دریچه بازدید دریچه بازدید تاسیسات خرید دریچه بازدید تاسیساتی خرید فروش ملک در شمال

بنابراین در این محفظه‌های پوشاننده می‌توان انواع کابل‌ها، جعبه‌های تقسیم و موارد مشابه را قرار داد. از انواع کنافی دریچه­های بازدید برای بخش‌های الکتریکی، محل نصب آنتن و … بهره می‌برند ولی به طور عمومی، دریچه بازدید در مناطقی که لوله‌کشی وجود دارد، استفاده می‌شود. از این دریچه برای بازدید، بررسی و رفع مشکلات سیستم فاضلاب، گازرسانی، مخابرات و … استفاده می‌کنند. درصورتی که قصد خرید دریچه بازدید به قیمت عمده دارید می توانید از آپادانا کالا تهیه کنید. دریچه بازدید پایه کوتاه خصوص درپوش‌های تخلیه در کف آشپرخانه، حمام، اتاق و … می باشند. این مدل از دریچه بازدید نیازمند به تمیز کردن در مدت زمان مخصوص می باشد که مسیر لوله گرفته نشده باشد.

به صورت عمومی در ساختمان ها محل ها و نقاطی وجود دارد که به صورت اضطراری و یا بر حسب نیاز باید مورد بازدید قرار بگیرند. به همین منظور در زیر این قسمتها دریچه بازدید یا دریچه دسترسی جهت بازدید در نظر گرفته میشود. بدین ترتیب امکان دسترسی به این نقاط به سادگی و راحتی امکان پذیر خواهد بود.

قلاب ایرانیت-کرپی پروفیل-بست فلزی- پیچ سرمته-قلاب فلزی

فریم دریچه بازدید یک کلاف چهارگوش و یکدست می باشد که بوسیله ی یک لولای پلاستیکی درب دریچه بازدید پلاستیکی متصل می شود. دریچه­های بازدید فن‌کوئل به‌صورت کلی برای بررسی و تعمیر فن‌کوئل‌های سقفی طراحی و اجرا می‌شوند. برای آن که کارایی سیستم مکنده زیاد شود باید بر روی دربِ دریچه بازرسی فن‌کوئل امکان مکش هوا وجود داشته باشد، به همین دلیل دریچه فن‌کوئل را در انواع مختلف طراحی و تولید می‌کنند. برای ایجاد و امکان راهی برای دسترسی به سیستم های تاسیساتی(برقی ، موتورخانه ای و…) از دربی به نام دریچه بازدید استفاده می شود.دریچه بازدید بنا به موقعیتِ محلِ بازدید می تواند دارای ابعاد و سایز متنوعی باشد.

دریچه گرد

دریچه بازدید دریچه بازدید تاسیسات خرید دریچه بازدید تاسیساتی خرید فروش ملک در شمال فروشگاه تهویه سان با ارائه انواع متریال مناسب برای کانال کشی داکت اسپلیت برای شرایط آب و هوایی مختلف با رطوبت بالا، گرم و خشک محل مناسبی برای خرید تجهیزات سیستم لوله کشی داکت اسپلیت دریچه بازدید است. رایج‌ترین نوع دریچه داکت اسپلیت از متریال فلزی آلومینیوم بوده و توانایی مقاوم بالا در برابر رطوبت، حرارت و سرما موجب به‌کارگیری زیاد آن توسط معماران ساختمانی شده است. قاب اصلی و درپوش داکت اسپلیت از متریال آلومینیوم بوده و جهت حفظ رنگ و هارمونی رنگی بیشتر دریچه بازدید با محیط داخلی از رنگ کوره‌ای استاتیک بهره خواهد برد. تولید و پخش انواع دریچه کولر پلاستیکی abs , چوبی ، آلومینیومی ، استیل و غیره _ انواع دریچه داکت اسپیلت ، دریچه زیر فن کویلی ، دریچه بازدید و غیره ، انواع صندوق پست …. از مدل های قابل تولید دریچه های بازدید تاسیسات میتوان به مدل مکش دار آن نیز اشاره کرد، در این مدل با قرار دادن شیار های 9 و 18 سانتی میتوان جریان هوا میان محیط داخلی و محیط بیرونی محل نصب دریچه بازدید برقرار کرد. معیار چهارمی که بر قیمت دریچه های بازدید زیر فن کویل تاثیر می گذارد مدل آن هاست.

  • البته به غیر از موارد فوق استفاده از دریچه بازدید پلاستیکی در دیوار یا سقف سرویس های بهداشتی، استخر، سونا و محل های مشابه که میزانِ رطوبت به واسطه بخار و شستشو بسیار بالاست، طبیعی به نظر می‌آید.
  • قبل از ساخت دریچه بازدید فن کویل شیاردار ابتدا حفره مورد نظر را به صورت صفر به صفر اندازه می زنیم.این اندازه باید بدون در نظرگرفتن بادخور باشد.
  • گروه تولیدی صنعتی آپادانا کالا یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان درب بخاری، دریچه بازدید، دریچه فلزی، دریچه فن کویل، دریچه زنبوری، دریچه بلندگویی، دریچه آلومینیوم با تجربه ای چندین ساله و سابقه ای درخشان و جزو بهترین تولیدکنندگان دریچه هوا در ایران می باشد.

لازم است تا دریچه بازدید به راحتی نصب شود و نیاز به وقت و هزینه زیادی برای آماده‌سازی محل نباشد. آلومینیوم نوع دیگری از فلزات بوده و با پوشش ضعف‌های متریال آهن توانست به خوبی جای آن را در صنعت تولیدات تهویه هوا بگیرد. وزن کم به همراه مقاومت بسیار بالا در برابر فرسایش و رطوبت سبب شده تا در گزینه‌های پایانی تمامی مشتریان جای داشته باشد. گزینه مناسبی برای زیبایی فضای داخلی بوده و امکان استفاده در مناطق شمالی و جنوبی کشور ایران را نیز دارد. فلکسی الاستومری از سه لایه داخلی، میانی و بیرونی تشکیل شده و در این لوله، عایق الاستومری در وسط و آلومینیوم در قسمت داخلی و بیرونی قرار گرفته است.

همینطور برای ایجاد امنیت بیشتر، یک کابل نگهدارنده برای اتصال درب به قاب اصلی استفاده می شود که خطر سقوط درب را از بین می برد. گروه صنعتی تهویه سازان باستان با بیش از دو دهه فعالیت در صنایع فلزی کشور و بیش از ۱۰۰۰ پروژه موفق در سطح کشور همیشه پیشتاز در این بازار بوده است. تمام تکنولوژی ها برای آسان تر کردن کارها و سهولت در امور ایجاد شده است. برای خرید پنل فالوور ایرانی و پنل اینستاگرام برای افزایش فالوور رایگان می‌توانید از وب‌سایت و مجموعه پارسی فالوور کمک بگیرید.

خاطر نشان می‌گردد که به منظور سهولت در نصب و بازدید از سیستم فاضلاب می‌توان دریچه را قبل از سیفون نصب کرد. با این کار نه تنها دسترسی به دریچه‌ها راحت‌تر می‌شود، بلکه در زمان بروز هرگونه مشکل، سریع‌تر و راحت‌تر می‌توان آن را رفع کرد. برای آگاهی از نوع و مدل دریچه بازدید متناسب با سیستم فاضلاب به سایت آپادانا کالا مراجعه کنید و با بررسی دریچه‌های موجود، محصول موردنیاز خود را خریداری نمایید. در مرحله ی بعد قسمت فرو رونده ی پشت فریم در حفره ای که قرار است دریچه بازدید در آن نصب شود ، طراحی و به قسمت پشتی فریم دریچه بازدید تعبیه می گردد . دریچه بازدید تاسیسات را می توان بصورتِ شیاردار تولید نمود تا هم امکانِ ترددِ هوا از بیرون به داخل و بالعکس امکانپذیر نماید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار