قفسه کتاب چوبی خرید قفسه کتاب با کیفیت بالا و قیمت مناسب کتابخانه خانگی گنجینه

شک نداشته باشید که قفسه کتاب و کتابخانه خانگی جزء بهترین و مفیدترین قطعاتی هستند که برای خانه خود باید تهیه کنید. استفاده از کتابخانه و قفسه کتاب ارزان نه تنها کالکشن رمان های شما را سر و سامان می دهد بلکه آنها و سایر لوازم دکوری را به گونه ای هنری در دکوراسیون خانه بنمایش می گذارند. حتی با قرار دادن سبد و صندوقچه درون قفسه ها، می توانید از آنها برای انبار کردن خرت و پرت های موجود در اطراف خانه نیز استفاده کنید. اگر مدل قفسه کتاب خود را درست و هوشمندانه انتخاب کنید مطمئن باشید سال های سال و شاید هم ده ها سال از آن استفاده خواهید کرد. شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا توصیه های لازم را به شما ارائه کنند.

ما همچنین ایده های قفسه کتاب DIY داریم که می توانید خودتان در خانه آماده کنید. برخی از قفسه ها با طراحی های منحصر به فرد کاملاً متمایز به نظر می رسند. با افزودن چند تزئین در گوشه ها یا قفسه های بین کتاب ، می توانید ظاهر قفسه ها را بهتر کنید. شما عزیزان می‌توانید انواع محصولات دکوراسیون خانگی مانند کتابخانه دیواری ارزان یا کمد لباس ریلی را که همه آن‌ها در گروه تولیدی بلج ساخته می‌شوند، فقط با چند کلیک خریداری کنید. همچنین این کتابخانه‌ها وزن کمتری دارند و برای مستأجرها یا کسانی که در حال تغییر دکوراسیون منازل‌اند، مناسب‌تر هستند. در‌صورتی که نگران خرابی کتابخانه خانگیتان توسط حشرات موذی یا رطوبت هستید، خرید کتابخانه ام ‌دی ‌اف مسأله را از پایه حل خواهد کرد.

یکی از مزایای استفاده کتابخانه در اتاق خواب، این است که می توانید فارغ از فضای بیرون استراحت کنید و کتاب بخوانید. برای این که این مهم را انجام دهیم، بهتر است وسایل تزئینی را به صورت لایه ای در قفسه ها قرار دهیم، بدین معنی که بلندترین وسایل را در پشت و کوچک ترین های آن را در جلوی قفسه قرار دهیم. از پنهان شدن وسایل نترسید، چرا که موردی را که از یک زاویه نمی بینید، از زاویه ای دیگر خواهید دید. وجود سبدها در قفسه های کتاب ضروری است، چرا که می توانند چیزهای زیادی را در خود جای دهند.

جنس محصول تمام ام دی اف است که برای قرار گرفتن اجسام سنگین و کتاب مناسب است و دچار خمیدگی و یا شکستگی نمی‌گردد. همچنین اگر شما قصد تهیه و قفسه کتاب فلزی برای ساختن یک کتابخانه تمام عیار را دارید می توانید قیمت انواع قفسه کتاب فلزی را از کارشناسان فروش ما دریافت کنید. در پایان هم به شما کاربران عزیز توصیه می کنیم برای مصارف خانگی و ساختن کتابخانه شخصی از قفسه کتاب چوبی استفاده کنید یا یک مدل کتابخانه ساده دیواری یک قفسه کتاب چوبی کوچک برای خود بسازید از آن لذت ببرید. فروشگاه اینترنتی بلج عرضه‌کننده انواع محصولات دکوراسیون خانگی با‌کیفیت و معتبر در کشور است. عزیزانی که قصد استعلام قیمت کتابخانه ام دی اف و خرید انواع آن‌ را دارند، بهتر است با خیالی آسوده از سایت بلج ثبت سفارش کنند. ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران، خرید قسطی و داشتن گواهی اصالت کالا، از جمله مزایای خرید از فروشگاه بلج است.

هر کدام از این دو مدل قفسه کتابخانه ویژگی های خاص خود را دارند. نمونه های دیواری مانند انواع شلف، باکس و طبقه بیشتر برای فضاهای کوچک طراحی می شوند و می تواند صرفه جویی باور نکردنی در اسفاده از فضا داشته باشند. و ممکن است بعد از نصب بر روی دیوار افراد با قدهای کوتاه تر با محدویت دسترسی نیز رو به رو شوند.

  • دلیل اصلی این امر، این است که چوب از طبیعت گرفته شده است و طبیعت باعث نشاط در افراد می‌شود.
  • بدیهی است که اولین چیزی که باید در کتابخانه قرار دهید، کتاب است.
  • از پنهان شدن وسایل نترسید، چرا که موردی را که از یک زاویه نمی بینید، از زاویه ای دیگر خواهید دید.
  • یکی از کاربردهای اصلی باکس‌های دیواری تولید شده توسط باکس ماکس نیز همین است.
  • از مزایای ساخت قفسه های کتاب فلزی می توان به وزن کم و طراحی های متفاوت اشاره کرد.

عکس هایی از جدیدترین مدل های قفسه کتاب و کتابخانه های جالب خانگی را در این بخش مشاهده می کنید که بسیار خلاقانه طراحی شده اند و طراحی کاربردی دارند. نمونه هایی زمینی مانند انواع کمد کتابخانه و استند تحمل وزن بالاتری دارند و محدودیتی در قرار دادن تعداد کتاب یا اشیاء ندارید.تنها نقطه ضعف آن ها این است که فضای بیشتری را اشغال می کنند. اما نگران نباشید می توانید از نمونه های جمع و جور تر استفاده کنید. اگر تصمیم گرفتید که کتابخانه بخرید سعی کنید کتابخانه ای را انتخاب کنید که بتواند نیاز ها و مشکلات شمارا حل کنید سعی کنید کتابخانه را از فروشگاه های معتبر که محصولات با کیفیت بالا ارائه میدهند خریداری کنید.

کمی فضای خالی می‌توانند ظاهر جذاب‌تری را به قفسه‌های کتاب بدهد

با توجه به مدرن شدن و علاقه‌مند شدن اکثر جامعه به طرح کتابخانه مدرن و مینیمال دیگر طرح های قدیمی و ساده را ندارند. حتی افراد می توانند با استفاده از خلاقیت خود با چوب و فلز کتابخانه ی مورد نظر خود را بسازند. کتابخانه های ام دی اف از تخته فیبر با تراکم متوسط ساخته شده اند. کتابخانه ام دی اف نسبت به کتابخانه چوبی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر است. اگر فرزندان شما لوازمشان را در هر گوشه‌ی خانه پخش کرده و اتاق خود را پر از کتاب و دفتر و لوازم شخصی می‌کنند، باید به دنبال راه چاره باشید. قفسه کتاب چوبی پرطرفدارترین مدل قفسه کتاب است که می توانید در خانه یا محل کار از آن استفاده کنید .

گلدان ها، سرامیک های رنگ روشن، بطری های کروی و ظرف های فلزی را امتحان کنید تا طراحی و ترکیب رنگ قفسه کتاب تان را به درستی انجام خرید کتابخانه مینیمال دهید. یکی از وسایل موجود در اتاق کودک، قفسه کتاب است که در طرح های فانتزی با رنگ های شاد و جذاب وجود دارد. برای اتاق کودک می توان از این قفسه های کتاب زیبا و بسیار جالب با شکل های عروسکی و حیوانات با نمک استفاده نمود که با فضای داخلی اتاق بچه ها هماهنگ است و می توانند نقش مهمی در دکوراسیون اتاق خواب کودک داشته باشند. برای خرید کتابخانه و شلف و قفسه‌های دیواری در دیوار می‌توانید اقدام کنید، نمونه‌های مختلفی از این محصولات وجود دارند که می‌توانند با طراحی داخلی خانه شما همخوانی داشته باشند. بنابراین محدودیتی در انتخاب محصول مناسب و در خور خانه خود نخواهید داشت.

علاوه بر این، این قفسه های کتاب را می توان در جنس ها و متریال هایی از جمله چوب، لمینت، فلز و… پیدا کرد. همچنین اگر فرزندی داخل خانه دارید نیاز به کتابخانه کودکان برای آنها دارید تا کتاب داستان، لوازم تحریر و دفتر درسی آنها را هم نظم ببخشید. چند نکته ظریف دکوراسیونی که در استفاده از کتابخانه بعنوان المان دکوراسیون خانه میتوانید از آن استفاده نمایید. این قفسه کتاب پس از تولید و مونتاژ بوسیله نایلون حبابدار بسته بندی و ارسال می شود. قفسه کتاب مدل سه دارای تعادل کافی می باشد و نیازی به نصب کردن به دیوار ندارد.

قفسه های چوبی کتاب و کتابخانه های چوبی

خصوصا که کتابخانه فلزی مدارس معمولاً سال های سال در جای خود باقی می ماند. خوشبختانه در طراحی و تولید انواع قفسه و کتابخانه با محدودیت متریالی مواجه نیستیم. و قفسه کتابخانه می تواند با توجه به سبک دکوراسیون شما از هر نوع متریالی مانند چوب طبیعی، ام دی اف، شیشه، فلزی و … باشد. در ساخت این کتابخانه خانگی از کلاف های چوبی استفاده شده است که باعث کاهش وزن و جابه جایی راحت تر آن شده است و نیز در ساخت آن از روکش طبیعی چوب راش با ظرافت و دقت زیادی استفاده شده است. این قفسه کتاب دارای یک طبقه ثابت در وسط و بقیه طبقات قابل حرکت می باشند.

قفسه کتاب چوبی خرید قفسه کتاب با کیفیت بالا و قیمت مناسب کتابخانه خانگی گنجینه
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار