آموزش فارکس _ آموزش 0 تا 100 فارکس تضمینی + مشاوره رایگان-بروکر آمارکتس

آموزش فارکس _ آموزش 0 تا 100 فارکس تضمینی + مشاوره رایگان-بروکر آمارکتس

کسی حق فروختن این مطالب ، ساختن پکیج آموزشی و به طور کل استفاده تجاری از آنها را ندارد. تمام مطالب اینجا همانطور که رایگان گردآوری شده ، رایگان هم در اختیار همه قرار گرفته است. من به تی پی اول رسید ، نصف معامله را میبندم و باقی را ریسک فری میکنم.

  • واحد پول رسمی قاره اروپا یورو است در حالی که واحد پول رسمی آمریکا دلار آمریکا است.
  • روش انجام مبادلات در این بازار به این شکل می باشد که فعالان دربازارکه شامل موسسات مالی بزرگ ، بانک های مرکزی ، شرکت های بیمه ای ، شرکت های صادرات و واردات و …..
  • تحلیل‌گران تکنیکال اعتقاد دارند که تمام اطلاعات مربوط به قیمت، از قبل تأثیر خود را در قیمت گذاشته‌اند و یا به‌زودی تأثیر خود را در قیمت خواهند گذاشت.
  • این بازار که از سال ۱۹۷۱ آغاز به کار کرده است، بازاری بین‌المللی برای تبادل ارزهای مختلف از سوی کاربران جهانی است.

که همین عامل باعث شده نیاز به معامله ی خدمات خارجی بالا برود. استفاده شما از سایت تجارت فارکس به معنی قبول سلب مسئولیت ما در خصوص فعالیت در بازارهای مالی و مخصوصا فارکس میباشد. دقت داشته باشید که فعالیت در بازار فارکس همواره دارای ریسک های بسیار بالایی چون از دست دادن تمام سرمایه است. ما به هیچ وجه پیشنهاد فعالیت در این بازار را نداریم و مطالب این سایت هم از جهت ارائه آموزش و یا اطلاع رسانی میباشد.

روانشناسی فارکس

هنگامی که شما یک معامله در فارکس انجام می دهید، در حقیقت یک ارز را می فروشید و ارز دیگری را می خرید و چنانچه ارز خریداری شده، در برابر ارز فروخته شده شما افزایش یابد ، شما سود می کنید. وقتی این ارز رو خرید میکنید ، یعنی 100 دلارتون رو دادید و یورو خریدید و وقتی فروش میکنید ، یورو رو دادید و دلار خریدید. مزیت دوم این است که در فارکس می توانید به صورت شبانه روزی (در طول هفته) معامله کنید. قبل از تمام شدن ساعت کاری بازارهای آسیا، بانک های اروپا و انگلستان باز میشوند و اروپا هم قبل از پایان یافتن ‍‍‍‍‍‍، بازار را تحویل نیویورک ایالات متحده میدهد. یک روز کامل معاملاتی زمانی پایان میابد که بازار آمریکا بسته شده و بازار آسیا روز خود را آغاز کند.

آموزش جفت ارزها در فارکس

امروزه، معاملات سی اف دی از مهمترین معاملاتی هستند که سبب تکان خوردن دنیای آمارکتس چیست مالی شده اند. و شاید از مهمترین مزیت اینکه، روی تمام کالاها، ارزهای دیجیتال، سهام ها، اوراق های قرضه و غیره، CFD امکان پذیر و موجود است. یعنی CFD بازاری با بیش از 20 هزار کالای معاملاتی باور نکردنی است.

منظور از جفت ارز، دو ارز مختلف بوده که در مقابل هم معامله شده و قیمت آنها با توجه به یک‌دیگر تعیین می‌شود. در جفت ارزها، ارز اول (سمت چپ) را ارز پایه و ارز دوم (سمت راست) را ارز متقابل می‌نامند. هزینه های معاملاتی فارکس نسبت به بازارهای موازی، کمتر است. بطور کلی اصلی ترین هزینه شما در معاملات جفت ارزها، همان کارمزد اختلاف نرخ خرید و فروش یا اسپرد می‌باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار