گزارشی از بازار لوازم یدکی: پر از جنس چینی و ایرانی

برادران ضمن تاکید بر اینکه ساماندهی بازار لوازم یدکی و قطعات خودرو با شناسهدار شدن اقلام پایان پیدا نمیکند، خاطرنشان کرد: در مرحله بعد ضمانتدار شدن آنها الزامی میشود و پس از آن اعلام میکنیم که در هر یک از قطعات، کدام برند بیشترین رضایت مشتری را دارند و همه اینها به نظمدهی بازار کمک خواهد کرد. حتما برای شما هم سوال شده است که در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران بازار بورس لوازم و قطعات یدکی انواع خودروها را در کجای شهر میتوان پیدا کرد؟ در این راستا؛ سیدرضا فاطمی امین در فروردین امسال در جلسه بررسی راهکارهای مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی لوازم یدکی خودرو، ضمن اشاره به اینکه لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و دخانیات، پنح اولویت نخست اجرایی این طرح در سطح کشور خواهند بود، گفت از مشکلات اصلی که در حوزه توزیع اقلام کالایی در کشور وجود دارد، عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی است که به علت کیفیت پایین، مشکلات و آسیبهایی را متوجه مصرفکننده نهایی میکنند.

ریحان قطعه کاسپین با سابقه ای درخشان در فروش لوازم یدکی اورجینال یکی از بهترین منابع موجود برای خرید لوازم یدکی اورجینال در بازار می باشد . فروشگاه لوازم یدکی چاینیز اتو پارت با سال ها سابقه ی کاری درخشان در زمینه ی عرضه و پخش قطعات یدکی خودروهای چینی فعالیت دارد . ناگفته نماند که گروه بازرگانی الما در زمینه ی واردات قطعات یدکی خودرو نیز فعال بوده و این امر مهم را با همکاری کارخانه های معتبر و مطابق با استانداردهای روز جهانی به انجام می رساند. محبوبترین فروشگاههای قطعات یدکی خودرو شهر اراک در محلههای چهارصد دستگاه، باغ پروین، عباس آباد، شیخ طبرسی، شیخ طبرسی واقع شده است. از سوی دیگر، موضوع قاچاق یکی از موانع اصلی مشکلات اقتصادی مانند تولید و اشتغال است. از طرفی متنوع بودن این خودروها باعث شده است که فروشندگان لوازم یدکی ماشین های چینی به تامین و ارائه لوازم انواع این ماشینها روی بیاورند و توجه زیادی را به این موضوع نشان بدهند، بطوری که فروشگاه های حضوری و آنلاین این لوازم یدکی مانند فروشگاه اینترنتی ماشین چینی در زمینهی فروش لوازم یدکی انواع ماشین های چینی فعال هستند، ولی علاوه بر تنوع در محصولات و رفع نیازهای مشتریان، توجه به کیفیت لوازم یدکی نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

در واقع شما باید هر قطعه یدکی را ابتدا از لحاظ کیفیت بررسی کنید. سپس هر تغيير لازمي را در سبد خريد خود اعمال كرده و سرانجام به مرحله پرداخت نهايي رجوع كنيد تا مراحل خريد شما از فروشگاه الكترونيكي ما به پايان برسد. اما حال اگر مجموعه ای از فروشگاه لوازم خودرو وتعمیرکار سیار لیستیاز آنچه که شما میخواهید تهیه کند و کلیه خدمات تعمیر و تعویض را برای شما در محلی که مورد نظر شماست انجام دهد چه ؟ اما آنچه فروشگاه قطعات خودرو ماشین نو را متمایز میکند سیستم استعلام قیمت آن است. این درحالی است که همین تاثیر را قیمت خودرو نیز بر بازار دارد و این درحالی است که شاید خیلی ازکسانی که تحت تاثیرات ناشی از قیمت خودرو قرار میگیرند حتی خودرو نداشته باشند.

معاون وزیر صمت ضمن اشاره به اینکه آن دسته از واحدهای صنفی که به هر دلیلی هنوز کد شناسه دریافت نکردهاند و تعداد زیادی کالا در انبار دارند، با دریافت معرفینامه از اتحادیه، دو ماه فرصت استفاده از “شناسه اظهاری” دارند تا بتوانند این کالاها را تعیین تکلیف کرده، بفروشند یا مرجوع کنند. تولیدیهای داخلی غیرمجاز اگر امکان دریافت کد رهگیری دارند، این کار را انجام دهد و اگر این امکان را نداشته باشند، به مرور تعطیل میشوند. در پايان بعد از تمام شدن خريد مي توانيد به سبد خريد خود رجوع كرده و محصولات موجود در آنجا را مرور كنيد. مرور كردن فروشگاه ما بسيار آسان است شما مي توانيد به راحتي با استفاده از شاخه هاي موجود در سمت راست محصولات موجود در فروشگاه را مرور كنيد و بعد از انتخاب محصول مورد نظر فقط با يك كليك آن را به سبد خريد خود اضافه كنيد . آگاهی از نحوه عملکرد خودرو و هریک از قطعات آن در شرایط مختلف برای هر رانندهای لازم است.

گاه بر اثر تصادفات و ضربات ناشی از رانندگی درب های خودرو در سمت راست و چپ ممکن است دچار آسیب شوند و راننده واردار شود درب را با یک نمونه اصلی که با فابریکی آن برابرباشد جایگزین کند اگر قصد خرید درب خودرو را دارید برای دیدن و خرید درب های عقب و جلو انواع خودروهای سایپا و ایران خودرو میتوانید اینجا کلیک کنید . یکی از راههای مواصلاتی به این خیابان با استفاده از تاکسی و از طریق خیابان جمهوری است. سپس وقتی تشت این رسوایی بر زمین افتاد سراغ موردی دیگر رفتندو کاهش قیمت را از طریق کاهش قیمت قطعات سازنده خودرو دنبال کردند این درحالی بود که قطعه سازان ایرانی بر این باور بودند که قطعات ساخته شده با کف قیمتی عرضه میشود پس انها سراغ چینی هایی رفتند که بنا بر سفارش خریدار کالا تولید میکنندو حاضرند قطعات را با کمترین قیمت والبته نازلترین کیفیت بسازندو حتی حاضرند مارک وارم سفارش دهند را بر ان حک کنند و اینگونه بود که حتی خودروهای به ظاهر ملی یا ساخت ایران تبدیل به خودروهای چینی شد.

لوازم یدکی خودرو دراین خصوص نماینده مردم بندر عباس در مجلس قطع همکاری خودروسازان اروپاپی با ایران را از عمده دلایل گرایش خودروسازان ایرانی به خودروهای چینی دانست و افزود: خودروهای چینی فاقد کیفیت ساخت و ایمن استاندارد هستند ولی به دلیل قطع دسترسی خودروسازان ایرانی به خودروسازان اروپایی، صنعت خودروسازی کشور همانند بسیاری از صنایع دیگر، خودروهای چینی را جایگزین کردند. فروش فوری فروش فوری خودرو فروش فوری خودروسازان ۱۰ درصد افزایش مییابد فروشگاه انلاین لوازم یدکی قطعات خودرو قیمت قیمت خودرو قیمت ۳۸۰ میلیونی تیوولی علیالحساب است لوازم یدکی لوازم یدکی ارزان لوازم یدکی خودرو لوازم یدکی ماشین لوازم یدکی ماشین چینی ماشین ماشین چینی هیوندای کارت سوخت کسانی که کارت سوخت ندارند با آغاز سهمیهبندی بنزین چه کنند؟

لوازم یدکی ماشین چینی

اجرای این طرح علاوه بر آثار اقتصادی مبارزه با قاچاق کالا، از نظر امنیت خودرویی و قطعات مورد استفاده مردم نیز از اهمیت فراوانی چین یدک برخوردار است. وی اضافه کرد: این کمپین یک حرکت سازمان یافته تر از آنچیزی است که بخواهد از طرف مردم هدایت شود و به نظر می رسد یک مافیا به شکل نامرئی در حال سمت و سو دادن به آن است. وی افزود: خودروسازان ایرانی برای ارزان کردن تولید قطعات و لوازم یدکی چینی را وارد صنعت خودروسازی کشور کردند.

لوازم یدکی خودروهای چینی قصد ندارم تاریخچه صنعت خودروسازی کشور را دوباره بیان کنم چرا که تقریبا تمام مردم انرا میدانندو اگر هم نمیدانستند طی همین چند هفته اخیر به طور کامل با ان اشنا شدند؛ تاریخچه ای که به عمر پیکان میرسد ولی هرگز مایه افتخار نبوده چرا که فقط راوی درجا زدن این صنعت است .قصد مقایسه صنعت خودروسازی کشورمان با اروپا وامریکا را ندارم ؛ حتی ژاپن را هم نمیتوان دراین قیاس قرار داد اما درهمین زمانها و شاید پس از ایران بود که کره ایها هم خودروسازی خودرا شروع کردند واکنون بازار جهانی را با خودروهایشان دردست دارندو رقیبی برای خودروسازان بنام جهانی دراروپا ، امریکا وحتی ژاپن شدند. هندیها هم همینطور و اگر مانند کره ایها پیشرفت نکردند اما مانند ایران درجا هم نزدندو اکنون درکشور خود و حتی صادرات خودرو از ایران پیشی گرفته اند و درنهایت چینی ها که تنها یک دهه از خودروساز شدنشان گذشته وبه لطف بازار بیش از یک میلیارد نفری داخلی ونیم میلیاردی کشورهای همسایه چنان گامهای سریعی برداشتند که اکنون 4دهه خودروسازی ایران را پشت سرگذاشته وبرنامه های جهانی دراندیشه دارند.

50 درصد قطعات مورد نیاز صنعت خودرو در انحصار 7 نفر است آغاز قیمت گذاری خودرو از سوی شورای رقابت آیا خودرو ارزان میشود اخبار اخبار خودرو اخبارخودرو از کسادی بازار وارداتیها تا رونق بازار خودروهای کارکرده افزایش قیمت بنزین باتری بازار خودرو برلیناس بنزین تیوولی جلوبندی جلوبندی ارزان حسن بیک محمدی خرید ماشین خودرو خودرو ارزان رنو سایپا سایپا: موتور سمند روی تندر ۹۰ و ساندرو نصب نخواهد شد سهمیه بندی سهمیهبندی باهدف افزایش قیمت سوخت عوامل پشت پرده افزایش قیمت خودرو چه کسانی هستند؟ این درحالی بود که خودروسازهای چینی هم سازشان را برای بازار بی درو پیکر خودروی کشورمان کوک کرده بودند. در بخش زیر روشهایی ذکر شده است که با توجه به آنها میتوانید اصلی یا تقلبی بودن قطعه خریداری شده را با احتمال بالایی تشخیص دهید. اگر انژکتور سوخت را تمیز کنید، ممکن است ماشین شما عملکرد بهتری داشته باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار