دریچه داکت اسپلیت قیمت خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت پخش نیرو سپهر مهار

جنس تمام اجزا دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل،از جمله لولای درب دریچه بازدید باید به صورت تمام استیل بکار رود. کلیه مقاطع دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل شامل فریم و درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل،در اندازه های دلخواه و سفارشی قابل تولید دریچه بازدید داکت اسپلیت و عرضه است. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل به دو صورتِ وزنه‌ای و لولایی قابل ساخت است.

از کانال فلکسیبل نسوز مقاوم در برابر حرارت بالا و وزن سبک و قابلیت حمل آسان برای تخلیه بخارات گازی و هوا با دمای بالا استفاده می گردد. جهت ارتباط با واحد فروش با شماره تلفن … یا از طریق برنامه واتس‌آپ ارتباط برقرار نمایید. دریچه ها با ارتفاع 15 دارای یک موتور اند و فقط پره های افقی قابل کنترل است اما در ارتفاع های های دیگر هم پره های عمودی و هم افقی قابل کنترل با ریموت اند.

هنگامی که محفظه دستگاه داکت اسپلیت به هوای زیادی نیاز داشته باشد، از این مدل دریچه استفاده میشود.سوراخ های مشبک بر روی این دریچه، امکان تردد هوای بیشتری را فراهم میکند.درب این دریچه به وسیله لولا به فریم متصل میشود. این دو مدل از بهترین و خاص ترین مدل ها می باشند که در ساختمان های لوکس استفاده می شوند. استفاده از قفل زیمنسی باعث شده که با یک کلید براحتی دریچه ها را باز کرد که مورد استفاده در هنگام سرویس یا تعمیر دستگاه است و به آسانی باز می شود و در به هیچ عنوان باز نمی شود. در مدل قفل و کشو در محل هایی که امکان باز کردن درب دریچه بصورت کامل نیست میتوان قفل را باز کرد و در را جدا کرد.

خ- دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با شیارِ پره Z

این امر به صورتی است که از قسمت مکش دستگاه، هوای محیط تهویه شونده دریافت شده و پس از خنک کردن آن، به همان محیط باز گردانده می‌شود. از مزیت این کار می‌توان به جلوگیری از اتلاف انرژی و سریع‌تر خنک شدن هوا اشاره کرد‌. چه در منزل چه در کافی شاپ یا باشگاه ها می توانید با استفاده از کانال اسپرال از مزایای آن بهره مند شوید. قطر آن ها بین 100 تا 2500 میلی متر متغیر است و طول آن ها بسته به محل نصب از نیم متر تا 6 متر می تواند متمایز باشد. مهم این است شما آن را از محل معتبر تهیه کنید تا بتوانید با طول عمر بالا هزینه را به صنف کاهش دهید.

  • با اتمام مرحله گوشه زنی، نوبت به اتصال هریک از اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی می‌رسد.
  • لازم به توصیح است تمام نمونه های دریچه بازدید داکت اسپلیت که ذکر شد را هم میتوان بصورت وزنه ای و هم بصورت لولایی با قفل تولید و عرضه نمود.
  • ■ امکان استفاده از دریچه بازدید داکت اسپلیت در تمام فضاهایی که در آن دستگاه فن کویل سقفی استفاده نصب شده باشد.
  • لازم به ذکر می‌باشد هم در انتخاب رنگ و هم در ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت به لحاظ ابعاد و تعداد هیچ محدودیتی نیست.
  • با توجه به افزایش کاربرد دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی، تجاری، اداری و حتی صنعتی، انواع دریچه داکت اسپلیت نیز براساس نیاز تولید میشود.
  • دارای درب فِلت و ساده می باشد که ارزانترین نوع از انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت می باشد.

اگر فریم به صورت پیچ ازرو نصب شود این جای پیچ ها بر روی ساختارِ بیرونی و نمای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه می‌شود ولی اگر دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ مخفی نصب شود این جای پیچ ها در ساختارِ دراخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت جانمایی می‌شود. نکته مهم در اینجا که ذکرِ آن اهمیت دارد این است که تمام جای پیچها یا سوراخ های احتمالی که قرار است بر روی بدنه‌ی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه شود باید لزوماً در مراحل ساخت و قبل از عملیات رنگ بر روی بدنه ‌یا فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه گردد.. پس از مشخص شدنِ ابعادِ درب دریچه داکت اسپلیت از یک ورق الومینیوم برای ساخت این درب استفاده میکنیم.ضخامت این درب در سایزهای متوسط به پایین یک میلیمتر و در ابعاد بالاتر از ضخامت های بیشتر استفاده می گردد. برای ایستاییِ مناسب و فرم صحیحِ درب دریچه داکت اسپلیت ،در لبه های کناریِ ورقِ درب دریچه داکت اسپلیت از یک خمِ یک و نیم سانتی بهره گرفته می شود.

تعداد قفل های منصوب بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز به ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت رابطه مستقیمی دارد و هرچه ابعاد دریچه زیر فن کویل بزرگتر باشد تعداد قفل هایی که باید روی دربِ این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه شود بیشتر می‌شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی به دو صورتِ پیچ از رو و پیچ مخفی به راحتی بر روی کلافِ کار نصب و تثبیت می‌شود. برای جلوگیری از خشدار شدنِ سطوحِ داخلی یا بیرونیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی، باید قبل از مراحل رنگ کاری باید نسبت به ایجاد جای پیچ بر روی سطوح فریم این دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام کرد. تعدادِ این جای پیچ ها دقیقا به ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت وابسته می‌باشد.

دریچه داکت اسپلیت قیمت خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت پخش نیرو سپهر مهار یکی از قابلیت‌ هایی مهمی که دریچه های داکت اسپلیت ها دارند این است که می‌ توان بر روی آن ها یک فیلتراسیون هوا نصب کرد. اما در صورتی که محیط شما با توجه به نوع کاربری به هوای بسیار پاکی نیاز دارد می‌ توانید یک فیلتر مناسب اضافی نیز بر روی این دریچه نصب کنید. یکی از مهمترین مزیت های استفاده از دریچه داکت اسپلیت این است که زیبایی محیط حفظ می‌ شود.

مزایا و معایب دریچه بازدید داکت اسپلیت

بعد از گوش زنی نوبت به اتصال اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی خواهد رسید. دریچه بازدید به دلیل زاویه مناسب می‌تواند هوا را از یک سو مکش کند و بیشتر در جاهایی که ‌یک بعد دریچه به دیوار نزدیک است مورد کاربرد قرار می‌ گیرد. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی دو طرفه به صورت زاویه دار از دو طرف هوای محیط را وارد محفظه دریچه بازدید داکت اسپلیت خواهد نمود. در نتیجه این دریچه بازدید داکت اسپلیت در مکان هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دریچه بازدید داکت اسپلیت از دیوارها فاصله لازم را دارد و از هر طرف هم محیط را جذب خواهد نمود. دریچه بازدید داکت اسپلیت هم به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ مخفی نصب و تعبیه می‌شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار