راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ در محدوده قیمت 20 تا 25 میلیون تومان

این دستگاه‌ها کارایی زیاد، امکانات متعدد، بدنه‌ی زیبا و مقاومی دارند. علت این موضوع را می توان در کشش قیمتی بازار و همچنین تعدد خوب مدل های مختلف لپ تاپ در این گروه عنوان کرد. ولی من لپ تاپ با پشتیبانی از USB-4 ندیدم توی بازار و کلا هم پورت های USB یک مورد کم اهمیت برای انتخاب لپ تاپ هستند. به نظر من نوع پورت شاید بعد از CPU، صفحه نمایش، گرافیک، رم، SSD، هارد و ظاهر در رتبه 8 اهمیت باشه.

معرفی پرفروش ترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD شاید کافی نباشد و نیاز داشته باشید که این مقدار را ارتقا دهید، اما SSD بودن آن سرعت بالایی را برای کاربر به‌ارمغان خواهد آورد. حسگر اثر انگشت، باتری با ظرفیت 45 وات ساعت و بلوتوث داخلی نسخه 5.1 از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول به‌شمار می‌روند. محصولات «اچ‌پی» همیشه انتخاب مناسبی به‌عنوان لپ‌تاپ‌های چندمنظوره در محیط‌های کاری و خانگی بوده‌اند.

برای مثال، لپ‌تاپ‌های Core i7 بدون استثناء، گران‌تر از نسخه‌های Core i5 هستند. به همین دلیل می‌توانید سریعا پروژه‌هایتان را بدون نیاز به استفاده از تاچ‌‌پد و یا ماوس مجزا، به همکاران و یا مدیران شرکت، پرزنت کنید و در کارتان بسیار موفق باشید. چرا که در اکثر مواقع یا برداشتن ماوس را فراموش خواهیم کرد و یا حتی با حمل کردن ماوس، فرصت استفاده از آن را نخواهیم داشت. کار کردن با تاچ‌پد خود لپ‌تاپ هم می‌تواند برای بسیاری از افراد کار کاملا سختی باشد. به خاطر این که کنترل کردن آن نیاز به مهارت بالا و تمرین بسیار زیادی دارد.

یعی به راحتی قادر خواهید بود تمام برنامه‌های ضروری‌تان را به طور همزمان باهم اجرا کرده و دچار افت سرعت در سیستم‌تان نشوید. چنین پردازشگری می‌تواند برای بسیاری از کارهای ضروری‌تان کاملا موثر واقع شود. از آنجایی که این CPU از پردازنده‌های نسل 11 ساخته شده است، با نسخه‌های Core i5 دیگر فرق دارد.

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ در محدوده قیمت 20 تا 25 میلیون تومان

نمایشگرهایی با نرخ نوسازی زیاد، پردازنده‌های پرچم‌دار، رم سریع با حافظه‌ی زیاد، حافظه‌های SSD، پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند و کیبوردهای رنگارنگ بخشی از مواردی است که با سرمایه‌گذاری روی لپ‌تاپ گیمینگ رده‌بالا به ‌دست می‌آورید. با خرید لپ‌تاپ گیمینگ رده‌بالا، در حقیقت دستگاهی می‌خرید که می‌تواند هر نوع محاسباتی را به‌راحتی انجام دهد. حسگر اثر انگشت در این لپ تاپ استفاده نشده است، اما وب کم همراه با اسپیکرهای استریو داخلی عملکرد خوبی دارند و در سطح استفاده متوسط می‌توانید از آن‌ها راضی باشید. باتری ۳ سلولی این دستگاه هم از ظرفیت ۳۶ وات ساعتی برخوردار است و با تاچ پد با پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی در اختیار شما خواهد بود. حافظه رم این گوشی کیفیت مناسبی دارد و می‌تواند برخی از کمبودهای لپ تاپ را برطرف سازد.

  • این محصول به کارت گرافیک MX330 با ظرفیت اختصاصی ۲ گیگابایت هم مجهز شده است.
  • جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم ثل همیشه در این لپ تاپ تعبیه شده است و می‌توانید از امکانات آن بهره مند شوید.
  • لپ تاپ گیمینگ تا 35 میلیون تومانرقابت در این بخش که میتوان گفت پرطرفدارترین بخش بازار لپ تاپ های گیمینگ هست، به قدری زیاد بود که نتوانستیم لپ تاپی از برند پرطرفدار ایسوس را در بین گزینه های نهایی انتخاب کنیم.
  • قبل از این که به امکانات عالی این لپ‌تاپ‌ بپردازیم، بهتر است در مورد طراحی بی‌نظیر این محصول صحبت کنیم.
  • در ابتدای فهرست یکی از بهترین لپ تاپ‌های ویووبوک ایسوس را با نام M7600QE به شما معرفی می‌کنیم.
سیستم خنک کننده حرفه ای برای خنک سازی لپ تاپ تولید شده توسط سخت افزار قدرتمند سبب شده تا دمای کلی لپ تاپ در محدودهمتناسبی قرار بگیرد. بر روی لپ تاپ Dell Inspiron 3501 – PD1 جدید ترین سری پردازنده های کمپانی Intel تعبیه شده به همین علت نیز می توانید با خیالی راحت کارهای پردازشی حرفه ای و سنگین را با آن انجام دهید. افرادی که به دنبال یک لپ تاپ سبک برای جابه جایی می باشند این مدل بهترین گزینه برای آن هاست چرا که وزن آن کمتر از 2 کیلو گرم پیشنهاد یک بار است. این مدل لپ تاپ برند لنوو دارای یک باتری با ظرفیت 45 وات بوده و از بلوتوث داخلی نسخه 1/5 برخوردار است.

بهترین لپ تاپ ها تا ۳۵ میلیون تومان برای چه افرادی مناسب‌اند؟

اکثر لپ تاپ‌های این مدل از قابلیت لمسی استفاده نمی‌کنند و می‌دانیم که حالت لمسی بیشتر مخصوص لپ تاپ‌هایی است که به‌صورت دوگانه امکان استفاده به عنوان لپ تاپ و تبلت را دارند. لپ تاپ ویوو بوک از وزن ۱.۶ کیلوگرمی برخوردار است و ابعاد آن هم به ۳۲۵.۴ در ۲۱۶ در ۱۹.۹ میلی‌متر می‌رسد. رزولوشن صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل تعیین شده است و برای اکثر محتواهای مدنظر شما کافی به نظر می‌رسد. ایسوس مثل همیشه در لپ تاپ‌های جدید خود درایو نوری را حذف کرده است و به‌جای آن می‌توانید از پورت‌های USB با سرعت بالا استفاده کنید. در کنار آن‌ها، پورت HDMI را هم داریم که برای اتصال تلویزیون و مانیتور خارجی کاربرد دارد.

دومین لپ‌تاپی که قیمت کمتری نسبت به نسخه قبلی دارد، Surface Laptop Go Core i5 است. این لپ‌تاپ با همان کیفیت عالی که در نسخه قبلی توضیح دادیم ساخته شده است. اما به خاطر امکانات کمتری که برایش در نظر گرفته شده است، قیمت پایین‌تری هم نسبت به مدل قبلی دارد. لپ‌تاپ Dell Inspiron 3501 – PD1 نه تنها از لحاظ امکانات، در سطح بالایی قرار دارد، بلکه طراحی و ظاهر زیبای آن همه را جذب خودش می‌کند.

لپ تاپ Asus TUF Gaming F15 FX506LH-US53 مجهز به پردزانده Core i H است که کمی از بهترین پردازنده این بخش بازار ضعیف‌تر است. ولی در بخش گرافیکی مجهز به Nvidia 1650 Ti است که قویترین کارت گرافیک بین لپ تاپ‌های 25 میلیونی است. در جایگاه دوم بهترین لپ تاپ تا 25 میلون تومان، لپ تاپ بسیار زیبای Asus TUF Gaming F15 FX506LH-US53 قرار دارد که از نظر قدرت گرافیکی و گیمینگ، بهترین لپ تاپ این بخش بازار است. همچنین در نظر داشته باشید که سه مورد صفحه نمایش، پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی را نمی‌توان ارتقا داد، ولی رم، هارد دیسک و SSD معمولا قابل ارتقا هستند.

اتصال وای فای در این لپ تاپ منجر به تامین اینترنت پرسرعت آن می‌شود و کاملا می‌توانید به چنین فناوری اعتماد کامل داشته باشید. جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم برای این دستگاه تامین شده است که یقینا گیمرها حس و حال خوبی از وجود آن خواهند داشت. ایسوس با حذف درایو نوری موفق شده است که چندین پورت اضافه برای این لپ تاپ تعبیه کنید. اتصال وای فای در این لپ تاپ با سرعت بالایی برای شما فراهم شده است تا بتوانید از اینترنت پرسرعت در خانه و محل کار استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار