تلویزیون شهری قیمت و خرید تلویزیون شهری ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | asilight

این تلویزیون‌ها ضد آب و ضد ضربه بوده و برای محیط‌های بیرونی بسیار مناسب هستند. تلویزیون‌های indoor نیز برای محیط‌های بسته نظیر تالارهای پذیرایی، سالن کنفرانس، سالن‌های ورزشی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. اخیراً هم تلویزیون‌های شهری سه بعدی (۳D) با جلوه نمایشی خارق العاده‌ای به این خانواده اضافه شده که باعث حیرت عابرین و شهروندان شده است. قاب دو تیکه تابلو روان و تلویزیون شهری ساخت قاب تابلو روان و تلویزیون شهری به صورت دوتیکه و چند تیکه که با پیچ به یکدیگر متصل می شوند جهت ساخت نمایشگر های بزرگ تابلو روان و تلویزیون شهری – حمل … سازه تلویزیون های شهریاز قبیل یک ستون فلزی ، مواد و مصالح برای پی ریزی و نگهداری و نمایشگر تلویزیون شهرییک صفحه نمایش ال ای دی هستند.

در نتیجه طبق قانون، تابلوهای وکلا ، پزشکان ، سردفتران ، مکان های اداری ، آموزشی ، تجاری ، خدماتی ، تولیدی و موارد مشابه دیگر در این دسته قرار می گیرد. کلیه صاحبان مشاغل ذکر شده به منظور نصب تابلو باید همراه با مدارک لازم، مجوز تابلو را دریافت نمایند. وظیفه تبدیل برق 220 ولت به برق 50 ولت که برای تابلو مورد نیاز است، بر عهده پاور می باشد. لازم به ذکر است که هر پاور با کیفیت می تواند 10 ماژول را پشتیبانی کند. همچنین به پاور مجزا نیازی ندارید کافی است که یک سیم از نزدیک ترین پاور به سمت مین بکشید.

تلویزیون شهری چیست و نقش تلویزیون شهری در تبلیغات ؟

نمونه های اولیه تابلوهای روان دارای امکانات محدودی بودند به گونه ای که به طور کامل تحت نظر شرکت سازنده بودند و ایجاد هرگونه تغییر در اشکال و جلوه های بصری و نیز متن ها باید توسط خود شرکت سازنده اعمال می شد. اما رفته رفته به علت حجم زیاد تقاضا شرکت های زیادی وارد این عرصه شدند و محصولاتی با انعطاف پذیری بالا تولید شد. سیستم آنلاین به این صورت است که تصاویری که روی نمایشگر LED پخش می شود ، مستقیم از سیستم اپراتور گرفته می شود. یعنی ی نمایشگر به صورت یک مانیتور کاربرد دارد و هر محتوایی از جمله فیلم ، عکس ، نرم افزار و … که روی یک کامپیوتر قابل نمایش است این تلویزیون شهری نمایش می دهد. برای مراسم ها و مکان های موقت و حتی حضور در نمایشگاه های موقت یکی از بهترین راهکار ها نمایشگر LED سیار است . این تلویزیون ها برای روشن شدن نیاز به منبع برق دارند و با سیستم برق سیار مدت زمان زیادی روشن نمی ماند.

خرید تلویزیون شهری از سایت دیاکو

کم بودن روشنایی تصویر می تواند تمام هزینه هایی که برای خرید یک نمایشگر شهری صرف نموده اید را هدر داده و باعث می شود که نتوانید بهره لازم را از آن ببرید. اما با صرف هزینه بیشتر و تنظیم روشنایی تصویر، علاوه بر وضوح تصاویر، نتایج بهتری نیز کسب خواهید کرد. این شرکت با تکیه بر تجربه و توانایی مدیران و پرسنل خود در سال ۹۰ تاسیس گردید و آماده اجرای پروژه های بزرگ کشوری با رزومه‌ای قوی است. شرایط اقساط به صورت است ابتدا ۵۰% از مبلغ تلویزیون شهری را پرداخت می‌کنید، سپس مابقی را به صورت چهار فقره چک، به مدت 4 ماه تسویه می‌کنید.

  • با برجسته کردن ویژگی های همه کاره محصولاتی که ممکن است مصرف کنندگان قبلاً آنها را نشناسند ، مصرف کنندگان را بهم متصل می کند.
  • نمایشگر های مناسب برای داخل سالن دارای ابعاد کوچک تری هستند و هم چنین نوع قطعات به کار رفته شده در آن ها نیز کاملا با نمونه های دیگر نمایشگر ها متفاوت است.
  • این دستگاه همچنین می‌تواند در سالن‌های کنفرانس، استادیوم‌های ورزشی و حتی راهپیمایی‌های گسترده مورد استفاده قرار گیرد.
تلویزیون شهری قیمت و خرید تلویزیون شهری ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | asilight

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد محل نصب می باشد که باید به درجه حرارت آن توجه کرد زیرا در دماهای بالا مثلا 50 درجه سانتیگراد منبع تغذیه یا پاور دچار آسیب می شود به همین دلیل در مکان های گرمسیر در تابستان برای استفاده از تلویزیون های شهری نیاز به استفاده از تهویه مناسب می باشد. فروش قطعات ساخت تابلو روان و تلویزیون شهری شامل انواع ماژول LED , پاور تابلو روان , برد کنترلر , مادربورد تصویری, قاب تابلو روان, کابینت تلویزیون شهری , پیچ ماژولی تابلو روان , کابل فلت تابلو روان , تلویزیون شهری … پس از اطلاع از عوامل موثر بر قیمت و همچنین معرفی مراکز معتبر فروش تلویزیون شهری، بد نیست در مورد نحوه خرید این تجهیزات نیز نکاتی را گوشزد کنیم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار