پادکست فارسی کشورگرافی | mey

پادکست فارسی کشورگرافی | mey

تو این پادکست، علی بندری با لحن بی نهایت جذابش روایتی شنیدنی از ماجراهای واقعی رو تعریف می کنه. داستانهاش معمولا جنایی و یا ناراحت کننده ست ولی بی نهایت جذابه. اگر اولین بارتون هستش توصیه می کنم از اپیزود جنوبگان شروع کنید که داستان فوق العاده ای داره و به هیچ وجه داستان سریالی سیلک رود رو هم از دست ندین. رادیو راه یکی از بهترین‌های پادکست فارسی است که دنبا‌ل‌کنندگان در این زمینه، احتمالا نامش را تا به حال شنیدند و یا از موضوعات مفید آن بهره بردند.

پادکست فوربو

این نرم افزار رایگان بوده و پادکست های انگلیسی و پادکست های خوب فارسی را میتوان در آن پیدا کرد. پادکست را یک رسانه شنیداری معرفی می‌کنند که در قالب یک فایل صوتی دیجیتال و اغلب به‌صورت رایگان در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد. فراهم‌ آوری بستر تولد پادکست را به دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی نسبت می‌دهند؛ زمانی که رسانه‌های شنیداری و رادیوهای محلی و شخصی رشد و توسعه یافت. آغاز تاریخچه پادکست اما، به دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی می‌‌رسد و در واقع، پادکست در سال ۱۹۸۰ میلادی و پیش از ظهور شبکه جهانی وب متولد شد. عدم تسلط برخی از گویندگان بر اجرای پادکست و به عبارت دیگر، اجرای غیرحرفه‌ای، مهم‌ترین نقد شنوندگان بر پادکست آهنگ سفر است. با این حال، سعی تهیه کنندگان این پادکست در معرفی و آموزش سفرهای ساده و ارزان‌قیمت و بررسی چالش‌های زنان مسافر،‌ از جمله ویژگی‌های مثبت رادیو آهنگ سفر معرفی می‌شود.

۵. پادکست رادیو مرز

ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با شما صحبت کنیم. اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم. در این مطلب بهترین پادکست عاشقانه فارسی را معرفی کردیم که شامل ۵ پادکست محبوب است. در رادیو مرز شما با موضوعاتی آشنا می‌شوید که سبب ایجاد مرز و فاصله بین انسان‌ها می‌شود. این موضوعات شامل گیاه‌خواری، اختلاف نژاد، مهاجرت، سکونت در خوابگاه، بیماری‌های مثل سرطان، ام‌اس و… است که باعث تفاوت در سبک زندگی این گونه افراد با سایر مردم جامعه می‌شود.

در رادیو فو استک شما مصاحبه افرادی چون، بهزاد مرادی بنیان گذار سکان آکادمی، سوده فرخی موسس استارتاپ نرم‌‌افزاری C2RO در کشور کانادا فلسفه در زندگی روزمره و… را خواهید شنید. هلی تاک خلاصه و ترکیبی از مقاله‌ها و کتاب‌هایی است که درباره اعتماد به نفس، توسعه فردی، گفتگوی ذهنی، هنر نه گفتن، مدیریت ذهن، شکست، استمرار و… است که گاهی نیز از مهمان‌های ویژه برای گپ و گفتگو دعوت می‌کند. پس شما با گوش دادن و کمک گرفتن از هلی تالک می‌توانید مهارت‌های فردی و یا نرم خود را افزایش دهید. ما در هر یک از اپیزودها موزیک‌های زیادی را می‌شنویم که در انتهای آن‌ها با نام آن اثر و نام خالق آن اثر زیبا نیز آشنا می‌شویم.

  • رادیو نیست را می‌توانید در اپلیکیشن‌های پادگیر و همچنین وب‌سایت radionist.com بشنوید.
  • البته نه این‌که آن‌ها از بین رفته باشند اما به دلیل مشغله‌های کاری و زندگی دیگر کمتر کسی زمان کافی برای مطالعه کردن و تماشای فیلم، سریال و برنامه‌های تلویزیونی دارد.
  • انتخاب قطعه ها بسیار دقیق و هوشمندانه است و می تونه برای کمتر از نیم ساعت ذهن شمارو به رویا پردازی در موقعیت دیگه ای روی زمین وادار کنه.
  • پرگار اصولا یک بحث آزاد بین دو یا چند نفره که به موضوعات سیاسی، دینی و البته گاهی عقیدتی و ادبی می پردازه.
برای دسترسی و گوش دادن به این پادکست می‌توانید از طریق تمامی اپلیکیشن‌های پادگیر اقدام کنید. در اپیزودهای این اثر به شرح انواع مهارت‌هایی پرداخته شده است که هر فرد در طول زندگی برای دستیابی به موفقیت و رضایت خاطر از زندگی به آن نیاز دارد. هلی در این پادکست تلاش کرده است تا شرح رسیدن به موفقیت مدیران و موسسان شرکت های معروف و بزرگ را برای شنوندگان توضیح دهد. در هر صورت اگر خواهان دستیابی به رشد و توسعه فردی هستید، گوش دادن به این پادکست می‌تواند فواید بسیاری برای شما به دنبال داشته باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار