کاتالوگ Catalog چیست؟ نشرآنلاین_مرکز تخصصی صفحه آرایی-دی ال کاتالوگ

کاتالوگ Catalog چیست؟ نشرآنلاین_مرکز تخصصی صفحه آرایی-دی ال کاتالوگ

حال که با اهمیت کاتالوگ برای افزایش رونق کسب و کار و رسیدن به فروش بالا و در نهایت سود دهی آشنا شدید باید بدانید که طراحی کاتالوگ خود را به دی ال کاتالوگ چه کسی بسپارید. نکته دیگری که برای کاتالوگ های اداری وجود دارد انتخاب نوع صحافی آن است. در صورتی که تعداد صفحات زیاد باشد، بهتر است از صحافی چسبی استفاده شود و برای کاتالوگ با تعداد صفحات کم، صحافی به صورت منگنه تخت مناسب‌تر خواهد بود. هر چه ضخامت صفحات داخلی و جلد کاتالوگ با کیفیت بالا‌تر انتخاب شود به طبع به مخاطبینی که کاتالوگ شما را در دست گرفته‌اند احساس بهتری منتقل خواهد شد. بدین معنا که برای کسب و کارهای رسمی و اداری بهتر است از چسب و منگنه‌های ساده استفاده شود. البته صحافی چسبی بیشتر برای کاتالوگ هایی که حجم بالایی دارند مناسب خواهد بود و برای کاتالوگ های کم حجم منگنه‌های ساده و تخت کاربرد دارند.

  • آخرین مسئله در تاثیر طراحی کاتالوگ بر کسب و کار برند شدن محصول است.
  • این مرحله را می توان به صورت دستی یا با استفاده از نرم افزار خودکار انجام داد.
  • اصطلاح “انتشار اتوماتیک” به راه‌حلهای نرم‌افزاری/ افزونه‌ای اطلاق می‌شود که به شما امکان می‌دهند داده‌های محصول را به طور خودکار از یک صفحه داده/ پایگاه داده به سند ایجاد شده وارد کنید.
  • کارشناسان آژانس تبلیغاتی کروشه به صورت‌ آنلاین و تلفنی آماده ارائه هرگونه مشاوره و کمک به شما در این زمینه می‌باشند.

گاهی اوقات مشتریان نمی‌دانند که چه می‌خواهند بخرند و دوست دارند تمامی گزینه‌های ممکن را پیش روی خود ببینند تا تصمیم بگیرند. به همین دلیل ما همواره به مشتریان توصیه می‌کنیم که یک چاپ کاتالوگ با کیفیت زیبا برای محصولات و خدماتشان داشته باشند. هنگام طراحی کاتالوگ بهتر است از عکس‌ها و تصاویر جذاب، خلاقانه، باکیفیت و حرفه‌ای استفاده شود تا بتواند پیام محصولات و خدمات را به صورت شفاف به مخاطبان انتقال دهد. رنگ ها یکی از عناصر جذب کننده و مهم هر طرح هستند که می‌توانند یک پل ارتباطی بین مشتریان با محصول و برند ایجاد کنند. با توجه به علم روانشناسی رنگ، رنگ ها می توانند برای معرفی و انتقال پیام برند و محصولات به مشتریان استفاده شوند. کاتالوگ در تبلیغات اهمیت بسیار بالا و نقش موثری برای توسعه برند و افزایش فروش محصول دارد و صاحبان کسب وکار برای معرفی محصول و برند خود نیاز دارند از آن درکنار سایر ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی استفاده کنند.

محصولات سه بعدی ( Product 3D ) در کاتالوگ هوشمند

اگر لازم است جزئیاتی را بررسی کنید ، باید بزرگنمایی کنید و احتمال کلیک کردن روی یک دکمه ناخواسته شما را به خطر بیندازید. نمونه کاتالوگ های طراحی شده توسط استودیو مانی را از اینجــــا مشاهده کنید. امکان دیگری که به شما داده می شود این است، تا با کلیک و انتقال به شبکه های مجازی هر مجموعه نظرات خود را با آنها به اشتراک گذاشته و ارتباط نزدیکی را برقرار کنید. کاتالوگ یکی از ابزارهایی است که می‌توانید برای تبلیغات و اطلاع رسانی از آن استفاده کنید.

کاتالوگ هوشمند دیجیتال کلیر

بروشور یک کتاب نازک و کوچک یا مجله ای است که معمولا تصاویر و اطلاعات زیادی در مورد محصولات، مکان ها و غیره دارد. این کتاب نازک معمولا یک صفحه ای یا سه صفحه ای است که می توان آن را به آسانی در همه جا پخش کرد. از این آیتم ممکن است برای تبلیغ محصولات جدید، موقعیت ها، مراکز خرید، رویدادها و هتل ها استفاده شود. 1_ ابتدا برای ثبت سفارش چاپ کاتالوگ، سایز کاتالوگ خود را انتخاب نمایید. منگنه‌های صحافی در دو نوع ساده یا لوپ وجود دارند و می‌توانند برگ‌های کاتالوگ را به هم متصل کنند.

به این ترتیب فایل منبع را می‌شود فقط روی کامپیوترهایی که نرم‌افزار روی آنها نصب شده، مشاهده کرد. این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند تا سندهایی را در فرمتی خاص یا به صورت PDF‌ بسازید. تنها تعدادی از آنها به کاربران اجازه می‌دهند تا فایلهایی را در فرمت‌های InDesign (یعنی INDD، IDML و…) بسازند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار