خرید تکی و عمده دریچه سقفی چهارگوش دریچه سقفی ثابت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

دریچه های سقفی آلومینیومی، هم به صورت ساختار واحد در انواع مختلف و هم به صورت ساختار ترکیبی (تایلی-گرد)، (تایلی-چهارطرفه)، (تایلی-مشبک) تولید می‌شوند. دریچه سقفی سه طرفه معمولا در مکان هایی که حجم قابل توجهی از هوا با صدا و افت فشار متوسط مورد نیاز باشد، استفاده می شوند. برای برآورد قیمت دریچه سقفی ، جنس دریچه ،نوع،مدل و کیفیت رنگ آن حتی زمان ساخت دریچه در نظر گرفته میشود. این دریچه های سقفی، در مدل های چهارگوش یکطرفه، دوطرفه، سه طرفه و چهارطرفه، مشبک و خورسیدی طراحی و تولید می شوند.

دقت شود جهت استفاده از این نوع دریچه قاب چوبی دور کانال و کانال 2 سانتی متر بالاتر از سقف تمام شود و همچنین برش روی سقف 3 اینچ بزرگتر از ابعاد کانال باشد. آن دسته از انواع دریچه سقفی که دارای دمپر هستند به طبع قیمت بیشتری نسبتا به نمونه های فاقد دمپر خواهد داشت. در اغلب موارد این نوع دریچه ها برای سیستم های هوای رفت مورد استفاده قرار می گیرد. البته در برخی موارد برای سیستم های برگشت هوا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از دریچه سقفی در محیط های اداری، بیمارستانی و یا در محیط های خانگی استفاده می شود و امکان توزیع هوا در ارتفاعات مختلفی را دارد.

دریچه سقفی چهار طرفه که جهت مکش به کار برده می شود معمولاً نیاز به دمپر ندارد. معروف ترین دریچه های سقفی چهارگوش شامل مدلهای یک طرفه ،دوطرفه ، سه طرفه و چهار طرفه و دریچه گرد نیز به صورت مشبک و افقی برجسته می باشد. یکی دیگر از انواع پرکاربرد دریچه های تنظیم هوا که در سقف نصب میشوند دریچه سقفی گرد میباشد. دریچه های سقفی برای توزیع هوای مطبوع به روش های مختلف در ساختمان های تجاری و اداری و مسکونی و صنعتی استفاده میشود. دریچه های چهارگوش در سیستم هوای رفت و برگشت استفاده میشود و به طور کلی محل نصب آن بر روی سقف و به دور از دیوارهای جانبی میباشد.

  • برای نمونه، دریچه های هوایی که از جنس آلومینیوم هستند طبیعتا قیمت بیشتری از نمونه های آهنی یا پلاستیکی دارد.
  • دریچه های سقفی با توجه به شکل ظاهری که دارند به دو دسته، گرد و چهار طرفه تقسیم می شوند که کدام از آنها دارای مدل های متنوعی می باشند که هر یک از آنها ویژگی منحصر به فرد خود را دارا می باشد.
  • دریچه های سقفی در انواع مدلهای گرد، چهار گوش و خطی طراحی و تولید میشوند.
  • برای استفاده در سقف مکان هایی مانند ساختمان های تجاری ، اداره های مدرن، هتل ها و مکان های صنعتی طراحی شده اند.

دریچه هوایی که در بخش داخلی و سقف ساختمان نصب شده، دریچه سقفی نام دارد. این دریچه موجب رفت‌‌وآمد هوا در سیستم هوارسانی شده و جنسی از آلومینیوم و پلاستیک دارد. دریچه هوای سقفی به انواع دریچه گرد، تایلی و چهارگوش در سایزهای متفاوت تقسیم شده است. تهویه مطبوع و کمک به جریان هوای بازگشتی از جمله مزایای خاص دریچه هوای سقفی بوده و در دو حالت چهارگوش و گرد برای مصرف‌کننده تولید خواهد شد. طی این مقاله به‌دنبال معرفی انواع دریچه سقفی و ویژگی‌های خاص آن خواهیم بود. در صورتی که قصد استعلام قیمت روزانه دریچه هوای سقفی یا خرید دریچه سقفی را دارید؛ تا انتهای این مطلب با سایت تهویه سان همراه باشید.

دریچه تهویه پلاستیکی گرد مدل بلندگویی

بسیاری از معماران ساختمانی جهت کاهش هزینه‌های سیستم تهویه ساختمان اقدام به خرید دریچه آهنی یا گالوانیزه برای نصب در دهانه هوا سقفی خرید دریچه سقفی خواهند می‌نمایند. چ- دریچه سقفی تایلی صفحه ای با دریچه چهار طرفه (با دمپر و بی دمپر). لازم به ذکر است درصورت نصب دمپرهای پشت دریچه ای دسترسی به دمپر از روی قاب نبوده و جهت دسترسی به دمپر می بایست قسمت پره ها از قاب جدا شود که جداسازی پره از قاب از قسمت روی دریچه امکان پذیر خواهد بود. همچنین با توجه به قابلیت جدا شدن پره از قاب و حفظ ظاهر دریچه سوراخ پیچی بر روی قاب دریچه وجود ندارد و دریچه از قسمت داخلی قاب به کانال مربوطه متصل می گردد ولی در صورت نیاز مشتری سوراخ پیچ نیز در قاب دریچه تعبیه خواهد شد.

دریچه هوا که در داخل و داخل سقف ساختمان نصب می شود، شیر سقفی نامیده می شود. این شیر اجازه می دهد تا هوا در سیستم تهویه گردش کند و از آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده است. دریچه های هوای سقفی در اندازه های مختلف به شیرهای گرد، کاشی و مستطیلی تقسیم می شوند. با توجه به میزان رطوبت بالا در مناطق شمالی و جنوبی کشور بهتر است از آلیاژهای پلاستیک یا آلومینیوم جهت انواع دریچه هوای سقفی استفاده شود.

سطحِ بدنه این دریچه سقفی نیز با استفاده از رنگ کوره ایِ مرغوب در رنگهای متنوع قابلِ پوشش میباشد. بطورکلی به دریچه هایی که از طریقِ سقف هوارسانی می کنند دریچه سقفی می گویند. این نوع دریچه ها از جنس ورق آهن ضخامت 0/5 میلی متر بوده و مناسب برای سقف می باشد و در چهار جهت باد را پرتاب می کند، رنگ این نوع این دریچه ها کوره ای (الکترواستاتیک) بوده و مقاومت بالایی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی دارد. تولید در رنگ های مختلف سفید، کرم، استخوانی، قهوه ای، طوسی و … که با توجه به نیاز مشتریان قابل طراحی و ساخت می باشد. قیمت دریچه های خطی RMS درون جدول بر حسب متر می باشد ( قیمت پایه هر متر ).

دریچه‌های چهارطرفه، مشبک و حتی انواع دریچه‌های گرد میتوانند در سقف ساختمان تعبیه و نصب شوند. قیمت دریچه سقف کاذب به شکل استاندارد، ارزانتر از قیمت دریچه مرکب با صفحه‌ی فلت آلومینیومی است. برای مثال دیگر، قیمت دریچه سقفی مشبک آلومینیومی بیشتر از قیمت مدلهای دیگر است. پلنیوم باکس موجب ترکیب هوای محیط داخلی با هوای ورودی از کانال هوا شده و بعد از انجام ادغام آن‌ها مجددا عمل پخش هوا را مدیریت خواهد نمود. در صورت نیاز مشتری و کاهش اتصالات امکان تولید پلنیوم باکس همراه با دریچه هوای سقفی وجود داشته و بسیاری از معماران ساختمانی از این مدل دریچه سقفی بهره خواهند برد.

دریچه سقفی پلاستیکی گرد قطر 10 سانت

سطحِ بدنه ی دریچه سقفی تایلی بدون فریمِ الومینیومی با رنگ کوره ای در رنگهای متنوع قابل پوشش می باشد. دریچه سقفیِ تایلی بدون فریم بوسیله یک باکس که در پشت آن تعبیه می گردد توسط یک رابط از کانال فلکسیبل به لاینِ اصلیِ کانال هواساز متصل می گردد. دريچه چهارگوش سقفی آلومينيومی دریچه ای از نوع سقفی و قابل استفاده در اماکن مسکونی، تجاری و اداری و صنعتی می باشد. متناسب با محل نصب دریچه‌ها می‌توان از مدل‌های ۴ طرفهُ ۳ طرفهُ ۲ طرفه و ۱ طرفه استفاده نمود.

خرید تکی و عمده دریچه سقفی چهارگوش دریچه سقفی ثابت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار