خرید لوله فلکسی نمره قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسیبل نمره 6 تا 63 تسلا کابل

به‌کارگیری از این فلکسیبل در سیستم تهویه هوای گرم کارگاه و شرکت‌ها مرسوم بوده و از توان حرارتی مابین منفی 30 الی مثبت 250 درجه سانتی‌گراد برخوردار است. تنوع سایز، انعطاف‌پذیری، وزن کم و نصب آسان از دیگر دلایل مصرف لوله فلکسی با عایق پشم شیشه است. لوله فلکسیبل برق (لوله خرطومی فلزی) یکی دیگر از انواع لوله های برق می باشند که با داشتن شکل فلزی با سطح مقطع گرد از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل میتوان به راحتی از آنها برای گذر سیم ها و کابل ها از شبکه های برق ساختمان استفاده نمود.

موارد استفاده و کاربرد لوله های فلکسیبل برق

در واقع این موارد را نمی توان جزو برتری این لوله ها نسبت به لوله فولادی در خرید لوله فلکسی نظر گرفت. منعطف بودن لوله فلکسی برق باعث می شود تا کلیه تغییر جهت های ضروری را در مسیر سیم کشی برق ایجاد کنید. در واقع شما باید اتصالات لوله ها را جداگانه تهیه کنید و برای اجرای هر نوع پروژه مورد استفاده قرار دهید. اما لوله فلکسیبل سیم برق نسبت به لوله های فولادی برق هم ظریف تر هستند و هم وزن پایین تری دارند. لذا شما با سرعت بیشتری می توانید سیم های برق را در مسیرهای تعیین شده هدایت کنید. جنس کانال خرطومی این نوع لوله همواره نوار برزنت پارچه‌ای است که این نوار از جنس PVC لمینت ساخته شده است.

  • به همین منظور گروه صنعتی تهویه فراز برای رفعِ نیازِ گستره ی وسیعِ کاربردِ این محصول در صنایع مختلف، اقدام به تولید و عرضه ی زیرمجموعه ی کاملی از انواع لوله فلکسیبل صداگیر نموده است.
  • اتصالاتی که برای این لوله استفاده می‌شود، به راحتی در دسترس هستند که این یک مزیت برای این لوله‌ها محسوب می‌شود.
  • ساختار لوله خرطومی برزنتی معدنی بصورت پارچه ای از الیاف ِ پلی استرِ روکش شده با pvc تقویت شده با نوار گالوانیزه می باشد.

با نایلونی که در قسمت لایه بیرونی دارد بهترین عامل برای نارسانا بودن جریانات برق هستند. ۵- کاربردِ لوله فلکسیبل صداگیر ی آلومینیومی ، در محیط های سربسته بسیار مقرون به صرفه می باشد. ۳- انعطاف پذیریِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر pu باعث کاربردِ آن در دامنه و اطرافِ دستگاههای گوناگون با کاربری های متفاوت شده است. قطعات اتصال دهنده ای که معمولا در انتهای لوله فلکسی برق نصب میشود گلند لوله فلکسیبل می باشد. این قطعات اتصال دهنده زمانی بکارگیری می شوند که شما میخواهید لوله ها را به تجهیزات برقی دیگر از قبیل انواع تابلو برق و تجهیزات الکترونیکی و شبکه ای متصل کنید. خوشبختانه گلند های فلزی به گونه ای طراحی شده اند که بیشترین سازگاری و هماهنگی را بر روی لوله فلکسی برق دارند.

خرید لوله فلکسی نمره قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسیبل نمره 6 تا 63 تسلا کابل لوله‌‌های فلکسیبل در دو حالت توکار و روکار توسط مهندسین برق مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. از بست لوله فلکسی بیشتر در حالت روکار استفاده شده و این ابزار خاص وظیفه ایجاد نظم و نگهداری از لوله‌‌های خرطومی بر روی دیوار را دارد. گلند لوله فلکسی در انتهای کابل منتهی به تابلو برق یا دستگاه خاص نصب شده تا میزان فشار وارده به دو سر کابل را کاهش دهد. قیمت این نوع از لوله خرطومی گران‌‌تر از دیگر مدل‌‌ها بوده و در سیستم دمنده و مکنده ساختمان‌‌های مسکونی، صنعتی و تجاری قابلیت نصب آسان را دارد. جهت افزایش راندمان کار و مدیریت هزینه باید به انواع کاربرد لوله فلکسیبل واقف باشید تا در مواقع مورد نیاز، آن را مورد مصرف قرار دهید. ۸- یکی دیگر از مزایای استفاده از لوله خرطومی با عایق الاستومری، مقاومتِ عایق الاستومری در برابر فشار هوا می باشد.

شما می‌توانید قیمت لوله‌های فلکسی رهاورد ایران را از سایت‌های معتبر فروشگاهی دریافت نمایید. طبق اطلاعات ارائه شده در بخش‌‌های بالا، لوله‌‌های فلکسی دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از آن‌‌ها توانایی رفع نیاز خاصی را بر عهده دارند. بنا بر محل استفاده و سیمی که باید پوشش داده شود؛ اندازه لوله-های فلکسی متفاوت است.

برای محافظت در برابر نفوذ آب، نم و خطرات ناشی از برق گرفتگی از این لوله ها استفاده می کنند. Copyright تمامی حقوق این فروشگاه مربوط به شرکت فناوری برق تیوان می باشد. نمی‌توان به اینستاگرام متصل شد یا شما اجازه دسترسی به رسانه‌ها در اینستاگرام را ندارید. لطفا برای اطلاع از لیست قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما از قیمت روز کالای مورد نظرتان آگاه شوید. 24 ماه گارانتی معتر کنبی, قبل از خرید کالا برای اطلاع از موجود بودن کالا تماس بگیرید.

به طور کلی اصلی ترین وظیفه لوله های برق محافظت از کابل ها و سیم های موجود در تاسیسات برقی است. اما لوله فلکسی به دلیل ویژگی های به خصوصی که دارد، بیشتر به منظور محافظت از کابل ها و سیم هایی مورد استفاده قرار می گیرد که در محیط های غیر مسقف قرار دارند. به این ترتیب عمدتا از این لوله ها به منظور محافظت از سیم ها و کابل های دوربین های مدار بسته استفاده می شود. لوله‌های فلکسی، با توجه به ساختار و کاربردی که دارند، دارای انواع مختلفی هستند. لوله فلکسیبل‌های موجود در فروشگاه الکتروکارن، در سایزهای مختلف در جدول زیر به صورت خلاصه آورده شده است.

این نوع لوله ها توان تحمل دمای ۳۰- تا ۱۶۰+ درجه سانتیگراد را دارند بنابراین برای کابل های برق داکتی مناسب و برای عبور مایعاتی چون نفت و بعضی از اسیدها مناسب است. ۲- پس از موضوعِ مکندگی، بیشترین کاربردِ لوله فلکسیبل صداگیر pu در سیستم های تهویه مطبوعِ ساختمانهای مسکونی، تجاری،اداری،صنعتی و بیمارستانی می باشد. یکی از امتیازات ارزشمندی که لوله فلکسی برق دارد این است که دارای یک ساختار انعطاف پذیر است.

۳- همچون دیگر انواعِ لوله فلکسیبل صداگیر، این محصول نیز به لحاظ انعطاف پذیری، بسیار منعطف می باشد. ۳- از جمله کاربردهای دیگرِ لوله فلکسیبل صداگیر pu در جاروبرقی های صنعتی می باشد. قسمت لوله فلزی که خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد از ورقه های فلزی بسیار مقاوم ساخته شده است که می‌تواند در برابر تنش های فیزیکی از سیم های برق محافظت کند. همچنين لایه نهایی لوله فلکسی برق از جنس پلیمرهای با چگالی بالا می باشد که به خوبی می تواند در برابر حرارت مقاومت کند. اصولاً یکی از عواملی که می‌تواند به شدت سیم ها و کابل های برق را در یک ساختمان مسکونی، تجاری و دیگر سازه های صنعتی تهدید کند موضوع آتش سوزی و اتفاقاتی از این قبیل میباشد.

قیمت مناسبِ لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی استر نسبت به لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری باعث شده مصرفِ این محصول نسبت به لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری نیز بطور محسوسی بیشتر باشد. از لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی استر بطور ویژه در سیستم های تهویه مطبوعِ پروژه های مسکونی،تجاری،اداری،درمانی و… استفاده می گردد. ساختار لوله فلکسیبل صداگیر ifd ،از سه لایه تشکیل یافته که جنسِ لایه درونی از جنس فویل آلومینیومِ لمینیت شده و لایه میانی از یک لایه عایق فشرده ازجنس پلی استرِ فشرده بعنوان عایق حرارتی ویک لایه بیرونی از روکشِ محافظ با جنس پی وی سی که توسط یک فنرفولادی و قوی قالب گرفته اند، می باشد. گستره و دامنه دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر ifd ، بین ۲۰- تا ۱۰۰+ درجه سانتیگراد است.

اتصالات رایج لوله فلکسی برق

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار