لیست قیمت باتری UPS ترب-مستر انرژی پلاس

لیست قیمت باتری UPS ترب-مستر انرژی پلاس کاربرد این باتری یو پی اس ها معمولا در تاسیسات بزرگ نمایان می شود، چرا که این این تاسیسات برای ادامه فعالیت های خود نیاز به درجه آمپر ساعت بالا دارند. این باتری یو پی اس ها، باتری های پر از آبی هستند که می توانند در دما های بالا، بدون نیاز به خنک کننده کار کنند. باتری یو پی اس VLA نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند و برای کارکرد های طولانی، زمان شارژ سریع تری را به خود اختصاص داده اند. باتری سلولی دارای قابلیت نظارت داخلی است که تاثیر زیادی در حفظ سلامت باتری دارد و این باتری را به یک انتخاب مطمئن برای خریداران تبدیل می کند. هر سیستم یو پی اس (منبع برق اضطراری) دارای یک باتری است که با تشخیص قطع شدن برق از منبع اصلی شروع به کار می کند. باتری یو پی اس به عنوان یک منبع برق ثانویه عمل می کند که امکان ذخیره داده ها را در صورت قطع برق تجاری فراهم می کند.

در واقع درصد زیادی از این عدم نیاز به نگهداری، مربوط به عدم نیاز تعویض مایع درون باتری یو پی اس می شود. معمولا آلیاژ به کار رفته در ساخت بدنه و محفظه نگهدارنده باتری یو پی اس، از مواد مقاومی در نظر گرفته می شود تا مقاومت باتری UPS در شرایط مختلف یا برخی ضربات، افزایش پیدا کند. یکی از اصلی ترین مواد اولیه در تولید باتری یو پی اس ، فلز سرب است که از آن برای تولید صفحات سربی باتری استفاده می شود، فلز سرب دارای قیمت جهانی است و کم و زیاد شدن قیمت فلز سرب می تواند بر قیمت باتری یو پی اس صبا تاثیر https://mrenergyplus.com/ بگذارد.

باتری یو پی اس 12 ولت 9 آمپر صبا

البته باید توجه داشته باشید که محصولات ایرانی هم همیشه باید مبلغ مالیات بر ارزش افزوده و عوارض شهرداری بر روی آن حساب شوند. در این شرایط معمولا رنج 12 ولت دارای قیمت تمام شده بالاتری نسبت به 6 ولت است. ما سعی کردیم در کوتاه ترین زمان ممکن این اطلاعات را صادقانه در خدمت شما قرار دهیم. اگر شما از دانش فنی و یا زمان کافی جهت تحقیق و یا فراگیری موضوع را ندارید. تنها کافی است با ما در تماس باشید تا اطلاعات و تجربیات خود را صادقانه و به صورت رتیگان، در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

  • همچنین این دسته از باتری ها در برابر جریان های بالا هنگاز شارژ و دشارژ مقاوم است و قیمت پایین و نیاز به نگهداری و مراقبت کم باعث شده محبوبیت زیادی در صنعت آسانسور داشته باشند.
  • در این نوع باتری یک معکوس کننده در خط قرار گرفته و مسیر جریان DC باتری از حالت شارژ نرمال به تأمین جریان، تغییر حالت می‌دهد.
  • با کمی گشت و گذار و اینترنت نیز می توان مراکز و نمایندگی های هر آن چه می خواهیم را بیابیم و سفارش خود را ثبت کنیم.
  • به عنوان مثال اکثرا برای مصارف اداری کوچک یا خانگی از باتری 6 ولت یو پی اس و برای کاربری های بزرگتر مثل کارخانجات و تولیدی ها از باتری 12 ولت یو پی اس استفاده می شود.
  • با توجه به تحقیقات و بررسی های انجام شده، به طور کلی هر چه یک باطری یو پی اس شارژ کمتری بپذیرد، زمان اجرای کمتری را نیز می تواند ارائه نماید.

تفاوت UPS آنلاین و آفلاین در این است که در نسخه آنلاین مبدل DC/AC همیشه متصل است ، یعنی هیچ زمان انتقال بین منبع تغذیه و باتری وجود ندارد ، بنابراین زمان انتقال صفر است و مستعد قطعی برق ، نوسانات ، سر و صدا و غیره نیست. هنگام ارزیابی نیاز به نظارت بر باتری، ابتدا باید در نظر بگیرید که آیا کسب و کار شما ممکن است خطر خرابی ناشی از باتری را به خطر بیندازد. ترکیب نظارت بر باتری با تعمیر و نگهداری پیشگیرانه منظم، یک لایه حفاظتی مورد نیاز برای سیستم باتری UPS اضافه می کند. با فناوری مانیتورینگ موبایل یا تعبیه شده، تکنسین ها قادر به اندازه گیری امپدانس AC و مقاومت DC هستند.

آن ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که احتمال نشتی اسید باطری را به حداقل یا صفر می رساند. اندازه و طراحی یکباطری یو پی استعیین کننده مدت زمان تأمین برق است. در ادامه این مطلب در مورد انواعباتری یو پی اس، کاربردها و نحوه خرید و قیمت آن صحبت خواهیم کرد.

انواع باتری یو پی اس

باتری یو پی اس برای استفاده در تجهیزات خورشیدی، دستگاه های برق اضطراری، ماشین ها و موتورهای برقی، ویلچر و … مناسب میباشند. معمول ترین نوع باتری های مورد استفاده برای دستگاه یو پی اس، باتری های اسیدی سربی سیلد اسید میباشد که از تکنولوژی VRLA بهره میبرند. این باتری ها به دو نوع AGM و GEL تقسیم میشوند که مشخصه های منحصر به فرد خود را دارند و نمیتوان گفت کدام گزینه بهترین است بلکه باید با توجه به شرایط، باتری مناسب خود را انتخاب کنید.

تفاوت باتری ژل GEL و AGM چیست؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار