نصب شیشه ساختمانی اجرای شیشه ساختمانی خرید شیشه ساختمانی

ویژگی اصلی این شیشه مقاومت بسیار بالای آن در برابر نفوذ سر و صدا و همچنین حرارات می باشد. به عبارت دیگر، شیشه های دوجداره عایق مناسب صوتی و حرارتی هستند. نرده شیشه ای هم از نظر ایمنی و هم از نظر ظاهری بسیار کارآمد بوده و در ایجاد فضایی شیک و مدرن در ساختمان بسیار مناسب است. کیفیت و قیمت شیشه ساختمانی در سازوکار واقعا حرف نداره علاوه بر اونکه برخورد خیلی خوبی هم با مشتری دارن.

نصب شیشه ساختمانی اجرای شیشه ساختمانی خرید شیشه ساختمانی

شیشه های فلوت به دلیل وجود ناخالصی های زیاد، از درجه شفافیت کمتری برخوردار هستند. شیشه در خانه هایی که به سبک مینیمالیسم طراحی شده اند برای ورود نور و تهویه مناسب استفاده می شوند. هنگام انتخاب این متریال به این نکته دقت کنید که برای ورود نور بیشتر کجا باید این متریال را به کار ببرید. امروزه استفاده از شیشه در نمای ساختمان خصوصاً ساختمان های تجاری بلند بسیار رایج شده است. اگر می خواهید خانه شما با فضای بیرون مرتبط باشد می توانید از شیشه های عریض گران قیمت و وسایل شیشه ای در خانه خود استفاده کنید. میزها، صندلی ها، آینه ها، اشیاء دکوراتیو و هزاران مورد دیگر از جمله کاربردهای شیشه در خانه می باشند.

شیشه های مشجر در مکان های مختلف قابلیت استفاده دارند و در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها به کار برده می شوند. یکی از جدیدترین موارد استفاده‌ از انواع شیشه های ساختمانی، انواع نرده های شیشه ای می باشد. این جان پناه ها جایگزین بسیار مناسبی برای نرده های آهنی می باشد. زیرا علاوه بر زیبایی، استحکام بالایی در برابر ضربه و تغییرات دمایی دارند. و همچنین برخلاف نرده های فلزی در برابر رطوبت بسیار مقاوم زیما هستند.

  • برای افزایش مقاومت آن در برابر تغییرات مختلف آب و هوایی از تثبیت کننده هایی نظیر اکسیدهای دو ظرفیتی باریم، منیزیم، کلسیم، سرب و روی استفاده می گردد.
  • امروزه شیشه مسطح در اشکال و اندازه‌های مختلف برای انواع کاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • نرده شیشه ای به دلیل استفاده از شیشه در ساخت آن گزینه بسیار مناسبی برای طراحانی است که به استفاده از نور طبیعی در طراحی های خود توجه نشان می دهند.
  • زیرا با بازتاب نور خارجی باعث کاهش نفوذ نور به داخل ساختمان می‌شود.
  • یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده فریت ، ذرات سرامیک شیشه ای است که با ذوب شدن در سطح شیشه ، آن را به یک سطح بسیار مقاوم و ضد خش تبدیل می کند.

درز بین قاب و شیشه باید 2 تا 3 میلیمتر بوده و قبل از کارگذاردن شیشه باید رنگ آستر قاب خشک شده باشد. به شیشه معمولی حاصل می‌شود و در دستگاه‌های طیف‌نمایی و طیف‌نگاری IR مورد استفاده قرار می‌گیرند. شیشه طلقی ساختمان به دو روش استفاده از طلق‌های PVB (پلی وینیل بوتیرال) و رزینی تهیه می‌شود.

بین هر دو جام باید برگ های کاغذی یا مانند آن نهاد تا از تماس دو سطح شیشه با یکدیگر جلوگیری شود . نوعی شیشۀ توپر و ضخیم که نور را از بام ساختمان ، یا فضای آزاد ، به طبقۀ پایین ، یا کف پاسیو ، یا زیرزمین ، می رساند. استفاده متناسب با نوع کاربری شیشه نیز با توجه به شیشه های با قابلیت های خاص ( شیشه های گرم شونده الکتریکی، هوشمند و …) می تواند مزایا و معایب ویژه ای داشته باشد.

بتن غیر مسلح چه تفاوتی با بتن معمولی دارد؟

شیشه رنگی با توجه به کاربرد و تنوعی که داشته استفاده های زیادی داشته است. در طراحی می توان از آن ها استفاد کرد تا با تلفیق از نور های طبیعی و مصنوعی در کنار هم می توان از در بازه های زمانی مختلف . در حال حاضر شیشه های لاکوبل رنگی به خاطر دارا بودن گستره رنگی بالا کاربردی ترین ماده در طراحی فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان هستند.

عوامل موثر بر قیمت شیشه

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار