فروشگاه اینترنتی آستین خرید پیراهن مردانه

از انواع چارخانه و طرح دار و یا مدل‌های ساده پیراهن مردانه می‌توان در زیر کت استفاده کرد و از محل کار تا عروسی به سراغ‌شان رفت. با شناخت انواع مدل پیراهن مردانه و مدل‌های آن می‌توانید خرید مناسب با سلیقه، استایل و شرایط خود را انجام دهید. اگر می خواهید پیراهن باکیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی مدیسه است که امسال برند محبوب از سوی مصرف کنندگان شده است. در این مقاله سعی بر این شد تا با قرار دادن اطلاعات درباره خرید و مدل‌های مختلف شما بهترین روند را در انتخاب پیراهن مردانه مناسب خود داشته باشید. پیراهن مردانه به عنوان پوشش و لباسی است که در قسمت بالاتنه قرار گرفته و این قسمت را می‌پوشاند.

پارچه‌های پوپلین، آکسفورد، جناغی و حتی مخمل و پشم هم برای دوخت پیراهن‌های مردانه مناسب‌ هستند. جنس پارچه پیرهن مردانه اگر با کیفیت باشد تا مدت‌ها برایتان ماندگاری خواهد داشت. پیراهن مردانه قطعا یکی از بخش های جذاب و مهم استایل آقایان می باشد.

به یاد داشته باشید که مدل های طرح دار را نباید با کروات یا کت طرح دار بپوشید. جنس پارچه پیراهن مردانه اگر با کیفیت باشد تا مدت‌ها برایتان ماندگاری خواهد داشت. این پارچه‌ها معمولا از جنس نخی یا نخ پنبه هستند و ممکن است برای کمتر چروک شدن با مقادیری الیاف مصنوعی همراه شوند. بنابراین در دوخت پیراهن مردانه از پارچه‌های پوپلین، ماهوت، آکسفورد، جناغی و حتی مخمل و پشم بسته به موقعیت استفاده می‌شود.

  • اندازه بودن پیراهن به این معنا است که قسمت‌های تنه، سرشانه‌ها، شکم، یقه، سینه، آستین‌ها، سردست و همه باید به صورت کاملا اندازه باشند و هیچ قسمتی تنگ یا گشاد نباشد.
  • در انتخاب پیراهن مردانه یقه را طوری انتخاب کنید که به راحتی ببندد بطوریکه دو انگشت در آن جای بگیرد.اگر شما از کراوات یا پاپیون استفاده میکنید یقه پیراهنتان اگر کمی بزرگتر یا کوچکتر باشد موردی ندارد.
  • پیراهن نخی به سرعت چروک می شود وظاهر نامرتبی برای شما ایجاد خواهد کرد .
سله بن مفتخر است که عضو بهترین تولیدکنندگان پوشاک ایرانی می باشد . پیراهن مردانه از مهمترین لباس مردانه است که برای استایل‌های رسمی و نیمه رسمی استفاده می‌شود. برای انتخاب و خرید پیراهن مردانه باید به نکات مختلفی دقت داشت تا بتوان پیراهنی شیکی متناسب با استایل و فرم بدن تهیه کرد.

تیشرت های معمولی ضخیم تر است اگر از رنگ مناسب آن استفاده کنید ظاهری شیک خواهید داشت . هر گونه استفاده تجاری و ابزاری از این وب سایت به هر نحو با کسب اجازه از مدیریت وب سایت امکان پذیر است و در صورت نقض آن، این مسأله مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت. اگر در شستشو و نگهداری از لباس‌هایتان اصول آن را نادیده بگیرید، در واقع پول خود را دور ریخته‌اید.

در صورت تمایل برای خرید اینترنتی پیراهن مردانه ، فروشگاه اینترنتی زاگرس پوش یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. شما علاوه بر دیدن مدل های مختلف پیراهن میتوانید از خدمات ارسال رایگان ما نیز برای تحویل سفارش مدنظر خود بهره ببرید. پیراهن مردانه سفید، مشکی، سورمه‌ای، کرم و طوسی از رنگ‌های محبوب در میان آقایان است که در فصل تابستان این رنگ‌ها تبدیل به رنگ‌های سبز، آبی و دیگر رنگ‌های روشن می‌شود. برندهای مختلفی هم اقدام به طراحی و تولید پیراهن مردانه کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به پیراهن مردانه برند پیر کاردین، جک اند جونز، روبرتو کاوالی، هاکوپیان،وادین کوک، اسپرینگ فیلد و بادی اسپینر اشاره کرد. پیراهن مردانه کیکی رایکی چهارخانه یکی از مدل‌های محبوب در بازار است که تنوع رنگی بسیار دارد.

انواع پیراهن مردانه به دلیل تنوع زیادی که دارد معمولا توسط آقایان در فصول مختلف و موقعیت‎های متفاوت انتخاب می‌شود. پیراهن مردانه اسپرت یا مجلسی را به راحتی می‌توان با انواع لباس مردانهمانند شلوار جین یا پارچه‌ای و همچنین کتان ست کرد. پیراهن مردانه معمولا یقه دارد و برای همه از جمله پسر بچه‌ها تا افراد بزرگسال کاربرد دارد.

تنوع طرح و رنگ در پیراهن اسپرت مردانه به ما کمک می کند که بتوانیم یک تیپ راحت و شیک برای فعالیت های پوشاک مردانه روزمره داشته باشیم. پیراهن چهارخانه مردانه، پیراهن لی مردانه ، یقه دیپلمات، پیراهن ساده و طرح دار، پیراهن آستین کوتاه و آستین بلند در رنگ‌های متنوع می‌تواند در این دسته بندی قرار گیرد. در ادامه این مطلب از راهنمای خرید پیراهن مردانه توجه شما را به۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم.

از آنجایی که بچه ها دارای پوست لطیفی هستند انتخاب یک پیراهن با کیفیت مناسب و جنس خوب اهمیت زیادی دارد‌. از طرفی تنوع طرح و رنگ این پیراهن ها بسیار ایده آل است و چه بسا این که برندهای معتبر همیشه لباس های شیک و مد را ارائه می دهند. در واقع طراحان برندهای معتبر همیشه به دنبال ارائه مدل های جدید و فانتزی هستند. پیراهن مردانه برند دارای تمامی مزیت های یک پیراهن مناسب و با کیفیت است. به عنوان مثال، چنین محصولاتی ثبات رنگ بالا و مقاومت عالی در برابر شستشو دارند. پیراهن مردانه بایستی با رعایت تمامی نکات و شرایط مهم انتخاب شود.

فروشگاه اینترنتی آستین خرید پیراهن مردانه
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار