خرید و قیمت کابل شارژر گوشی موبایل اصل گارانتی دنیای باتری

ابتدا ظاهر شارژر را به خوبی بررسی کنید و ببینید در قسمتی از آن جای شکستگی یا آسیب‌دیدگی وجود دارد یا خیر. ممکن است هنگام جمع کردن، سیم شارژر موبایل بیش از حد خمیده شده و باعث قطعی و بریدگی شده باشد. اگر نشانه‌هایی از پوسیدگی و لخت بودن سیم مشاهده می‌کنید، کابل را در حالی که شارژر را به گوشی متصل کرده‌اید، تکان دهید. در صورت کار کردن کابل، سیم شارژر آسیب دیده است و تنها راه تعمیر کابل شارژر و تعویض آن است. دستگاه‌هایی که از باتری‌ قابل شارژ یا داخلی تغذیه می‌کنند، برای روشن ماندن به شارژر نیاز دارند.

کابل USB به لایتنینگ نیتو NITU NC130 طول 1.2 متر 2.4 آمپر

کابل شارژرها را در انواع مختلف مانند جنس بدنه کنفی، فلزی، پلاستیکی و در ظاهر فیزیکی فلت، گرد و یا دایموند تولید می شوند. کمپانی ها ویژگی‌های خاص دیگری در تولید کابل اضافه می کنند مثلا کابل شارژر با LED یا چراغ دار یا کابل های مغناطیسی و…. از پرچمدار نوت 10 به بعد، تمامی پرچمداران سامسونگ با کابل تایپ سی به تایپ سی به بازار عرضه شده اند. در سال 2021 شیائومی با قاتل پرچمدار پوکو ایکس3 آداپتور 27 واتی را به بازار عرضه کرد که محبوبیت فوق العاده ای در بین کاربران داشت. تمام قسمت‌های شارژر را خوب تمییز کنید و ببینید داخل سوکت کابل خرده شیرینی نباشد. گاهی اوقات با گذاشتن شارژر موبایل درون کیف کثیف می‌شود و سوکت کابل به خوبی درون درگاه گوشی قرار نمی‌گیرد.

قبل از خرید کابل شارژ موبایل و تبلت ابتدا نیاز است نوع پورت USB دستگاه هوشمند خود را بدانید. با توجه به اینکه دسترسی به کابل شارژ گوشی زیاد است و حتی در مترو هم کابل شارژ به فروش می رسد! با رعایت و دقت به نکات ذکر شده در بالا می توانید لذت بهترین خرید کابل شارژر موبایل را تجربه کنید و با یکبار خرید درست، خود را از خرید مکرر کابل شارژ بی نیاز کنید. تکنوسان لیست کاملی از انواع کابل شارژ گوشی را با بهترین قیمت بازار در اختیارتان قرار می دهد. علاوه بر خرید تکی، مغازه داران و همکاران گرامی نیز می توانند با ثبت نام در صفحه خرید عمده، به قیمت های عمه تکنوسان دسترسی داشته باشند و خرید خود را به صورت همکار ثبت کنند.

جریان عبوری مورد نیاز در کابل شارژ MicroUSB نهایتا کابل شارژر ایفون 2.4 آمپر است. شما می توانید انواع جریان عبوری را در خرید کابل شارژر فست شارژ تایپ سی ملاحظه کنید. خرید کابل شارژر اصل در مدل های ترانیو ، کینگ‌استار مخصوص گوشی های اندرویدی و آیفون با قیمت مناسب و ارسال سریع + گارانتی ویژه فقط در وبسایت باتری خونه. اگر دوست دارید بهترین کابل شارژ را بخرید انتهای صفحه راهنمای خرید کابل شارژ را مطالعه کنید. همانطور که دیدیم فناوری شارژ سریع طوری طراحی شده که بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون آسیب رساندن به باتری گوشی، دستگاه هوشمند خود را توسط کابل فست شارژ، به صورت سریع شارژ کنیم.

کابل شارژ MICRO USB لیتو مدل LD-14

خرید و قیمت کابل شارژر گوشی موبایل اصل گارانتی دنیای باتری اگر گوشی شما قابلیت فست شارژ شدن داره دقت کنید که خرید کابل فست شارژ باید داشته بالشید ، چون کابل شارژ موبایل معمولی این قابلیت رو ندارند. مهم ترین اکسسوری گوشی موبایل کابل شارژ آن است، چرا؟ به دلیل اینکه بدون کابل شارژ شما نمی توانید از گوشی یا هر وسیله شارژی خود استفاده کنید. اما به دلیل استفاده زیادی که از کابل شارژ می شود خرابی آن هم بالاتر از دیگر لوازم جانبی گوشی می باشد. کشیدگی، پارگی، خم شدن، پارگی سیم از محل اتصال به کانکتور و… همه باعث از کار افتادن کابل شارژ می شوند.

اما برای دستیابی به حداکثر سرعت به یک کابل شارژر قدرتمند نیاز است. کابل فست شارژ نسل جدید قابلیت انتقال جریان تا ۱۸ وات را داراست به این معنا که می‌توانید دستگاه هوشمند شما را با ولتاژ ۵ ولت و شدت جریان حداکثر ۳ آمپر به صورت سریع شارژ نماید. اتصال میکرو یو اس بی‌ Micro-USB بسیار کوچک است و به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد دستگاه‌های باریک‌تری تولید کنند. Micro-USB به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفت اما به سرعت نیز پشت سر گذاشته شد.

کابل و شارژر اصلی سامسونگ Samsung Galaxy A01

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار