کتاب های علوم غریبه قدیمی دانلود 50 عدد ارزانتر از همه از بهترین ها مکتب دیتا | maktabdata

این کتاب نزد عالمان و دانشمندان شیعه همواره دارای اهمیت بسیار بوده، و ترجمه‌ها، شرح‌ها و تعلیقه‌های فراوانی بر آن نوشته شده است. بیش از 15 هزار جلد کتاب با دسته بندی موضوعی و به 8 فرمت جهانی وورد پی دی اف اندروید ای او اس و … قرار داده است که بسیار سایت مفید و پر کاربردی می باشد. در برنامه طلسم و علوم غریبه، سعی شده تا طلسم های مفید و انواع سحر و جادو را برای شما آماده کنیم.

کتاب هفتاد دو دیو (72 دیو)

فایلمَس پلتفرم خرید و فروش فایل و محصولات دیجیتال است که خیلی راحت می توانید فایل مد نظر خود را خرید کنید و یا اگر محصول دانلودی دارید به فروش بگذارید. دانلود پی دی اف کتاب اکسیر حیات (خودآموز علوم روحی ، بخش خودشناسی و بیدارسازي نیروهاي درونی) به بررسی تئوري و مفاهیم ابتدایی، اکسیر حیات چیست، سیستم انرژیک انسان، چاکرا ها و کانال هاي انرژي و… در این کتاب همچنین تله ها و طلسمات دفینه ها و گنج ها، علائم و نشانه های کامل و جزئیات کامل دفینه ها و رمزگشایی آنها موجود است. این کتاب برای تمامی افرادی که در تمامی حیطه های علوم ماورایی، علوم غریبه و خفیه فعالیت می کنند. 🔹 از او بیش از ۴۰ کتاب در علوم اوفاق، اعداد، حروف، جفر، طلسمات و… به طوری که آثار او جای آثار غزالی و ابن عربی و حکیم مجریطی را در این رشته‌ ها در بین دانش پژوهان گرفتند.

کتاب سرالمستتر شیخ بهایی

کتاب های علوم غریبه قدیمی دانلود 50 عدد ارزانتر از همه از بهترین ها مکتب دیتا | maktabdata در توضیحات کتاب “کنرالحسینی” نوشته بود که در سایت موجود است. دعای فتح نامه pdf بهمراه فایل خواص دعای فتح نامه , دعای فتح نامه برای پیدا کردن و پیدا شدن گمشده و دیگر حاجات که زود برآورده میکند. 🔹 مشتمل بر مربع جادویی و خاصیت حرف ها و اعداد برای ارتباط با ارواح و اجنه و ذکرهایی که حضرت عیسی(ع) با آن مردگان را زنده میکرد می‌ باشد. این کتاب با وجود رایج بودن در بیشتر تاریخ اسلام ممنوع بوده است. برای باز کردن فایل ها وارد نرم افزار فایل منیجر (مدیریت فایل) شده و به پوشه دانلود ها بروید و فایل دانلود شده pdf رو با پی دی اف خوان و فایل فشرده را با rar باز کنید.

اگر آیات شریفه فوق به آب باران خوانده شود و سپس با آن غسل نماید نزد خلائق محبوب کتب علوم غريبه و طلسمات میشود. اگر بر میوه شیرین خوانده شود و سپس به فرد مورد نظر خورانده شود محبتش زیاد خواهد شد. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید. برای دسترسی بهتر , راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

  • “آه، شانگ عزیز، پدرم، به دعای من گوش کن و از من محافظت کن.
  • به هفت شعاع آن بسمه تعالی دعا می کنم که ذهن دشمنانم را متزلزل کند.
  • خدایی است که ما به او دعا می کنیم که قدرت بی نظیر اوست.
  • اما اینکه از G-d به همان شکلی که از صاحب چیز مورد نیاز ما درخواست می شود، همانطور که از یک مرد ثروتمند پول می خواهد، دارو در داروخانه می خواهد – این هنوز خدمت الهی نیست!
  • اما با این حال، جسته و گریخته و گاه و بی‌گاه حضور و نقش علوم غریبه و مسائل متافیزیکی را در آثار ادبی، داستانی یا فیلم‌های سینمایی شاهد هستیم.
این تجلی احساسات هدف مهمی دارد – خالق ناله را می شنود و به نجات می رسد. این درخواستی است برای رفع موانع زندگی شاد، به کسی که در قدرتش به ما کمک کند. حتی زمانی که انسان متوجه نمی‌شود که خداست که می‌تواند او را نجات دهد، ناخودآگاه دستش را به سوی منبع آسایش، به سوی رحمت او دراز می‌کند. حتی در طبیعت حیوانات نیز این اصل گذاشته شده است – با فریاد تلاش برای نجات. اما شخص این فرصت را دارد که آگاهانه ناله خود را به سمت G-d هدایت کند. قطعا برای اعمال علوم غریبه و یا آموزش دعا نویسی به کتاب احتیاج هست.البته در سایت ما تعداد زیادی کتاب هست که میتوانید از انها بعنوان کتاب دعا نويسي استفاده کنید.

مجموعه 180 کتاب علوم غریبه – فروشگاه پویافایل – فروش کتاب های الکترونیک

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار