خانه بازی بزرگسالان دز اتاق فرار دزفول | allescape

مجموعه دزروم یک خانه بازی بزرگسالان می‌باشد، که در ابتدای مسیر خود به صورت ویژه دارای اولین اتاق فرار واقع در دزفول و شمال خوزستان می‌باشد. شعبه سعادت آباد واقع در بوستان شقایق از شهریور 1399 میزبان اتاق فرار شبح بازارچه بوده است. اتاق فراری در سیک تیاتر تعاملی که موجی نو در صنعت اتاق فرار ایران به وجود آورد. این شعبه دارای یک کافه رستوران مجهز و فضای انتظاری زیباست. بله به صورت کلی اتاق فرار برای بزرگسالان طراحی شده و چون تم بازی ترسناک هست ورود عزیزان زیر ۱5سال به بازی ممنوع می باشد.

۷. کیوبیک | نماینده انحصاری شرکت کیوبیک اسپانیا

تاج اکسیپ روم در ادامه به پرطرفدارترین بازی های اتاق فرار برای سیستم عامل های اندروید و ios اشاره نموده و لینک دانلود آنها را ارائه خواهد داد. شما در اتاق فرار اسکیپ چلنج با بازی‌های ترسناک و با محتوای انتقادی روبه‌رو می‌شوید که بتوانید در کنار دوستان و خانواده خود لحظات مفرح و سراسر هیجان را تجربه کنید. شما می‌توانید با بازی در مجموعه اسکیپ چلنج توانایی‌های خود را در معرض آزمون گذاشته و خودتان را بهتر بشناسید. مدت‌زمان اتاق فرار اسکیپ چلنج ۶۰ دقیقه است و مخاطب آن آقایان و بانوان هستند. در سال ۱۹۹۰ رخدادی عجیب و مرموز توجه افراد را به خود جلب می‌کند.

خانه بازی بزرگسالان دز اتاق فرار دزفول | allescape

اتاق‌ فرار برای تعطیلات خانوادگی و تیم‌سازی شرکت‌ها یا تفریح با دوستانتان مناسب است. اتاق‌ فرار تجربیات شگفت انگیزی برای به اشتراک گذاشتن با افراد است، زیرا در کنار هم کار می‌کنید تا از یک اتاق فرار خارج شوید. وقتی با یه کتابخانه مواجه میشوید قرار نیست کل کتاب ها را بردارید و صفحه به صفحه چک کنید. این واضح است که نباید کاری به دوربین ها، پریزهای برق یا دیوار اتاق داشته باشید.

تلفن تماس

اینگونه خیال همه جمع میشود که به اندازۀ کافی به همه ی پازل های حل نشده توجه بازیکنان اسکیپ روم میشود. هیچ معمایی فراموش نمیشود و کارها خیلی سریع تر پیش میرود. در ضمن اگر نیاز به راهنمایی داشتید عذاب وجدان نمی گیرید که این معما را با تقسیم کار میشد حل کرد.

  • معمولاً از نوجوانان تا بزرگ‌سالان همه می‌توانند در این بازی شرکت کنند.
  • این اتاق فرار داستان جالبی دارد و به گذشته و آینده مربوط است.
  • در این وب‌سایت، امکان مطالعه نوع بازی‌ها و نظرات دیگر کاربران، درباره یک مجموعه نیز وجود دارد.
  • در این بازی، شما به درون خانه مرموزی وارد شده که در همان ابتدا با چالش روبه‌رو می‌شوید.

اهالی آن شهرها بر این باور بودند که چیزهای عجیب‌وغریبی را تماشا می‌کنند که نمی‌توان به‌سادگی آن‌ها را اثبات کرد. مخاطب اتاق فرار ایگور آقایان و بانوان ۱۶ سال به بالا هستند و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۷ نفر است. شما در اسکیپ روم اسکیپ میشن مأمور می‌شوید در حوالی ساعت ۳ صبح به قبرستان وارد شوید.

معرفی برترین مراکز لیزرتگ در تهران و کرج

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار