پرچم ساحلی پرچم بادبانی بارنگ تولید کننده انواع پرچم

آن‌ها را می‌توان به راحتی شستشو کرد و در صورت نگهداری مناسب به مدت ۲ تا ۳ سال قابل استفاده است. نگاران بزرگترین مرکز استند های نمایشگاهی در کشور است که از سال 1377 با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع به فعالیت نموده است. همچنین محصول جدید شرکت نگاران به نام غرفه سازی سبز، یک مجموعه استند با ویژگی‌های فوق‌العاده است، که نمونه‌های اجرا شده آن در نمایشگاه دائمی ما و در صفحه غرفه سازی چمدانیقابل مشاهده است.

اهتزاز پرچم ساحلی نمایشی به یاد ماندنی برای مخاطبین جهت تبلیغ محصول، لوگو یا پیام شما فراهم می پرچم بادبانی آورد. برای اینکه بتواند از تبلیغات محیطی خود بیشرین استفاده را کنید پیشنهاد ما پرچم ساحلی هستش. جنس پارچه به کار رفته شده راشل است که چاپ آن به روش دیجیتال صورت می گیرد. جنس پایه استند پرچم ساحلی سامورایی فلز و آلیاژ خالص و وزن آن 8 کیلوگرم است همین امر باعث شده ایستایی خوبی داشته باشد. هر کسب و کاری برای آنکه بتواند پیشرفت کند لازم است تبلیغات انجام دهد.

  • متریال مورد استفاده در استند پرچمی ساحلی بادبانی از فلز و پارچه است که از بهترین مواد اولیه تولید شده اند و می توانید بدون هیچ نگرانی از سازه در فضاهای داخلی و بیرونی استفاده کنید.
  • جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید.
  • پرچم های نمایشگاهی به طرح پرچم ساحلی محدود نمیشوند بلکه انواع پرچم تشریفات و رومیزی در نمایشگاه های استفاده فراوانی دارند .
  • اگر به یک کارگاه تولیدی پرچم ساحلی رجوع کنید بدون شک بهترین تخفیف را در مقایسه با شرکت های تبلیغاتی واسط دارید .

وزن پرچم 1 کیلوگرم است که روی پایه استند با وزن 8 کیلو گرم نصب می شود. (توضیح اینکه به دلیل ایستایی بهتر پرچم در مقابل باد و … سعی بر این شده است تا از پایه ی سنگین استفاده شود). محبوبیت استند پرچمی ساحلی بادبانی به گونه ای است که می توانید در تبلیغات مشاغل اروپایی، آمریکایی، آسیای شرقی و غیره نیز آن را مشاهده کنید که به دلیل نوع دیزاین، قیمت و کارایی در سطح جهانی مخاطبان بسیار دارد.

میله پرچم ساحلی

تولید این مدل پرچم ها توسط مجموعه چاپ مهام در ابعاد و سایز های مختلفی برای شرکت ها جهت استفاده تبلیغاتی در ساحل انجام می شود. پرچم بادبانی ایستاده تبلیغاتی بیشتر به صورت ایستاده به کمک یک پایه بلند در کنار ساحل قرار می گیرد. نظیر خرید پرچم ساحلی بادبانی داشته باشید و با نحوه چاپ و فروش این پرچم بیشتر آشنا شوید. پرچم های تبلیغاتی ساحلی در سایز و ابعاد مختلف جهت تبلیغ فعالیت شرکت ها در سواحل مورد استفاده قرار می گیرد.

این پایه پایداری را افزایش می‌دهد (زیرا می‌توان آن را با آب یا ماسه پر کرد) اما برای استفاده در بادهای شدید مناسب نیست. در بادهای شدید با شدت ۵ توصیه می‌کنیم از پایه متقاطع L فلزی با شاخه‌های کف استفاده کنید تا پرچم‌های سفارشی خود را در جای خود ثابت کنید. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد ارائه فوری همه پاسخ‌ها نیست اما مطمئن شوید که مواد مناسب را انتخاب می‌کنید.

بالاترین کیفیت در سطح کشور

پرچم ساحلی پرچم بادبانی بارنگ تولید کننده انواع پرچم

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار