سقف کناف , نحوه نصب سقف کاذب کناف و دیوار کناف 77153422

سقف کاذب گریلیوم را توسط مفتول و یا زنجیر به قسمت سقف اصلی وصل می کنند. سقف کاذب کناف به دلیل سبکی، ارزانی، نصب سریع و انعطاف پذیری بالا امروزه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد. هزینه و قیمت اجرای سقف شیشه ای نیز همانند سقف کناف مناسب است ولی معمولا بخشی از سقف را با این طرح به اجرا می رسانند. این سقف دکوراتیو کناف (کی پلاس پارس) در سقف های تیرچه بلوک با بلوک های پلی استایرن ساختمان های مسکونی که ارتفاع آویز کمی دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف رابیتس برای پوشاندن تیر آهن ها و آرماتورها و دکوراسیون داخلی ساختمان ها ساخته می شود. این مورد در سقف دکوراتیو مشبک آسان تر صورت می گیرد زیرا تایل های سقفی در آن به صورت معلق قرار داده می شوند. در حالی که در سقف دکوراتیو یکپارچه باید از دریچه بازدید برای دسترسی استفاده کرد. سقف کاذب یکپارچه DIAMANT دارای خاصیت ضد حریق و ضد رطوبت است و همچنین یک عایق صوتی نیز بشمار می آید.

نصب سقف کاذب کناف

اجرای سقف های کاذب هزینه های متفاوتی در بر دارد این هزینه بستگی به نوع سقف و همچنین طراحی هزینه متفاوتی خواهد داشت، متراژ هم بسیار در بحث هزینه مهم می باشد و باید این را هم در هزینه در نظر بگیرید. برای اینکه ورقه ها را بتوانید نصب کنید می بایست میلگردهایی در سقف کار گذاری کنید تا این ورقه ها را به آنها متصل کنید. انواع دیگر سقف کاذب با اجرا های متفاوت نیز وجود دارند که هر کدام از آنها روش های خاص خود را برای اجرا دارند. پس از اینکه نبشی ها اجرا شود، بهتر است که با توجه به قرارگیری سپری های اصلی، نصب آویزها هم صورت بگیرد. نمونه از تولید تایل آسمان مجازی شرکتجهت مشاهده تصاویر و انتخاب کد جهت سفارش تایل آسمان مجازی به گالری تصاویر کلیک فر مایید و عکس مورد نظر را برای ما به این شماره ۰۹۲۱۵۳۶۳۲۱۳ تلگرام فرمایید.

سقف کناف , نحوه نصب سقف کاذب کناف و دیوار کناف 77153422

علاوه بر آن ایمنی آن در برابر زلزله بالا است و اجرای آن نیز به سرعت و به آسانی صورت می قیمت سقف کاذب گیرد. اجرای سقف کاذب فلزی غالبا در اماکن شلوغ و دفاتر کاری انجام می شود. به منظور ساخت آن می توان از ورق های آلومینیوم با ضخامت های مختلف استفاده نمود. به طور کلی می توان سقف کاذب آلومینیومی را به ۵ دسته تایل آلومینیومی ، دامپا آلومینیومی ، گریلیوم آلومینیومی ، لوکسالون و لوور دسته بندی نمود. سقف کاذب آلومینیومی گریلیوم پس از اجرا به صورت حفره های مربع شکل دیده می شود. از مهم ترین مزایای اجرای آن قابلیت دسترسی به سقف اصلی و تجهیزات زیر آن است.

  • بدین منظور می توان از انواع سقف کاذب آشپزخانه مدرن ، سقف كاذب آشپزخانه ساده ، سقف كاذب آشپزخانه رنگی و…
  • هزینه اجرا و قیمت سقف طلقی نیز همانند سقف (کی پلاس پارس) مناسب می باشد.
  • در روش دوم از تایل هایی دارای طرح چاپ شده با دستگاه چاپ استفاده میشه.
  • به دلیل گستردگی فراوان گروه‌های پیمانکار و تفاوت کیفیت و دقت پیمانکاران نباید با هر گروهی کار کنید و فقط باید به دنبال استفاده از افراد حرفه‌ای و متبحر باشید.
ممنونم از اينكه ليست قيمت به روز كرديد و آناليز كناف در اختيار ما گذاشتيد . جنس این نوع سقف ها از آلومینیوم می باشد و قسمت پشتی آن ها از پشم شیشه پر شده است. به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن. این ویژگی موجب می شود که نیاز به نورپردازی های زیاد حس نشود و در مصرف برق نیز صرفه جویی شود. کاذب مورد استفاده قرار می گیرند ویژگی های خاص خودشان را دارند. این سقف ها معمولا عمر کمتری نسبت به سقف های اصلی دارند و باید مراقبت زیادی از این سقف ها انجام گیرد.

چگونه قیمت نصب سقف کاذب را از “خدمت از ما” دریافت کنیم؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار