تابلو فرش دستباف پارسین فرش تبریز

در این فروشگاه می توانید انواع محصولات فرش کاشان، تابلو فرش ماشینی،تابلو فرش چهره و محصولات مرتبط را با بهترین قیمت خریداری کنید. از مهمترین مزیت های این فروشگاه می توان به ارسال سریع و رایگان، تضمین اصالت و وضعیت فیزیکی کالا، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و امکان پرداخت در هنگام دریافت کالا اشاره کرد. یکی از راه های کسب درآمد برای قالیباقان و کسانی که با بافت فرش آشنا هستند، این است که اقدام به بافت فرش و تابلو فرش کنند.

نکات مهمی که پیش از خرید تابلو فرش باید بدانید

هنر فرش ایران در تمام جهان معروف بوده و طرح های زیبای فرش های ایرانی تحسین همگان را در سرتاسر دنیا در برداشته اند. خرید آنلاین تابلو فرش از سایت اینترنتی دیوار بسیار ساده و راحت است. با توجه به تنوع محصولات، می‌توانید بر اساس بودجه خود، نوع ماشینی، دستباف، نو یا دست دوم آن را انتخاب کنید. این نوع تابلوفرشها معمولا دارای طرح برجسته هستند مثلا در تابلوفرش دستباف طرح اسب ممکن است یالهای اسب برجسته باشند. تابلوفرش دستباف منظره رویایی، کوچ عشایر، مناظر روستایی، جنگل و… اشاره کرد.

معرفی انواع طرح های تابلو فرش :

اگر ضرورت شست وشوی تابلو فرش پیش آمد، از مراکز قالی شویی که در امر تمییزی تابلو فرش تخصص دارند کمک بگیرید، چنانچه این امکان فراهم نشد، تابلو را از قاب بیرون بیاورید و روی آن را با یک جاروبرقی که دهانه اش تمییز باشد، آن خرید و فروش تابلو فرش را جارو بکشید. این کالاها در انواع نخ ابریشم، نخ کرک، نخ پشمی، نخ پنبه، نخ اکریلیک و ترکیب نخ ها بافته می شوند. بهتر است برای خرید این وسیله‌ی دکوری و چشم‌نواز به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا بر اساس میزان هزینه و سلیقه‌ خود انتخابی عالی و درست داشته باشید. درجه رسانه شماست، رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید. ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با شما صحبت کنیم. اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم.

  • اما باید بدانید حتی تابلویی که به دیوار نصب است احتمال پوسیدگی آن در اثر رطوبت و یا رنگ پریدگی آن در اثر نورخورشید وجود دارد.
  • این آثار زیبا می‌توانند دیوار خانه، شرکت، مغازه، فروشگاه، آموزشگاه و هر جای دیگری را دو چندان زیبا کنند.
  • این صنعت در کنار خود مشاغلی مانند رنگرزی، پرداخت تابلو فرش، طراحی نقشه فرش، تولید دار قالی و … برای مردم تبریز ایجاد نموده است و عامل مهمی در ایجاد اشتغال برای مردم تبریز بوده است.
  • هرچه ابعاد طولی و عرضی تابلو فرش بیشتر باشد ۲ موردی که گفته شد بیشتر نمایان میشوند و خودش را بیشتر نشان میدهد مخصوصا اگر قرار است تابلو فرش چهره ببافید و یا بخرید.
معمولا تابلوفرش ها در طرح های مجلسی و فرانسوی، مینیاتوری، منظره، تک چهره، مذهبی (مانند وان یکاد)، تندیس، حیوانات، گل و گلدان و … تولید می شوند. طرح های تابلو فرش دستباف فرانسوی و مجلسی، تابلو فرش مینیاتوری، گل و گلدان، منظره و مذهبی معمولا پر فروش تر از سایر طرح ها بوده و عموم مردم رغبت بیشتری برای خرید این طرح ها از خود نشان می دهند. این روزها به تکرار، شاهد خرید تابلو فرش دستبافت به‌عنوان هدیه‌ای ارزشمند از طرف افراد هستیم. خوش سلیقه‌ها، مشکل‌پسندان و آنها که دستی در هنر دارند، به هر مناسبت نمونه‌هایی از این آثار هنری را به‌عنوان هدیه خریداری می‌کنند. تابلو فرش دستباف طرح کوچه باغ شکوفه کد ۱۱۶، کوچه باغ بهاری با شکوفه های زیبا دارای ۱۳۰ سانتیمتر عرض و ۱۰۰ سانتیمتر ارتفاع است.

در صورتی‌که تابلو فرش ماشینی، با الیاف مصنوعی مثل نخ آکریلیک تهیه می‌شود. تابلو فرش ها در مدل ها و طرح های متنوعی تولید می شوند تا بتوانند سلیقه ها و علایق همه ی مردم را پوشش دهند. شما می توانید با توجه به محیط و دکوراسیون منزل خود از بین این طرح ها انتخاب نمایید.

کلکسیونی از بهترین طرح های تابلو فرش دستبافت

تابلو فرش دستباف پارسین فرش تبریز
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار