رفع مشکل وصل نشدن تلگرام یا مشکل Connecting تلگرام

مسنجر تلگرام از معدود نرمافزارهای پیامرسان است که برروی تمامی پلتفرمها قابل نصب و اجراست. در انتهای صفحهی منوی Settings، گزینهی Log out وجود دارد که با انتخاب این گزینه میتوانید از اکانت تلگرام وب خود خارج شوید. هستید انزل وب به شما کمک می کند. آیا می توانید از تلگرام بدون شماره تلفن استفاده کنید؟ آیا هر وقت بخواهم می توانم تلگرام خود را پاک کنم؟ می خواهید از تلگرام که برای کاربران ایرانی در دسترس نیست استفاده کنید. این ارور زمانی رخ می دهد که شما چند بار پشت سر هم اکانت تلگرام خود را پاک کرده باشید. اکنون اکانت تلگرام شما به طور کلی حذف شده است ، در لینک دیلیت اکانت تلگرام در این صورت پیام زیر به شما نمایش داده می شود. فرد نفوذگر بدون اطلاع کاربر، نرم افزاری روی گوشی تان نصب میکند؛ و یا با نصب برخی از برنامهها و بازیهای رایگان، این فایلها به صورت پنهان وارد گوشی شما میشود؛ و یا از طریق مشاهده یک وبسایت از مرور گر موبایلتان، دیدن یک ایمیل به فرمت HTML یا با کلیککردن یک پنجره بازشونده (pop-up) آغاز میشوند؛ و شما متوجه آنها نخواهید شد.

کشور خود را انتخاب کنید و سپس شماره تلفن همراه خود را تایپ کنید و روی Next کلیک کنید . در کشور ما این پیامرسان با پنجاه میلیون کاربر محبوترین پیامرسان است ، هرچند که فیلتر شدن تلگرام در سالهای اخیر موجب کوچ عدهای از کاربران آن به پیامرسان های دیگر شده است. خاطر نشان میشود اکثر اختلالات فعلی در شبکه اینترنت به صورت پراکنده بوده و کارشناسان بر این باورند این اختلالات مقطعی و پراکنده دلایل فنی خاصی دارد و برخی بیم این را دارند که نوعی صیانت خاموش در شبکه ارتباطاتی کشور در حال اجرا است. در این صورت تلگرام شما را به عنوان یک اسپمر شناسایی کرده است. تلگرام فارسی – Telegram Farsi یکی دیگر از نسخه های غیر رسمی، پیشرفته، فارسی و تلگرام بدون فیلتر از نسخه تلگرام اصلی است. ابتدا از بخش تنظیمات تلگرام تان به مسیر Privacy & Security و بعد به Two-Step Verification مراجعه کنید و سپس روی لینک Forget password کلیک کنید.

امروز در خدمت شما هستم با معرفی محل ذخیره شدن فایل های تلگرام (شامل تصاویر و ویدیو ها و صدا ها و…) در کامپیوتر و لپ تاپ ویندوزی. در گذشته قابلیت دانلود تلگرام اندروید را برای شما فراهم کردیم و امروز می توانید دانلود تلگرام ویندوز را از ایران اپ به راحتی انجام دهید. پس از این عمل پنجره کشویی ماندد شکل زیر نمایش داده می شود. چرا پس از حذف اکانت تلگرام، اکانت من هنوز در گوشی دوستان وجود دارد؟ پس از دیلیت اکانت تلگرام، اکانت من برای مخاطبینم و یا درگروه ها و کانال ها چگونه خواهد بود؟ پس در این مطلب به شما نحوه انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی را آموزش میدهیم. قبلا آموزش ساخت آلبوم عکس و فیلم در تلگرام و پین کردن پیام در کانال و.. خب این سرویس بعد از فیلتر شدن تلگرام در بسیاری از کشورهای جهان و به جهت حفظ مخاطب از جهت شرکت تلگرام انجام شد که با استفاده از این روش افراد می توانند پروکسی بسازند و تلگرام هم برای تشویق افراد به ساخت پروکسی برای اتصال راحت به تلگرام یک کانال اسپانسری را به لیست کانال های مخاطب اضافه می کند.

دانلود تلگرام بدون فیلتر

ورود با کد یکبارمصرف … حتما باید تلگرام دسکتاپ یا اپلیکیشن تلگرام روی گوشی تون نصب باشد چون در مرحله اول کد برای تلگرام شما ارسال خواهد شد. اکنون در پایین صفحه بر روی گزینه proxy setting کلیک کنید. پس از حذف اکانت تلگرام ، اپلیکیشن تلگرامی که بر روی گوشی خود نصب دارید به صورت زیر در می آید به عبارتی به صفحه ثبت نام بازمی گردد. لازم به ذکر می باشد که پروکسی MTProto بر روی تمامی سیستم عامل ها مانند: اندروید، IOS، ویندوز، مک و لینوکس قابل نصب می باشد. توجه داشته باشید که با پاک کردن حساب تمام پیام ها، گروه ها و مخاطبین شما به طور دائم حذف می شوند. در کنار تمام این موارد برای جذاب کردن محیط نرم افزار و رابط کاربری، از انواع اقسام تمها با قابلیت شخصی سازی تمام قسمتهای اپ نیزاستفاده شده است. با دیلیت اکانت تلگرام شما تمام اطلاعاتتان از سیستم تلگرام حذف خواهند شد: همه پیام ها، گروه ها و مخاطب های مرتبط با حساب شما حذف خواهند شد.

آیا با حذف اکانت تلگرام لیست مخاطبین پاک می شوند؟ پس از خذف اکانت تلگرام، نام شما در لیست مخاطبینتان به deleted account تغییر خواهد کرد و عکس پروفایلتان به شکل زیر خواهد بود. میتوانید به دادههای حساب کاربری خود از جمله لیست مخاطبین اکانت دسترسی داشته باشید. باتوجهبه اینکه دلایل مختلفی برای خروج از تلگرام وجود دارد، شاید شما هم با یکی از این موارد مواجه شوید. سپس بیایین آخر صفحه و وارد proxy settings شوید که در شکل پایین مشخص کردیم. رمز را از درون پیام پیدا کنید (با کادر قرمز مشخص شده است) و سپس آن را در درون کادر Confirmation code سایت حذف تلگرام وارد کنید. این روش بر روی گوشیهای اندروید، گوشی و تبلتهای آیفون و سیستم عامل ویندوز قابل انجام است. بنا به تمایل خود کادر را پر کرده و یا خالی بگذارید و سپس بر روی delete my account کلیک کنید. تلگرام علاوه بر اینکه شامل اپلیکیشنهای نصبی سازگار با سیستم عاملهای آی او اس، اندروید، ویندوزفون، مک او اس (MacOS)، لینوکس و ویندوز میشود قابلیت اجرای مستقیم از طریق مرورگر و ضمن اتصال به اینترنت را دارد.

نوع دوم مسدودی دائم است این نوع از محدودیت برای کاربران که با شماره های مجازی اقدام به ساخت حساب کاربری میکنند، اعمال میشود که به صورت کامل اکانت آنها بسته میشود. توجه داشته باشید که اگر برای مثال یک ماه را انتخاب می کنید بدان معنا نیست که یک ماه پس از این تاریخ اکانت شما حذف می شود بلکه بدین معناست که اگر یک ماه به طور متوالی وارد اکانت تلگرام خود نشوید و اصلا آنلاین نشوید در این صورت اکانتتان حذف می شود. پاسخ این است که فرق چندانی بین پروکسی و فیلتر شکن ها وجود ندارد و چون این قابلیت را خود شرکت تلگرام در برنامه اش قرار داده، جای نگرانی نیست و نگران امنیت آن نباشید و پیام های دریافت شده و ارسالی رمزنگاری می باشد و هیچ شخصی نمی تواند به آنها دسترسی پیدا کند. این برنامه در ظاهر تغییر چندانی نداشته است اما در باطن و پشت صحنه، همگام با پیشرفت اینترنت پیش می رود.

این دسته از کاربران مدعی هستند که بعد از باز کردن تلگرام شاهد نمایش عبارت Connecting در منوی فوقانی آن بوده و کانکتینگ تلگرام برایشان مختل میشود. حالا تایید دو مرحله ای از اکانت شما حذف شده است و به راحتی می توانید مراحل حذف اکانت تلگرام را دنبال کنید. با انتخاب گزینه مد نظر خود می توانید مدت زمان حذف اکانت تلگرام را تعیین کنید. در ادامه کمی به پایین بروید و گزینه Done را انتخاب کنید. در ادامه به حذف خودکار تلگرام می پردازیم. این برنامه بخاطر امنیت بالایی که نسبت به دیگر پیامرسان ها دارد و نیز امکاناتی که برای کاربران فراهم می کند، بیشتر از برنامه های دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

بر اساس شماره انجام می شود. در خواست های خود را فقط از طریق تماس با ما ارسال کنید. روش رمزگذاری پیام ها در نسخه وب، متفاوت از نسخه اپلیکیشن می باشد. فالوور برترین با سالها تجربه در زمینه فروش پروکسی قوی و پرسرعت آماده ارائه پروکسی تلگرام بدون تبلیغات می باشد. هیچ فرقی نمی کند دقیقا باید همان مراحل حذف اکانت تلگرام که در این مقاله به شما ارائه داده ام را انجام دهید. پروکسی تلگرام یکی از قابلیت های جدید ارائه شده توسط سازندگان تلگرام است که به کاربران اجازه می دهد بدون فیلتر شکن به این برنامه دسترسی پیدا کنند. تلگرام و واتساپ دو پیام رسان محبوب در بین کاربران هستند و رقیب یکدیگر می باشند. در حال حاضر پیامرسان تلگرام یکی از محبوبترین مسنجرهای موجود هست که سرعت بالا، امنیت و راحتی در استفاده اون، باعث شده تلگرام یکی از گزینههای اصلی افراد برای برقراری ارتباط باشه؛ با این وجود، هر چند تلگرام یکی از محبوبترین برنامههای پیام رسان در بین مردم جهان هست اما ممکنه به هر دلیلی مایل به حذف اکانت تلگرامتون باشید.

در ادامه کمی به پایین بروید و گزینه Done را انتخاب کنید.

• برای خاموش کردن اعلانها برای یک دوره از پیش تعیین شده، مانند 1 ساعت یا 1 روز، «بیصدا برای… در منوی تلگرام همانند شکل زیر به قسمت setting و اگر از تلگرام فارسی استفاده می کنید به قسمت “تنظیمات” بروید. تنظیمات تماس انتخاب کنید. حال با چندین مورد مواجه میشوید؛ گزینهی Delete account را انتخاب کنید. در این مقاله کوشیده ایم راهنمای قدم به قدم دیلیت اکانت تلگرام (delete account telegram) را ارائه دهیم. امیدوارم از این مقاله آموزشی هم استفاده کافی را برده باشید. در این ویدیو آموزشی تمامی مراحل حذف اکانت تلگرام به تصویر کشیده شده است. مثلا اگر تصور میکنید که ممکن است بیش از ۶ ماه بنا به هر دلیلی فرصت چک کردن حساب کاربری خود را نداشته باشید، تاریخ آن را بر روی یک سال تنظیم کرده تا از جهت پاک نشدن خودکار اکانت تلگرام خیال خود را آسوده کنید.

تلگرام انلاین

در صورتی که پروکسی تان غیر فعال شده است، باید مجدا پروکسی خود را به شکل دستی فعال نمایید. گزینه Network Overrides را انتخاب نمایید. در مرحله بعد گزینه Delete Account را انتخاب کنید. بنابراین بهتر است در مرحله اول از وصل بودن کامپیوتر به اینترنت ، اطمینان حاصل نمایید. برای مثال می توانید از این سیستم به اینگونه استفاده نمایید که شما یک پیغام تنظیم کنید. با حذف اکانت تلگرام عکس ها و ویدیو های ذخیره شده پاک می شوند؟

اگر از علاقمندان به یادگیری تعمیرات لپ تاپ هستید، میتوانید در دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ آموزشگاه فنی برق ثبت نام و شرکت نمایید. 98 است و بعد از آن شماره خود را بدون 0 ابتدایش وارد کنید (ما در این آموزش از شماره مجازی استفاده کردیم پس نیازی به کد ایران نیست، اگر شما نیز میخواهید شماره مجازی خود را حذف کنید میتوانید آن را به طور مستقیم وارد کنید). وجود چت های مخفی، تم های متنوع، ویژگی های کاربردی است که در این نسخه میتوان از آنها استفاده نمود. همان طور که از این روش می توانید برای حذف خودکار اکانت تلگرامتان استفاده کنید، می توانید با طولانی کردن زمان self-destruction نیز از حذف خودکار آن جلوگیری نمایید. با محتوا گذاری جذاب می توانید اعضا را در کانال خود دائمی کنید سعی کنید محتوایی که انتشار می دهید همه بصورت متن نباشد عکس در ماندگاری ممبر و جذب ممبر تاثیر بالایی دارد و همینطور با برگذاری چالش های مثل مسابقه می توانید تاثیر مثبتی در ماندگاری ممبربگذارید.

در صورتی که از حذف مطمئن هستید بر روی گزینه قرمز رنگ Yes, موبوگرام delete my account کلیک کنید. از ویژگی های دیگر مسنجر ایکس پلاس می توان به اطلاع و مطلع شدن از تغییرات مخاطبین خود شد که این تغییرات عبارتند از تغییر عکس پروفایل ، نام و غیره. در این نوع تبلیغات کانال شما برای کاربر در قسمت بالای صفحه کانال های مخاطب پین می شود و کابر می تواند با اختیار خود عضو کانال شما شود. پس از اینکه تلگرام خود را به روزرسانی کردید با ورود به برنامه یک آیکون همانند سپر قسمت بالای صفحه اصلی مشاهده خواهید کرد.

تلگرام اصلی جدید

همانطور که در ابتدای مقاله هم گفته شد، برای ایجاد یک حساب تلگرام بدون شماره واقعی، باید یک شماره موقت یا مجازی در اختیار داشته باشید. ساده ترین روش حذف اکانت تلگرام همینی بود که در ویدیو ابتدای مقاله دیدید. همانطور که دیدید برای حذف اکانت تلگرام تان باید حتما از طریق سایت رسمی تلگرام اقدام کنید. برای رفع این مورد می توانید از طریق ربات اسپم تلگرام اقدام کنید. بلاک و یا ریپورت در تلگرام بر اساس شماره انجام می شود. دوستان شما باید چند لحظه روی صفحه چند شما منتظر بمانند تا تغییر به اکانت حذف شده انجام شود. سپس شماره تلفن خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید. سپس روی دکمه Next ضربه بزنید.

برای رفع ارور Phone Number Flood موقع ساخت اکانت تلگرام چه کار کنیم؟ آیا دیلیت اکانت تلگرام بدون کد امکان پذیر است؟ روش های نصب و اجرا همزمان چند تلگرام کامپیوتر ، پیدا کردن پوشه ذخیره تلگرام در کامپیوتر و تغییر محل ذخیره تلگرام ویندوز را در انزل وب توضیح دادیم اما هدف اصلی ما دیدن عکس و فایل های کش شده در تلگرام کامپیتور (telegram desktop cache location) مانند گوشی است و چرا که در کامپیوتر مثل گوشی امکان دیدن این فایل ها به راحتی وجود ندارد؟ برنامههایی مانند Text Free و Google Voice و Burner شمارههای مجازی را در اختیار شما قرار میدهند.

دانلود تلگرام ضد فیلتر

در مقاله نصب نشدن تلگرام روی گوشی اندروید به مشکلات و راه حل های عدم نصب تلگرام نسخه موبایل بر روی گوشی پرداختیم ، در مقاله امروز هیواتک نیز قصد داریم شما را با حل مشکل نصب نشدن تلگرام دسکتاپ و مشکل connecting آشنا نماییم. همانطور که قبلا هم خدمت تان عرض کردم دلت کردن اکانت تلگرام هم در کامپیوتر، تبلت و گوشی های اندروید و آی او اس به همین روش انجام خواهد شد. به شکل زیر دقت کنید در شکل زیر چت قبلی یکی از کاربران تلگرام را می بینید که دیلیت اکانت کرده اما همچنان متن تکست هایش باقی است ولی نام و عکس پروفایل وی به صورت زیر است. اکنون یک پیام حاوی رمز به تلگرام شما پیام میشود (دقت کنید Sms نمیشود). بعد از این سوال، از شما دوباره پرسیده میشود که آیا قصد حذف اکانت تلگرام خود را دارید؟ لازم به ذکر است این صفحه در حال حاضر فیلتر است و لازم است برای وورد به آن از ابزارهایی که در اختیار دارید استفاده نمایید.

دانلود مستقیم تلگرام اصلی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار