تور عمان ارزانترین قیمت + مجری مستقیم + از تهران و شهر ها

تور عمان ارزانترین قیمت + مجری مستقیم + از تهران و شهر ها مسئولیت کنترل پاسپورت بابت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر می‌باشد. مدت اعتبار ورود 1 ماه پس از صدور و مدت اعتبار اقامت 30 روز است.

اگر عازم دبی هستید و میخواهید گشتی هم در عمان بزنید میتوانید بااتوبوس هایی که در این مسیر در حرکتند نیز به مسقط بروید که کمتر از پنج ساعت طول می کشد. عمان احتمالاً یکی از امن ترین و پایدارترین کشور در خاورمیانه است. این کشور هیچ گونه تضاد و برخوردی با کشورهای همسایه خود ندارد ، با این حال از مناطق مرزی نزدیک به یمن و عربستان سعودی محافظت میکند. انواع ماهی های تازه، انواع روغن و ادویه جات ، خشکبار، منسوجات و… در بازارها طرفدار زیادی دارند.

تور عمان به صورت هوایی و از شهرهای تهران، شیراز، کیش و چابهار برگزار می‌شود. هتل‌های 5 ستاره عمان، گزینه مناسبی برای اقامت در تور لوکس عمان هستند. البته هتل‌های 4 ستاره عمان و حتی هتل‌های 3 ستاره عمان نیز از کیفیت مطلوب و امکانات و خدمات لوکسی برخوردارند و احتمالا موجبات رضایت خاطر شما را از تور عمان فراهم خواهند کرد. البته اگر جمعیت شما زیاد است و چندان سخت‌گیر نیستید، هتل‌های 2 ستاره و نیز هتل آپارتمان‌های مسقط نیز گزینه مناسبی برای اقامت، در تور عمان ارزان هستند.

یک ساحل زیبا است که پر از لاک پشت هایی است که تمام طول شب را با حفر چاله می گذرانند .اگر خوش شانس باشید میتوانید آنها را ببینید. به علاوه وجود آب های زلال و ماسه های درخشان، ساحل المغاسیل را به یک بهشت زیبا تبدیل کرده که هر کسی باید یک بار در عمرش آن را ببیند. همچنین رطوبت هوا در این فصل از دیگر زمان ها کم تر و در نتیجه هوای مطبوع تری در انتظار شماست. در صورتیکه نتیجه تست مثبت باشد مسافر ورودی ملزم به گذراندن ۱۰ روز قرنطینه پزشکی از تاریخ دریافت نتیجه مثبت آزمایش می باشند. ۴️⃣ افرادیکه قبل از سفر نتیجه منفی تست پی سی آر با اعتبار ۷۲ ساعت قبل از پرواز را ارائه دهند از قرنطینه معاف هستند. ۴ .نرخ تور بر اساس پایینترین نرخ پرواز می باشد.نرخ نهایی را با کانتر مربوطه چک فرمایید.

پکیج های تور عمان از حداقل 3 شب و 4 روز شروع می شود و هر چقدر زمان بیشتری برای اقامت و گردشگری در عمان بگذارید می توانید دیدنی ها و جاذبه های منحصر به فرد و متنوعی در این کشور آن را ببینید. بسیاری از مردم تور عمان را سفر به سرزمینی خشک می دانند و به غلط تصور می کنند هیچ جاذبه و تفریحگاهی در این کشور وجود ندارد. تور عمان در مقایسه با تور قطر یا دبی، بسیار هم کم هزینه و ارزان است. اما اگر قصد اقامت در هتل‌های لوکس 5 ستاره عمان مثل هتل گرند میلینیوم مسقط، هتل کمپینسکی مسقط، هتل شيراتون را دارید، باید کمی بیشتر هزینه کنید. در حال حاضر پرواز مسقط، از چهار شهر تهران، شیراز، کیش و چابهار برگزار می‌شود.

  • نفر سوم در اتاق از سرویس اضافه استفاده نموده که به صورت تخت سفری یا تشک اضافه به صورت موقت در اتاق قرار میگیرد.
  • همه اتاق ها دارای تلویزیون هوشمند، تلفن بی سیم، اینترنت، گاوصندوق داخل اتاق، لوازم آرایشی درجه یک، سشوار، سرویس اتاق 24 ساعته، خشکشویی، سرویس چای و قهوه، مرکز نوشیدنی، اتو و میز اتو، اتصالات USB برای تبلت و تلفن هستند.
  • لباس‌های سنتی، غذاهای خوشمزه و آوازها و نمایش‌های زیبا؛ تمام این‌ها اجزای فستیوال‌ها و جشن‌ها در این سرزمین هستند.
  • وقتی صحبت از زیاد خرید کردن و کم خرج کردن باشد، نام فرودگاه بین‌المللی مسقط به میان می‌آید.
  • مکانی با چادرهای بومیان منطقه که شما را با فرهنگی جدید آشنا می سازد.
  • در این میان تور هشت روزه کشتی کروز MSC کروز عمان سفری لوکس و به یادماندنی را برای گردشگران رقم خواهد زد.
تور عمان با پروازهای مستقیم و چارتری از تهران و شیراز با بهترین قیمت. شما با سفر به مناطق جنوبی خلیج فارس در تمامی طول سال از سفرتان لذت میبرید .سفر در فصل بهار و هوای معتدل مسقط، تابستان و آفتاب گرفتن در سواحل ، پاییز و زمستان هم که دیگر فصل شلوغ و پر ازدحام سواحل جنوبی خلیج فارس است. در این تور عمان شما فرصت بازدید از جذابیت‌های گردشگری کشور عمان را دارید .

اینکه چه زمانی سفر کنید، چه هتلی را برای اقامت انتخاب نمایید، سفر زمینی یا هوایی را انتخاب کنید و حتی اینکه تور مسقط ۱۴۰۱ خود را از چه سایتی و با چه خدماتی رزرو کنید، همگی در قیمت تور مؤثر هستند. آنچه باید بدانید این است که تور تهران مسقط در زمستان و پاییز به نسبت دیگر زمان ها گران تر است و دلیل آن هم به تعادل رسیدن هوای مسقط در تور عمان از تهران این زمان است. هتل دابلیو از بهترین هتل ‌های مسقط می باشد که امکانات و زیبایی های بی نظیری دارد و اینکه درست در منطقه بسیار زیبای Shatti Al Qurum قرار گرفته است. مهمه بدونید که این هتل با جاذبه‌ های تاریخی و بازار بزرگ مسقط حدودا 15 الی 20 دقیقه فاصله دارد. معماری هتل ترکیبی از معماری سنتی عربی و مدرن میباشد و سراسر ساختمان هتل از لابی گرفته تا اتاق ‌ها همگی با لوازم لوکس و جذابی مزین شده است.

اطلاعات مهم کشور عمان

اگر در جاده های آن اتوموبیلتان را بدون گاز دادن، تنها روشن کرده و در حالت دنده یک قرار دهید، خود به خود با سرعت 40 تا 60 کیلومتر در ساعت حرکت خواهد کرد و کافیست شما فقط کنترل اتوموبیلتان را حفظ کنید تا از مسیر منحرف نشود. این پدیدۀ جالب به خاطر وجود مدارهای مغناطیسی قوی ایست که از کوه های اطراف ساطع و باعث حرکت وسایل نقلیه میشود. پارک آبی هاوانا از آن دست جاهایی است که رفتن به آنجا و لذت از تفریحات آبی­ اش را به هیچ عنوان در سفر عمان نباید از دست بدهید. تفریحات آبی امن برای کودکان و بزرگسالان، انواع سرسره های آبی و استخرهای بزرگ سرپوشیده و روباز، این پارک را تبدیل به مکانی جذاب برای توریستها و مردم محلی کرده است. تم پارک آبی صلاله هم دیگر پارکی است که شما میتوانید از تفریحات آبی آن لذت ببرید. پوشش گیاهی جالبی که خاص این شهر است شامل درختان موز و نارگیل نیز می شود که در مناطق دیگر عمان وجود ندارند و شما می­توانید در فصل تابستان با سفر به این ناحیه، از محصولات تازه و استوایی آن بهرمند شوید.

راهنمای رزرو تورهای عمان

در این شهرستان جاذبه های گردشگری متفاوتی وجود دارد که از بارزترین آن ها می توان به قلعه می رانی، قلعه جلالی، دیوار مسقط، ساحل الجصه، موزه عمان و غیره اشاره کرد. هتل کمپینسکی مسقط در سواحل خلیج فارس می باشد و در اصل قلب جدید مسقط است. هتل کمپینسکی هتلی 5 ستاره و محل اقامتی لوکس و بی نظیر در عمان بشمار می رود. این اتاق ‌ها همگی مجهز به میز، تلویزیون صفحه تخت، کمد مخصوص لباس، قهوه ساز با یک حمام شخصی بوده و اینکه اتاق های اصلی هتل کمپینسکی یک بالکن مجزا نیز دارند.

در اطراف شهر صلاله می‌توانید به مناطق سرسبزی خواهید رفت که اصلاً فراموش ‌می کنید که در شبه جزیره‌ی عربستان هستید! آبشارها و تپه‌های صلاله به ویژه در فصل پاییز، یکی از جاذبه های توریستی است. کشور عمان دارای مردمی خونگرم است که از بازدیدکنندگان استقبال گرمی می کنند. مردم بسیار مهربانی داشته که توانسته اند زیرساخت های گردشگری فراوانی حتی در بیابان ها به وجود آورند، گلزارهای سرسبز و خطوط ساحلی طولانی و زیبایی دارد که میتوانن د سفر لذت بخشی برای شما به ارمغان بیاورند.

ویژه تابستان 1401

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار