طراحی آسانسور و اجرای آن آسانسور | elitarchgroup

اثر این مهار شدن باید با قرار دادن تکیه‌گاه‌های مفصلی در تراز طبقات بیمارستان اعمال شود. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، شاسی آسانسور در طبقات به سازه اصلی مهار می­شود. برای انجام طراحی، به مدلسازی نرم افزاری یا محاسبات دستی نیاز است. با توجه به وظیفه ای که شاسی آسانسور دارد، باید در اجرای آهن کشی، به اتصالات و جوش ها بسیار دقت داشت.

  • آسانسور‌های شما باید متناسب با نیاز‌ها و طراحی ساختمان شما باشند.
  • به همین دلیل این کار بسیار فراتر و با اهمیت تر از مراحل نصب و راه اندازی آن می شود.
  • پژواک، صداهای بلند، مکالمات و صداهای پا همگی می توانند به ایجاد منطقه ای آشفته کمک کنند.
  • در آسانسورهای معمولی از چهار عدد نبشی به‌عنوان شاسی آسانسور استفاده می‌شود.

اورلب یا هم پوشانی کامل میلگردهای شبکه آسانسور با شبکه فنداسیون و در نهایت دوخته شدن کامل آرماتوربندی به فنداسیون سازه. از سطحی از نگهداری و توجه فنی لذت ببرید که رقبای ما نمی توانند آن را لمس کنند. طبق دستورالعمل در چاه حفر شده قرار داده و روی آن را می پوشانیم. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید. در صورت مشاهده نقض حقوق ناشرین و نویسندگان در سایت سبزسازه می توانید از طریق بخش کپی رایت به ما گزارش دهید. سبزسازه‌ای عزیز، جهت حفظ امنیت حساب بانکی خود، قبل از واریز هرگونه وجه به صورت کارت به کارت، اطمینان حاصل کنید که شماره کارت به نام” ایستاسازه قهستان” باشد.

اصول اجرایی و نظارت بر اجرای آسانسور

حتما از شرکت‌هایی آستفاده کنید که با جدیدترین و بروزترین تکنولوژی روز دنیا آشنا باشند، و از قطعات با کیفیت در ساخت آسانسور شما استفاده کنند. یک آسانسور هیدرولیک وقتی در خانه شما نصب می‌شود، نیاز به فضایی برای نصب جک دارد. آسانسورهای هیدرولیکبا فضای کمی که اشغال می‌کنند، بسیار مناسب فضای داخلی ساختمان‌ها مانند ویلاها و منازل دوبلکس می‌باشد. در مرحله نخست طراحی آسانسور باید الزامات و مقررات مرتبط را مورد توجه قرار داد.

ابعاد آسانسور

طراحی آسانسور و اجرای آن آسانسور | elitarchgroup مثلاً اگر بخواهیم از این سیستم برای یک ساختمان ۱۰ طبقه استفاده کنیم، باید حداقل ۹ طبقه چاه حفر کنیم تا پیستون در آنجا بگیرد. درهرحال برای ساختمان‌های تا سه‌طبقه استفاده از این نوع آسانسور مناسب به نظر می‌رسد. در بحث مکانیزم های حرکتی نیز همان طور که اشاره شد، بر اساس محل استفاده از یک آسانسور و شرایط موجود می توان از مکانیزم های مختلف استفاده کرد. اما آنچه که اهمیت دارد، این است که بتوان تعادل مناسبی بین نوع طراحی و امکان استفاده از قطعات با کیفیت بر قرار کرد. چرا که هر چه یک آساسنور از قطعات با کیفیت تری بهره ببرد، راندمان بهتری نیز دارد. این عوامل نکات بسیار مهمی هستند که برای طراحی کابین های گروه مگا نیز اعمال می شوند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار