کتاب مخصوص گوشی های آندروید یاس دانلود

طاقچه یکی از اهداف خود را دسترسی قانونی به کتاب‌ها، روزنامه‌ها و مجلات قرار داده است و در حال حاضر در سه نسخه اندروید، iOS و کتابخوان تحت فرا کتاب وب ارائه می‌شود. با نصب این نرم‌افزار در اسمارت‌فون اندرویدی خود، می‌توانید به کتابخانه بزرگی در گوشی خود دست پیدا کنید. این اپلیکیشن قابلیت سینک‌کردن با دیگر دستگاه‌ها را دارد که ازطریق آن می‌توانید آخرین ذخیره‌های کتاب‌خواندن خود را در دستگاه‌های دیگر اجرا کنید و کتاب را ادامه دهید. گوگل پلی‌بوک بیش از چهارمیلیون کتاب مختلف را در خود جای داده است تا یکی از اپلیکیشن‌های قدرتمند ممکن برای مطالعه‌ی کتاب باشد. گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند امروزه به عنوان یک دستگاه ارتباطی، کاربردی و سرگرمی توانسته جای پای محکمی نزد افراد مختلف با هر سطح سواد و دانشی باز کند. در این بین، بازار سیستم عامل های این دستگاه ها در اختیار سیستم عامل های محدودی مانند اندروید، IOS و windows phone قرار گرفته است.

  • آمازون کیندل نیز مانند پلی بوک به نوعی برنامه کتابخوانی رایگان محسوب می‌شود، البته با این تفاوت که برای دسترس به محتوای بیشتر در این برنامه کتابخوانی رایگان باید حق اشتراک تهیه کنید.
  • امروز برای شما دوستان کتاب ماهنامه موبایل بیا تو کتاب نسخه شهریور ماه 91 رو آماده دانلود کردیم.
  • می‌توان گفت که در بین تمام اپلیکیشن‌های کتاب‌خوان، کتابراه قوی‌ترین پشتیبانی را داراست.
  • پادکست های موجود در شنوتو به یک زمینه خلاصه نمی‌شوند و در حوزه‌های مختلفی دسته‌بندی شده‌اند که شامل تکنولوژی، اجتماعی، هنر، مدیریت، کارآفرینی و موارد دیگر می‌شوند.

در ادامه به برخی از بهترین اپلیکیشن کتابخوان ایرانی و خارجی اشاره خواهیم کرد. اگر به دنبال بهترین برنامه برای خواندن کتاب در اندروید هستید شاید کتابخوان الکترونیکی Kobo همان گزینه‌ای باشد که دنبالش هستید. این برنامه کاربردی ویژگی خاصی را به نام Reading Life ارائه می‌دهد که دنیای جدیدی از مطالعه اجتماعی را به شما معرفی می‌کند. با ویژگی یکپارچه فیسبوک می‌توانید نقل‌قول‌ها، یادداشت‌ها و بحث در مورد کتاب‌ها را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. با Kobo می‌توانید در هر زمان و هر مکان، از فهرست بیش از چهار میلیون عنوان و مطلب بهره‌مند شوید.

در مطلب سعی کردیم بهترین اپلیکیشن‌ های کتابخوان الکترونیکی را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین سعی کردیم با معرفی اپلیکیشن‌هایی چون خلاصه و نوار بهانه‌های مختلف را برای مطالعه نکردن کتاب از شما بگیریم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد. راستی اگر شما اپلیکیشن‌های بهتری را در این زمینه می‌شناسید در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بزارید.

چطور کتاب بخریم و گوش بدیم.

کتاب مخصوص گوشی های آندروید یاس دانلود طاقچه قول داده در صورتی که کتاب موردنظر در این بخش نباشد، به محض قرار گرفتن در طاقچه، در این صفحه هم قرار بگیرد. در فهرست انواع بهترین برنامه برای خواندن کتاب در اندروید این اپ کتابخوانی می‌تواند بهترین اپلیکیشن کتاب و کتابخوانی باشد. بلی با خرید نسخه ‌چاپی، به رایگان نسخه الکترونیک کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید pdf سلام اندروید را هم دریافت میکنید. امروز برای شما دوستان عزیز کتاب موبایل آموزش شعبده بازی و تردستی برای گوشی های موبایل با فرمت جاوا و آندروید آماده دانلود کردیم. این کتاب با 36 ترفند و تردستی جالب برای سرگرم شدن شما و دوستانتون بسیار مفید می باشد. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار جالب موبایل را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

این اپلیکیشن کتابخوان از یک دیکشنری درون برنامه‌ای برای اطلاع از معنی لغات ناآشنا و ذخیره سازی کتاب‌ها در فضای ابری هم نیز برخوردار است. از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار میتوان به سرعت و دقت بالا در نمایش کتاب های الکترونیکی، قابلیت برنامه ریزی، پشتیبانی از رنگ بندی های مخصوص روز و شب، و قابلیت هایلایت و نشانه گذاری اشاره کرد. دانلود کتاب اندروید اخلاق زندگی ۱ ۳٫۸۰/۵ (۷۶٫۰۰%) ۱۰ امتیازs نوشتار پیش رو از سری پژوهش هایی است که با نام اخلاق زندگی، در شماره های (۱) و (۲) و (۳) در قالب پیام های برنامه ای، توشه فرهنگ سازان را فراهم می آورد.

لطفا در صورت اقدام به دانلود تا انتها فرایند دانلود ، این صفحه را باز نگاه دارید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار