کرم ضد آفتاب قیمت و خرید بهترین ضدآفتاب خارجی و ایرانی خانومی

خانم‌های باردار و شیرده در انتخاب محصولات پوستی و آرایشی باید دقت کنند. استفاده از ضدآفتاب‌های شیمیایی برای این دسته از افراد ممنوع است و باید در این دوران از ضدآفتاب‌های فیزیکی مناسب استفاده کنند. کرم ضد آفتاب برای پوست‌های خشک علاوه‌بر فاکتورهای محافظتی باید خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی هم داشته‌باشد. استفاده از کرم‌های ضدآفتاب برای پوست‌های چرب و لک‌دار واجب است.

کرم ضد آفتاب قیمت و خرید بهترین ضدآفتاب خارجی و ایرانی خانومی

به گزارش نبض ما، برای اطلاعات بیشتر، لازم است بدانید SPF 30 دو برابر موثرتر و قویتر از SPF 15 نیست. چرا که SPF 15 می تواند 93٪ از UVB را فیلتر کند و SPF 30 97٪ را فیلتر می کند. قیمت مناسبی داشته باشد تا بتوانید بدون صرفه جویی از آن استفاده کنید.

فلوئید ضد آفتاب کرم پودری +SPF50 پوست های چرب بیزانس

روز به روز که برندهای جدید و با کیفیت بیان ما هماونا در آینده به مطلبمون اضافه خواهیم کرد. اما نوع فیزیکی (یا مینرال) فاقد فیلترهای شیمایی هستند و از طریق منعکس کردن و متفرق کردن پرتو ماورای بنفش از پوست محافظت می‎کنند. این نوع برای پوست‌های حساس بسیار مناسب است اما از معایب آن می‌توان به سرعت جذب پایین آن اشاره کرد.

  • این کرم‌ها به حفظ رطوبت لایه‌های پوست شما کمک می‌کنند و مانع از پیری زودرس آن می‌شوند.
  • در این مقاله شما را راهنمایی میکنیم تا خرید ضدآفتاب را بر اساس نوع پوست و نیازهایتان انجام دهید.
  • برای پوست های چرب، فرمولاسیون SPF مبتنی بر آب می تواند بهترین باشد.
  • گاهی اوقات، بثورات به تاول های پر از عفونت در اطراف فولیکول های مو تبدیل می شوند.
هنگام خرید ضدآفتاب برای کودکان، بسیار دقت کنید، زیرا کودکان به خصوص در فصل تابستان، بیشتر در معرض آفتاب سوختگی هستند. همچنین نوزادان کمتر از شش ماه، نباید در معرض مستقیم خورشید و کرم ضد آفتاب قرار بگیرند. در عوض، پوست کودک را با لباس های نخی گشاد (مانند آستین بلند و کلاه) بپوشانید و در سایه نگه دارید. با فرا رسیدن روزهای گرم و آفتابی تابستان، طبیعی است که بخواهید بهترین ضد آفتاب را برای محافظت از پوست صورتتان پیدا کنید. متأسفانه، قرار گرفتن در معرض اشعه های خورشید، بیرون از منزل و در بیشتر ساعات روز، می تواند به پوست شما آسیب های زیادی برساند. با این حال در تمام طول سال، SPF مؤثرترین راه برای محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش سرطان‌ زا و همچنین پیری زودرس محسوب میشود.

فرمول این ضد آفتاب ها صد در صد فیلترهای معدنی را با رنگ های شفاف ترکیب می کند تا از طیف گسترده ای از UVA/UVB محافظت کند. اگر مدت زمان کمی در معرض آفتاب قرار می گیرید، استفاده از یک مرطوب کننده با پایه SPF 15 کافی است. با این حال، برای موقعیت های دیگر، شما باید میزان فعالیت در فضای باز خود را در نظر بگیرید تا مشخص شود از چه نوع ضد آفتابی باید استفاده کنید. انواع مختلفی از ضد آفتاب وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. هم چنین برای انتخاب کرم ضدآفتاب مناسب، حتماً باید از نوع پوست خود مطلع باشید چراکه در غیر این صورت استفاده از کرم ضدآفتاب نامناسب نه تنها سودی برای شما ندارد، بلکه می تواند نتایج زیان باری هم داشته باشد.

نکته مهم هنگام استفاده از ضد آفتاب تجدید آن است؛ ضد آفتاب لازم است هر دو ساعت یکبار تجدید شود، در غیر این صورت پوست شما در برابر آفتاب هیچ مقاومتی ندارد. باید 15 دقیقه قبل از خروج از خانه کرم ضد آفتاب را به میزان مناسب روی نقاطی از پوست که در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارد، بزنید و هر دو ساعت یکبار آن را تجدید نمایید. ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند و اشعه‌های مضر خورشید برای پوست محدود به فصل خاصی نیست. در بعضی مناطق پزشکان توصیه می‌کنند که افراد در خانه نیز از کرم ضد آفتاب استفاده کنند تا پوست‌شان از اشعه‌های مضر خورشید در امان بماند. به طور کلی، بهتر است کرم ضدآفتاب را به عنوان آخرین مرحله از روتین مراقبت پوستی خود، بعد از کرم مرطوب کننده و قبل از آرایش، استفاده کنید.

ترکیبات کرم های ضد آفتاب چیست؟

این افراد باید از یک کرم با بفت سبک و فاقد چربی که تمام فاکتورهای محافظتی را دارند استفاده کنند. این برند فرانسوی کرم های ضد آفتاب بسیار با کیفیتی تولید می کند که باعث شده است مشتریان وفادار بسیاری داشته باشد. ضد آفتاب های الارو تنوع بالایی دارند و شما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را در بین آن ها سایت شالبا پیدا کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار