایید.
همچنین امکان دریافتمشاوره آنلاین حقوقی، رزرو نوبت مشاوره ، ملاحظه صدها پرسش و پاسخ کاربردی (که چه بسا پاسخ سوال شما نیز در بین آنها باشد) دریافت مشاوره فوریو دریافت برخی خدمات حقوقی آنلاین بر رویسامانه آنی‌مشاوراز طریق لینک زیر برای شما فراهم می‌باشد. در ذیل فصل پنجم قانون مالیات های مستقیم تحت عنوان مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی مطرح گردیده است. اگر به صورت آنلاین سوالات خود را با مشاوران کارمنتو در میان بگذارید، ملزم به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیستید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار