صرافی Coinex چقدر کارمزد می گیرد؟ -ایران ارز دیجیتال

در مرحله بعد، باید یک لایه امنیتی به حساب خود اضافه کنید که کوینکس به دو روش ارائه می دهد: احراز هویت دو مرحله ای از طریق Google Authenticator یا تأیید از طریق SMS. نحوه مشارکت در این برنامه به این صورت است که کاربر بیت کوین یا اتریوم خود را در این سرویس به مدت مشخصی سپردهگذاری میکند. تمام کاربرانی که مراحل احراز هویت خود را تکمیل کرده باشند و در سرویس P2P صرافی هوبی حداقل ۱۰۰ دلار رمز ارز خریداری کنند مشمول دریافت سهمی از استخر جایزه به ارزش ۶۵۰۰ دلار به صورت توکن DOGE خواهند بود. به عنوان مثال در این دوره جدید اگر در سرویس بخش بیت کوین و پرداخت سود با بیت کوین در دوره ۱۹ روزه با قیمت ۶۰،۰۰۰ دلار شرکت کنید، دارایی شما به مدت ۱۹ روز در این سرویس قفل خواهد بود و پس از آن اگر قیمت بیت کوین در پایان دوره از ۶۰،۰۰۰ دلار بیشتر باشد سود شما با توجه به درصد سود سالانه مشخص شده آن به صورت BTC به حساب صرافی coinex برای ایرانیان شما واریز میشود.

پس از انتقال داراییهای غیر فعال به حسابهای مالی کاربران، آنها درآمدهای حاصل از حسابهای مالی خود را دریافت میکنند که دارای سود مرکب روزانه و بدون محدودیت در حداقل سپرده است. در این بخش به ترتیب از بالا به پایین میزان امنیت (password strength) حساب شما، در صورت تنظیم استفاده از Authenticator (برای ورود شما کد یک مصرف تولید میکند) اطلاعات آن، اطلاعات شماره بازیابی اکانت شما و در نهایت گزینه ای برای تعیین الگوی پترن داخلی برای خود گوشی (Gesture Password) در اختیار شما گذاشته شده است. صرافی کوکوین کمپین ترید توکنهای لوریجشده را با ۳۰،۰۰۰ دلار جایزه برگزار میکند.

یکی از مسائل بسیار مهم که باید توجه ویژه به آن داشته باشید بالا بردن امنیت حساب کاربری است، این نکته را در نظر داشته باشید که ایمیل شما به حساب کاربری در کوینکس متصل شده است به همین جهت هر چقدر امنیت ایمیل شما بالا باشد مطمئنا امنیت دارایی های شما در این صرافی بالاتر خواهد رفت، شاید برای شما سوال پیش بیاید که برای بالا بردن امنیت ایمیل باید چه کار هایی انجام داد، در پاسخ به این سوال بهتر است ذکر کنیم که سعی کنید برای ایمیل خود یک رمز عبور قوی انتخاب کنید برای مثال بهتر است به این نکته اشاره کنیم که رمز عبور باید پیچیده باشد و در آن از حروف بزرگ و کوچک، اعداد، علامت ها و غیره استفاده شود تا هر کسی نتواند به راحتی رمز ایمیل شما را باز کند، توجه داشته باشید که کد ارسال شده توسط صرافی کوینکس باید در یک فضای امن نگهداری شود برای مثال باید از رطوبت، باد، باران و افراد سوء استفاده گر دور باشد زیرا تمام این ها این مسائل می تواند برای دارایی های شما خطر ساز شود.

بعد از انجام سفارش اگر خواستید ارز را از سایت خارج کنید باید در بخش wallet گزینه withdraw را کلیک کنید و آدرس کیف پول خود و مقدار برداشت آن را وارد کنید. همچنین در این دوره کاربرانی که در صرافی گیت ثبتنام کنند و یک ترید موفق انجام دهند معادل ۵ دلار توکن BDT جایزه دریافت میکنند. کاربران صرافی پنکیک سواپ میتوانند در رایگیری اضافه شدن استخر شبکه Phala شرکت کنند. هم چنین امکان شرکت در دوره ارز دیجیتال و یا استفاده از دوره غیرحضوری ارز دیجیتال نیز برای کاربران ایرانی در مجموعه کانون بورس وجود دارد تا حرفه ای ترین مطالب آموزشی را در این باره در اختیار شما قرار داده باشیم. به معنای دیگه اگه شما اوردری رو در صرافی بزارید بدین معنیه که شما یا سفارشی برای فروش قرار دادید در لیست فروشندگان یا سفارشی رو در لیست خریداران قرار دادید. در حقیقت نمیتوان در این صرافی از کارتهایی اعتباری مثل مسترکارت استفاده کرد.

توصیه میشود از این صرافیها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید. اولویت با افرادی است که زودتر ترید خود را تکمیل نمایند. صرافی های ایرانی نیز مناسب خرید و فروش هستن اما افرادی هستن که از معاملات اهرم دار یا فیوچرز استفاده میکنن برای همین باید در صرافی خارجی که قسمت فیوچرز داره باید ثبت نام کنن. در این قسمت دو نمونه اهرم ایزوله یا کراس وجود دارد که آنها را در ادامه تعریف می کنیم. پس احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافیها وجود دارد. معمولا بایننس حجم معاملاتی بیشتری نسبت به کوینکس دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار