دریچه بازدید فنکوئل و دریچه فن کویل تهویه نو

به یاد داشته باشید که آدرس و نشانی محل تحویل سفارش خود را با دقت بالایی وارد کنید تا همکاران ما بتوانند در مدت زمان کمتری، محصول سفارشی شما را تحویل دهند. همچنین می توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی در روند خرید و تحویل دریچه های فن کویل مد نظر خود، با ما در ارتباط باشید. یکی دیگر از بهترین انواع دریچه های فن کویل را مدل های مگنتی آن شکل داده است که از نوع دریچه های قفل شونده به شمار می آید و در ابعاد بسیار پایین و متوسط تهیه و طراحی می شود. این مدل از دریچه ها با داشتن آهنرباهای بسیار قوی، می تواند به بهترین شکل عملکرد خود را به نمایش بگذارد. یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های مربوط به دریچه های فن کویل مگنتی می توان به نداشتن هیچ گونه دستگیره بر روی دریچه اشاره کرد.

دریچه بازدید فنکوئل و دریچه فن کویل تهویه نو

البته با توجه به لولایی بودن نوع این دریچه زیر فن کویل حتماً بادخور ضخامت لولا نسبت به یکی از ابعاد که لولا بر روی آن نصب شده است ، لحاظ گردد . به طور معمول لولا ی درب دریچه زیر فن کویل روی ابعاد طولی تعبیه خواهد شد تا بیشترین توان نگهدارنده را داشته باشد . برای شکیل تر شدن ساختار درب دریچه زیر فن کویل از مدل های متنوع دیگر نیز استفاده می شود.بطور مثال دریچه زیر فن کویل گل سقفی (تک گل و دوگل) با شیاری در محیط درب دریچه زیر فن کویل،هوای مورد نیاز جهت دستگاه فن کویل را به راحتی تامین می نماید.

  • نمای مربوط به دریچه های فن کویل مشبک بسیار بی نظیر و زیبا بوده و شما می توانید به راحتی از این محصولات در ساختمان های مسکونی خود استفاده کنید.
  • مقاومت در برابر رطوبت بالا، وزن سبک، تنوع رنگ و مدل موجب انتخاب دریچه زیر فن کویل پلاستیکی توسط بسیاری از مشتریان شده است.
  • این دستگاه پر کاربرد در سیستم های تهویه مطبوع و در مکان های مختلف ساختمان ها، مراکز تجاری و مسکونی استفاده می شود.
  • هم به صورت پیچ از جلو و هم به صورت پیچ از داخل , دریچه زیر فن کویل بدیهی است که در مورد پیچ ​​های داخل، این امر ظاهر شیر را زیباتر می کند.
  • اگر هوای برگشت دستگاه فن کویل از درب دریچه دسترسی فن کویل تأمین گردد، از این این مدل دریچه دسترسی فن کویل بکار می‌رود.

تمام ابعاد اضلاع درب دریچه زی فن کویل به صورت ۹۰ درجه به بغل خم کاری می شوند . این کار سبب می شود که دریچه زیر فن کویل دچار تاب خوردگی نگردد و استحکام بیشتری داشته باشد . کلیه انواع دریچه زیر فن کویل را می توان در انواع وزنه ای و لولایی با قفل، تولید کرد. از لحاظ جنس ساخت نیز دریچه زیر فن کویل با دو نوع متریال آلومینیوم و چوبی ساخته می شود.

دریچه فن کویل طرح اسلوت

با توجه به ساده بودنِ نوع درب این دریچه دسترسی فن کویل نیازی به‌ایجاد شیار یا مورد دیگری بر روی سطح درب دریچه دسترسی فن کویل نیست و درب این دریچه دسترسی فن کویل به صورت صاف و فِلت، در داخل فریم جانمایی می‌شود. همانطور که گفته شد گل یا پلّه‌ی این دریچه ها هم می‌تواند در حاشیه‌ی دربِ دریچه تعبیه گردد و هم در قسمت های داخلیِ دربِ دریچه، که بنا به طراحیِ داخلی و به تناسبِ محلِ نصب و همچنین بنا به سلیقه‌ی طراح یا کارفرما این شیارها بر روی بدنه‌ی دریچه دسترسی فن کویل طراحی و اجرا می‌شود. دربِ دریچه دسترسی فن کویل گل سقفی نیز به دوصورتِ وزنه‌ای و لولایی تولید و عرضه می‌شود.سطحِ بدنه‌ی دریچه دسترسی فن کویل به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع قابلِ پوشش است.

ولی با توجه به ابعاد بزرگ دریچه های زیر فن کوئل وزن این دریچه ها در صورت تولید با جنس آهن بسیار سنگین میشود. در نظر داشته باشید که نصب هر یک از انواع دریچه های بازدید فن کویل با توجه به ساختار مختلف، بسیار متفاوت می باشد و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند به بهترین شکل، دریچه های مورد نظر شما را نصب کنند. حال در مدل وزن دار درب دریچه از روی چهارچوب دریچه کاشی شده و پس از بازدید از دستگاه مجددا در جای خود قرار می گیرد. دریچه زیر فن کویل ساده را می توان با یک پیچ از منشور فریم و با یک پیچ مخفی ثابت کرد. برای ساخت دریچه زیر فن کویل ابتدا چهارچوبه محل نصب دریچه را سایز می زنیم .

معرفی دریچه بازدید فنکوئل (زیرفنکوئل)

نصب شده باشد برای ساخت دریچه زیر فن کویل لزوماً باید از جنس ورق استنلس استیل در عیارهای گوناگون از جمله 304 و 316 استفاده نمود. پوشش رنگ بر روی سطوح داخلی و بیرونی دریچه فن کویل هم باعث محافظت سطوح آن در برابر صدماتی از قبیل خش دارشدن و هم باعث تناسب نمای آن با نمای محیط میگردد.دریچه فن کویل را میتوان بصورت پیچ از رو و هم بصورت پیچ مخفی میتوان در محل خود تعبیه کرد. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت دریچه بازدید فن کویل ضخامت ورق های استفاده شده میباشد و میزان خروجی و جریان هوا میباشد. با توجه به ابعاد چهارچوب یا حفره چهار گوش روی سیستم فن کویل یا داکت اسپلیت، در سقف کاذب یک فریم قرار داده می شود و دریچه بازدید فن کویل توسط پیچ بر روی این فریم نصب می شود. برای فن کویل هایی مصرف می شود که هوای برگشتی مورد نیاز خود را تنها از دریچه تامین می کنند این دریچه های شیاردار دارای گریل هایی به طول 18 یا 9 سانتی متر هستند در دو مدل لولایی و وزنه ای به بازار عرضه شده اند امکان نصب پیچ از رو و پیچ مخفی را دارند.

یکی از دو حالت لولایی یا وزنه‌ای برای دریچه دسترسی فن کویل ساختمان قابل سفارش است. پس از آماده سازیِ چهارچوبه و ساختارِ اولیه‌ی فریم دریچه دسترسی فن کویل باید نسبت به‌ایجاد و تعبیه‌ی جای پیچ ها اقدام کرد.جای پیچ ها روی فریم در دو قسمت امکانِ تعبیه خواهد داشت.نمای فریم دریچه دسترسی فن کویل اولین جایی هست که می‌توان جای پیچ ها را روی آن قسمت تعبیه کرد.در این حالت دریچه دسترسی فن کویل به صورت پیچ از رو نصب می‌گردد. اگر بخواهیم جای پیچ ها روی نمای فریم دریچه دسترسی فن کویل دیده نشود باید این جای پیچ ها را بر روی دیواره‌ی داخلیِ فریم دریچه دسترسی فن کویل ایجاد کرد.به‌این مدل نصبِ دریچه دسترسی فن کویل، مدلِ پیچ مخفی یا پیچ از تو گفته می‌گردد.

از طریق آن می توان به راحتی تجهیزات و سیستم ها را سرویس و تعمیر نمود. هوای بازگشتی به سیستم را افزایش می دهد و به پخش مطبوع هوا کمک می کند. قبل از سفارش ساخت به سازنده باید اندازه داخلی کلاف در طول و عرض گرفته شود و اطلاع داده شود تا میزان بادخور از آنها کسر گردد.

از انواع دیگر دریچه زیر فن کویل،نوع مشبک می باشد.در این مدل دریچه زیر فن کویل برای هوارسانی به دستگاه فن کویل از یک دریچه مشبک لانه زنبوری با توری استفاده می باشد.ابعاد این دریچه مشبک به تناسب نیاز دستگاه فن کویل به هوای برگشت تعیین می گردد. به طور کلی قیمت دریچه زیر فن کویل از جنس ام دی اف بالاتر از قیمت نوع آلومینیومی و آهنی می باشد. هر دو دریچه فن کویل پلاستیکی و آلومینیومی دارای تنوع طرح، رنگ، مدل و ابعاد بوده و شرایط سازگاری با محیط با رطوبت بالا درکنار نشت احتمالی آب از دستگاه فن کویل را خواهند داشت. این شیارها بعنوان منافذ عبور هوا محسوب می شود و هوای مورد نیاز برای سیستم فن کویل را از این طریق از محیط تامین می کند. شیارهای تعبیه شده بر روی درب این دریچه ها دارای اسامی مختلفی از جمله خطی، مشبک، گریلی، گل سقفی می باشد. هر یک از این مدل ها بر اساس ظرفیت هوارسانی برای مدل های متنوع دستگاه های فن کویل قابل کاربرد است.

تولید این دریچه فن کویل با بهترین آلیاژ و رنگ خاص علاوه بر کارکرد بهتر فن کویل، تاثیر زیادی در محیط داخلی ساختمان خواهد داشت. انتخاب یکی از حالت‌های لولایی یا وزنه‌ای نیز به سلیقه و تشخیص معمار وابسته است. دریچه های بازدید پانچی یا دریچه زیر فن کویل گریل خور، با یک شیار که بر روی ورق ایجاد می شود راه عبور هوا را به سمت دستگاه ایجاد می کند. جنس فریم قاب دریچه فن کویل گریل خور یا پانچی از جنس آلومینیوم و یا آهن می باشد ورق پانچ این نوع دریچه نیز از جنس آلومینیوم و یا آهن قابل ساخت می باشد . یکی از ارزان ترین دریچه های زیر فن کویل، دریچه زیر دستگاهی گریل خور یا پانچی میباشد. دریچه بازدید فن کویل طرح اسلوتبه بهترین شکل ممکن هوای فضا را به دستگاه منتقل میکند و از ظاهر مناسبی برخوردار میباشد.جنس این محصول آلومینیوم میباشد و پوشش آن رنگ کوره ای الکترواستاتیک است که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار میباشد.

نام ها و کاربردهای متنوع دریچه زیر فن کویل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار