مشعل های صنعتی پیشرو افروز در مرکزی-اخگرتابش

خرید و فروش مخزن گاز مایع آکبند و دسته دوم فروش لوازم مخازن گاز مایع برند رگو پرکن ، سوپاپ ، چک لاک ، شیر مرکب ، درصد سنج ، رگلاتور تمام لوازم اصلی… کارخانه جات و اماکنی که امکانات رسانی شهری ندارند مخازن استوک برندهای مختلف ( ماشین سازی… گاز مایع دارای استاندارد دارای گواهینامه تست مخازن از شرکت های تست استاندارد ذی… هنگامی که یک دکمه کنترل مشعل در زیادترین حد خود باشد، دوره مشعل باید آبی بسوزد و داخل آن یعنی در قسمت وسط مشعل ارتفاع شعله باید در حدود ۲۰ میلیمتر و به رنگ آبی متمایل به سبز باشد.

برای دریافت نتیجه بهتر، ما یک دماسنج شیشه‌ای را برای بررسی آزمایش دمای ترموستات اجاق گاز جهان افروز رومیزی توصیه می کنیم. ایرادی است که بیشتر در اجاق گاز جهان افروز های توکار یا همان توکابینتی با آن مواجه خواهید شد . برای رفع این مشکل میتوانید با نمایندگی تعمیر اجاق گاز جهان افروز تماس گرفته و مشکل را در میان بگذارید تا در مرحله اول با تعمیرکاران و سرویسکاران تلفنی در صدد حل مشکل راه کاری را جویا شوید و در مرحله دوم اگر تلفنی مشکل رفع نشد با اعزام تکنسین ماهر مشکل را درمحل رفع کنند. با زیاد شدن شعله پیلوت، بخار داخل لوله مربوطه به ترموستات منبسط می‌شود در اثر منبسط شدن بخار داخل لوله ترموستات، شیر مشعل باز می‌شود و اجازه می‌دهد که گاز به مشعل فر برسد، با خروج گاز از مشعل فر، شعله پیلوت آن را روشن می‌کند. هنگامی که درجه حرارت فر به حد تنظیم شده رسید، ترموستات اصلی فر به کار می‌افتد یعنی بخار داخل لوله مربوطه به ترموستات اصلی (در اثر بالا رفتن حرارت داخل فر) منبسط می‌شود و شیری را به کار می‌اندازد و جریان گاز را به مشعل فر کم می‌کند.

تعمیر اجاق گاز وست پوینت

رسمیو هدف خود را دسترسی آسان همه ایرانیان به داده‌های کسب و کار و تحلیل آن به منظور گسترش رقابت و شفافیت می‌داند. تلاش ما این است که در عصر فناوری اطلاعات با گردآوری و تحلیل داده یاری‌رسان شما مردم عزیز ایران باشیم.

برای دریافت دقیق تر نتیجه آزمایش، این کار را حداقل 3 مرتبه انجام دهید و حدود 20 دقیقه بین دفعات آزمایش خود فاصله بیندازید. پس از نصب اجاق با کف صابون محل اتصال دو سر شیلنگ را از نظر نشت گاز تست نمایید. از نصب اجاق در محیط‌های کوچک و در بسته که امکان خارج شدن گازهای بوجود آمده از سوخت نیست، خودداری کنید. رنگ شعله پیلوت باید آبی باشد و طول شعله پیلوت معمولا نباید از ۶ میلی‌متر کمتر باشد. اگر شعله خیلی کوتاه باشد و یا به راحتی خاموش شود، قاب یا محافظ پیلوت را بیرون بکشید و سوراخ آن را به آهستگی و با دقت بوسیله یک میله نازک تمیز کنید.

بدین گونه که برای خطوط توکار از لوله Api سپاهان استفاده شده که معمولا تا سایز 2 اینچ می باشد. برای کلکتورها از لوله گازی سپاهان با سایزهای 2/21 اینچ به بالا استفاده می شود که با توجه به شرایط پروژه از… تنظيم كردن ترموستات فر – اگر حرارت فر خيلي زياد يا خيلي كم باشد ترموستات آن احتياج به تنظيم دارد براي اين كار به طريق زير عمل كنيد. يك دما سنج جيوه اي در فر گذاشته ودرجه فر را روي 180 درجه سانتيگراد بگذاريد، اگر پس از 10 تا 20 دقيقه اختلاف درجه اي كه دماسنج نشان مي دهد با آنچه كه فر را تنظيم كرده ايد بيش از 40 درجه سانتيگراد باشد دليل آنست كه ترموستات معيوب است و بايد آن را عوض كرد . اگر اختلاف درجه دما سنج با آنچه كه فر را تنظيم كرده ايد كم باشد دكمه كنترل را بسته و پيچ تنظيم كننده را بطرف زياد يا كم بچرخانيد.

اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل Apex2021

مشعل های صنعتی پیشرو افروز در مرکزی-اخگرتابش

باتوجه به اینکه سامانه گرمایشی افروز در توان های مختلف 100، 200 و 300 کیلووات تولید می شود این سامانه ها توانایی گرمایش سالن های با ابعاد و بار حرارتی متفاوت را دارند. همچنین باید به اینکه توجه نمود که مشعل سامانه افروز دارای ابعاد مناسبی است که این مهم باعث جلوگیری از اشغال فضای مفید کاری می شود. همچنین در صورت استفاده از این سامانه به صورت تابشی و نصب این سامانه در ارتفاع می توان بدون نیاز به اشغال هیچ گونه فضای مفید، گرمایش محیط را فراهم نمود.

(پیکان قرمز در شکل نازل، و مسیر ورود و خروج گاز را مشخص کرده است.) در این شیرها در وسط محور چرخش شیر سوراخی وجود دارد و در آن پیچ قابل تنظیمی است که دسترسی به آن با پیچ گوشتی سایت باریکی امکان‌پذیر است. تعمیرات اجاق گاز جهان افروز در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد. در صورتیکه شعله پیلوت به هر دلیلی خاموش شود سیستم ایمنی (ترموکوپل) به صورت خودکار جریان گاز را قطع خواهد نمود گاورنر فشار گاز را اگر بیشتر از حد مجاز باشد، تنظیم می کند. بخاری و شومینه های های جهان افروز در انواع مختلف دارای 12 ماه گارانتی شرکتی می باشند.

  • در سایت فروش آنلاین تاسیسات کلاب انواع بخاری و شومینه در برندهای مختلف با گارانتی معتبر و شرکتی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
  • در صورت خرابی آن هنگام روشن کردن شعله اجاق گاز جهان افروز باید با کبریت یا فندک دستی شعله های اجاق گاز جهان افروز را روشن کرد که در این صورت استفاده از اجاق گاز جهان افروز امری سخت و وقت گیر خواهد شد و تکنسین های ما به خوبی این مشکل را حل خواهند کرد.
  • همان طور که گفته شد در اجاق‌های جدید مشگل تنظیم گاز مشعل به ندرت اتفاق می‌افتد و احتیاجی به تنظیم مخلوط هوا و گاز نیست ولی در صورت مناسب نبودن شعله مشعل، مشکل می‌تواند از گرفتگی سوراخ نازل و یا گشاد شدن آن باشد که نازل را تمیز یا تعویض می‌کنیم.
  • از دیگر مزیت های سامانه گرمایشی افروز تمرکز دما بر روی کف سالن (مکانی که نیاز به گرمایش دارد)است.
  • اگر اختلاف درجه دماسنج با آنچه که فر را تنظیم کرده‌اید کم باشد دکمه کنترل را بسته و پیچ تنظیم‌کننده را به طرف زیاد یا کم بچرخانید.

1-از نصب اجاق در محيط هاي كوچك ودر بسته كه امكان خارج شدن گازهاي بوجود آمده از سوخت نيست خود داري كنيد. اگر می خواهید از ظرف بزرگتر از سایز چدنی یک شعله از گاز استفاده کنید و شیشه شما نشکند توصیه می شود از چدنی کمکی استفاده کنید تا فاصله ظرف از شیشه بیشتر شود و حرارت به صورت یکنواخت زیر ظرف پخش شود . سر شعله هر قسمت از گاز برای سایز مخصوص خودش طراحی شده است که در صورت گذاشتن ظرف بزرگتر احتمال شکستن شیشه به دلیل برگشت حرارت به سطح شیشه بالاتر میرود. بررسی و چک کردن این کار به راحتی با یک دماسنج نیز قابل اندازه گیری است. دمای درجه حرارت را تنظیم کنید و سپس دمای ترموستات را با دمای تنظیم شده مقایسه کنید.

از دیگر مزیت های فروشگاه اینترنتی رینوشاپ دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و ساماندهی میباشد که با خرید مطمئن شما را از سایت کاملا تضمین مینماید. همچنین فروشگاه رینوشاپ تمامی محصولات خود را با تخفیف های ویژه در سایت بزرگ دیجی کالا ارائه می نماید که خریداران محترم میتوانند تمامی محصولات سایت را از سایت دیجی کالا و از این قسمت خریداری نمایند. اما ویژگی های این سیستم به همین جا ختم نمی شود؛ این سیستم با تشخیص کاهش اکسیژن در محیط (در شرایطی که اکسیژن در محیط به کمتر از 18 درصد کاهش پیدا کند) خود به خود بخاری خاموش کرده و مانع عبور جریان گاز ورودی به این دستگاه می شود. همچنین با وجود سیستم کنترل اکسیژن، از بروز بسیاری از حوادث ناگوار نظیر گاز گرفتگی و آتش سوزی نیز جلوگیری می گردد. در اجاق هاي جديد اگر فاصله نازل تا لوله رابط به هم خورده آن را تنظيم نماييد. اگر حرارت فر خیلی زیاد یا خیلی کم باشد ترموستات آن احتیاج به تنظیم دارد برای این کار به طریق زیر عمل کنید.

چنانچه باز هم شعله آن کوتاه بود، پیچ تنظیم‌کننده آن را در جهت عکس عقربه‌های ساعت بچرخانید تا تنظیم شود. فروش ویژه پکیج شوفاژ دیواری شکوهمشعل ، ویسمن ، بونیک ، فراتک ، تانسو ، میدآ ، آریستون ، ایساتیس ، تک الکتریک و . در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه نظر درباره شرکت ارائه اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند ارتباط با شرکت است. جهت دریافت مشاوره تکمیلی می توانید با کارشناسان شرکت اخگرتابش تماس بگیرید. مشاوره رایگان از مرحله انتخاب تا مرحله خرید خدمتی دیگر از سایت رینوشاپ هست که خریدار را قادر میسازد تا با خیال راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید.

تنظیمات اساسی در اجاق گاز جهان افروز

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار