خرید فرش عمده به چه صورت است؟

خرید فرش به صورت عمده و فروش آن به صورت خرده فروشی سود زیادی به دست می آورند. زیرا فرش های عمده فروشی در مقایسه با فرش های کوچک ارزان تر هستند. فرش ماشینی کاشان در انواع بسیار زیبای تولید و به بازار عرضه می شود و این تنوع نیاز بسیاری از کشورها را برای فروش عمده فرش برآورده کرده است.

صادرات فرش

تجار و سرمایه داران نه تنها با صادرات فرش ماشینی از کاشان سودهای کلانی به دست می آورند، بلکه به پیشرفت و توسعه صنعت صادرات فرش کاشان کمک زیادی می کنند. خرید عمده فرش این روزها از اهمیت بالایی برخوردار است. ناگفته نماند که این کار سرمایه زیادی می خواهد و هرکسی نمی تواند آن را انجام دهد.

برخی از مزایای خرید عمده فرش صادراتی عبارتند از:

* خرید عمده فرش تعداد زیادی فرش با قیمت کارخانه برای سرمایه گذاران به ارمغان می آورد که سود بالایی از فروش آنها به همراه خواهد داشت.

* تحویل سریعتر فرش نسبت به خرید عمده.

* باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

* یکی دیگر از مزیت های بارز خرید فرش صادراتی که می توان به آن اشاره کرد کاهش هزینه های خرید و فروش فرش صادراتی با قیمت مناسب است.

این فرش در کاشان تولید می شود

فروش انفرادی و عمده فرش ماشینی کاشان از فرش کاشان یکی از بهترین و مناسب ترین روش هایی است که واسطه ها را از بین می برد و دست دلالان را کوتاه می کند تا تولید کننده و خریدار سود بیشتری نصیب خود کنند. مجموعه فرش آویسا تولید کننده پیشرو فرش های 6 متری شانه، 9 متری، 12 متری شانه و 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه ماشینی با تراکم بالا در رنگ ها و طرح های فوق العاده زیبا و شیک می باشد. . مجموعه فرش آویسا، تولید کننده و پخش کننده پیشرو فرش ماشینی، قادر است فرش های زیبا و باکیفیت خود را به 18 کشور مختلف صادر کند.

لیست قیمت عمده فرش های تولیدی کاشان

فرش صادراتی کاشان به دلیل قیمت مناسب و تنوع، باعث شده تا افراد زیادی برای خرید فرش مورد علاقه خود به شهر کاشان بیایند. جالب است بدانید صادرات فرش ماشینی کاشان در زمان ظهور این محصول خاص در شهر کاشان صورت گرفت.

در کیفیت فرش کاشان شکی نیست. زیرا هر تولیدکننده فرش کاشانی می خواهد با تولید فرش مرغوب مشتریان بیشتری را به خود جذب کند. با توجه به اینکه قیمت فرش ماشینی کمتر از فرش دستباف است، هرکسی در هر جای دنیا برای خرید فرش به قیمت عمده به ایران و فرش کاشان مراجعه می کند. امروزه ایران (به ویژه کاشان) به قطب اصلی تولید فرش ماشینی تبدیل شده است. این محصول به دلیل کیفیت و خروجی بالا، تقاضای داخلی و خارجی را شکسته و در رتبه دوم صادرکننده فرش قرار گرفته است. همانطور که در متن بالا اشاره کردیم، مجموعه فرش ما را می توان به سراسر جهان ارسال کرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار