صرافی کوینکس CoinEx ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش تکراتو

به این ترتیب، فقط برای همان سفارش از توکن CET برای پرداخت کارمزد استفاده می‌شود. جالب است بدانید که خدمات این صرافی در بیش از صد کشور جهان قابل دسترسی است و به زبان های مختلفی پشتیبانی می شود. این صرافی هم دارای قسمت خرید و فروش معمولی و هم خرید و فروش لورج دار(مارجین) و هم خرید و فروش پروپشوال و هم خرید و فروش از صرافی غیرمتمرکز آن یعنی oneswap می باشد. صرافی کوینکس coinEx در سال 2017 و در کشور هنگ کنگ کشور چین تأسیس شده است.

آموزش ساخت سرور ماین کرافت با vps به زبان ساده

زیرا اصلی ترین عامل افزایش یا کاهش قیمت یک ارز دیجیتال، میزان عرضه و تقاضا است. هر چقدر شدن عرضه یا تقاضا در یک صرافی بیشتر باشد، نوسانات بیشتری را نیز در آن شاهد هستیم. در این بین در صورتی که حجم عرضه و تقاضا در یک صرافی کم باشد، این امکان وجود دارد که قیمت به صورت غیرواقعی در آن صرافی تغییر نماید.

  • اگر هنوز در این صرافی حساب کاربری ندارید، می توانید با استفاده از آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس اقدام به افتتاح حساب نمایید.
  • در مرکز صفحه نمودار قیمت جفت ارز معاملاتی به نمایش درمی‌آید.
  • فقط دارایی‌های رمزنگاری شده را می‌توان از پلتفرم برداشت کرد.
صرافی کوینکس CoinEx ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش تکراتو شما می توانید به وسیله ی استک کردن ارزهای CET خود در خدمت ماینینگ کوینکس شرکت کنید. با پشتیبانی داخل سایت کوینکس از طریق تیکت پیام دهید و مشکل خود را توضیح دهید تا حل نمایند. توجه کنید که با هر بار روشن و خاموش کردن مودم یا اینترنت گوشی خود آیپی شما تغییر می یابد. البته سایت کوینکس برای این تغییر آیپی، مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی کند و این نمونه برای شما اتفاق افتاده احتمالا در دفعات بعد پیش نمی آید. ۲)ببینید سایت کوینکس به اطلاعات جیمیل دسترسی ندارد و حتی شرکت گوگل به شرکت های آمریکایی نیز دسترسی نمی دهد چه برسد به این سایت که غیر آمریکایی هست و هرچیزی نام و نام خانوادگی جیمیل شما می تواند باشد. ۱)در حال حاضر بیشترین کاربران این صرافی ایرانی هستند و هنوز هیچ مشکل خاصی برای ایرانیان ایجاد نکرده است.

شما می‌توانید از کارت های اعتباری، کارت‌‌‌های بانکی ویزا کارت، مستر کارت و امریکن اکسپرس برای معاملات استفاده کنید. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اینجا کلیک کنید لطفا به بازدید از وب سایت ما. امنیت یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نظر داشته باشید. کد را در بخش Email verification code وارد کرده و روی دکمه Sign Up کلیک کنید.

طرح مهندس حمید رابعی با هدف اجرای موفق ، کامل و موثر پروژه بزرگ ایرانرود ارائه شد

با پرشین الیت دیگه نیاز نیست به دنبال تحلیل و سیگنال باشی ، ما شمارو در بهترین و قوی ترین کانال های تلگرامی ارز .دیجیتال خارجی عضو می کنیم و هر روزه بیشتر از 50 سیگنال درجه یک و حرفه ای دریافت می کنید . بله مثل بقیه صرافی ها بعد از قسمت اسپات به فیوچرز، مارجین یا … انتقال می دهید. از شما خیلی تشکر میکنم .با استفاده از فیلم آموزشی شما خیلی ساده یکی از مشکلات خرید من در سایت coinex حل شد خیلی ممنونم از اینکه اینطور راحت و کاربردی آموزش میدهید. برای کنسل کردن سفارش خرید یا فروش در آموزش ها چیزی نمیبینم. سلام اون ارزهایی رو که خریداری کردم رو کجا میتونم مشاهده کنم و یا اون ارزهایی که گذاشتم واسه خرید رو از کجا میتونم ببینم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار