بک لینک یا Backlink چیست؟ آموزش ساخت بک لینک هاست نگار-بک لینک گلدلینک

برای کسب بک لینک سایت باید تولید محتوای مناسبی داشته باشید. ایجاد بک‌لینک به این معنی است که به شکل دستی، خودتان در سایت‌های دیگر بک لینک ایجاد کنید که درج نظرات (کامنت) در سایت‌های دیگر از نمونه‌های آن است. ساخت بک‌لینک هم روش‌های مختلفی دارد که یک نمونه از آن، انتشار پست میهمان است.

حال که می‌دانیم بک لینک سایت چیست و این روش از تبلیغات چه کمکی به ما می‌کنند، باید به پلتفرم‌های ارائه دهنده تبلیغات هدفمند نیز اشاره کنیم. استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است. به کمک این نوع از تبلیغات می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس ویژگی‌های مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپین‌های تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگی‌های شخصی، رفتار و علاقه‌مندی‌های مخاطب ایجاد کرد. تا اینجا به خوبی می‌دانید که بک لینک سایت چیست و چطور می‌توان از سرچ کنسول گوگل برای کنترل بک لینک سایت استفاده کرد. اما اگر بخواهید بک‌لینک را برای سایت دیگری بررسی کنید، می‌توانید از ابزارهایی مانند «Ahrefs Free Backlink Checker» استفاده کنید. به همین دلیل، حال که می‌دانید بک لینک سایت چیست باید زمانی را در نظر بگیرید تا بک لینک سایت رقبا را ارزیابی کنید.

  • برای گرفتن بک‌لینک هم باید مطمئن شوید محتوای صفحه‌هایی که می‌خواهید هدف بگیرید مطلوب باشد.
  • بعنوان مثال اگر شما در زمینه تورهای مسافرتی فعالیت میکنید ولی بک لینک های شما همگی از سایت های دانلود هستند ارزش و اعتبار زیادی برای شما ایجاد نمیکنند.
  • به نظرم مطالبتون خیلی مفید و کامله، سایتتونم خیلی کاربر پسنده، من که خیلی خوشم اومد، هم رنگ خوبی داره هم طرحش خاصه، گرفتن جایزه بهترین شرکت طراحی سایت به نظرم برازندتونه.
  • اما برخی از آن ها ارزشمند هستند.از آنجا که لینک های دریافتی از دایرکتوری ها فالو و مرتبط هستند و دریافت بک لینک هایی با این کیفیت کار دشواری است، این بک لینک ها بسیار ارزشمند هستند.
  • چه بسا وب سایت های قدرتمندی که ضرباتی خورده اند و دیگر نتوانسته اند به قدرت قبلی خود و پیشتازی در رنکینگ گوگل باز گردند.

حتی می‌توانید از گزینه های جذاب برای call to action استفاده کنید تا مخاطبان، مطلب شما را به اشتراک بگذارند. اینستاگرام، توییتر، گوگل پلاس، لینکدین، یوتیوب، آپارات، ویمیو و… از بهترین شبکه های اجتماعی برای ساخت بک لینک رایگان هستند. دریافت امتیاز منفی از گوگل به معنی پنالتی شدن و نمایش داده نشدن در نتایج جستجو است. بنابراین روش‌های کوتاه‌مدت زودبازده مناسب نیستند و توصیه نمی‌شوند.

(قابل ذکر است که گوگل این نوع بک‌لینک‌ها را تقلب در نتایج می‌داند) ولی در صورت خرید حتماً از سایت‌هایی خریداری فرمایید که کارشان خرید و فروش بک نبوده و یک سایت مستقل به حساب می‌آیند. بک‌لینک‌های فالو، نوع تأثیرگذار بک‌ها بوده به طوری که به صورت مستقیم در یک صفحه یا تمام صفحات سایت درج می‌شود و از نظر کارشناسان مؤثرترین نوع بک‌لینک محسوب می‌شود. خرید بک لینک backlink buying یعنی شما برای قرار گرفتن لینک سایت خود به سایت های دیگر پول پرداخت کنید. البته یک قسمت دیگر هم فروش بک لینک است کاربرانی هم علاقه دارند با دریافت مبلغی… بعد از ثبت نام در سایت در همین صفحه ساخت بک لینک رایگان دقیقا زیر همون جایی که پیام ثبت نام رو دیدید دسترسی باز میشه و میتونید روش رو مشاهده کنید.

وقتی ربات های خزنده گوگل به سایتی سر می زنند تا آن را ایندکس کنند، تمام لینک های داخل آن را نیز بررسی می کنند. پس اگر بدنبال بدست آوردن بیشترین امتیاز در نتایج موتورهای جستجو هستید حتما ساخت بک لینک را با استراتژی مداوم و منظم پیش ببرید. اما اگر در موقعیتی قرار دارید که رقبای شما بک لینک های قوی زیادی دارند، باید بگوییم ما لیست بهترین سایت های رپورتاژ آگهی را در پنل راش وب گردهم آورده ایم.

یکی از بهترین جا هایی که می توانید به دنبال منشن های سایت خود باشید شبکه های اجتماعی است و به راحتی می توانید از فردی که اسم سایت شما را ذکر کرده، درخواست کنید اگر سایتی دارد به شما بک لینک بدهد. در نتیجه لازم است روی لینک هایی تمرکز کنید که کاربری را به سایت شما منتقل می کند و مهم تر از ان کاربر باید به محتوای ارزشمندی از سایت شما دست یابد و محتوا های شما برای او مفید باشد. اگر در لینک سازی از سایت های مرتبط با سایت خودتان پیوند بگیرید به احتمال زیاد کاربران روی پیوند ها کلیک خواهند کرد و محتوای شما برای آن ها مفید خواهد بود. مسلما بک لینک از ویکی پدیا یکی از بهترین بک لینک هایی است که می توانید تجربه کنید اما به دلیل اینکه تا حدود زیادی غیر ممکن است ، لازم نیست سایت هایی که از آن ها پیوند می گیرید در حد ویکی پدیا باشند. فقط لازم است سایتی تخصصی مرتبط با موضوع شما با اعتبار و اعتماد بالا باشند.

وب 24 در این مقاله به آموزش کار با ابزار KWfinder به طور کامل پرداخته است. بک‌لینک باعث بالا رفتن امتیاز سایت می‌شود و اعتبار سایت را زیاد می‌کند. به‌طور کلی به تمامی این فعالیت‌ها لینک بیلدینگ لینک‌سازی گفته می‌شود. البته باید بگوییم نظرات مختلفی درباره ی بک لینک وجود دارد که ممکن است با شنیدن آنها درباره ی استفاده از بک لینک دچار شک شده باشید و همچنین سوالات مختلفی درباره ی آن در ذهن شما ایجاد شده باشد. در این مقاله ما میخواهیم توضیحاتی را درباره ی بک لینک به شما بدهیم که با خواندن آنها به جواب تمام سوالات خود درباره ی بک لینک برسید.

بک لینک یا Backlink چیست؟ آموزش ساخت بک لینک هاست نگار-بک لینک گلدلینک

اگر بتوانید لیستی از مقالاتی در این سبک را پیدا کنید که به حوزه کاری شما ربط دارند، شاید بتوانید پس از برقراری ارتباط با نویسنده آن، نظر آن را درباره خدمات یا محصولات برند خود جلب کنید. با استفاده از این ابزار می‌توانید این فرصت را تبلیغ به یک موقعیت خوب برای گرفتن بک لینک کنید. با زدن ایمیل یا پیام دادن در سوشال مدیا، می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و علاوه بر تشکر از آنها برای استفاده از نام برند شما به عنوان “الگو” یا “منبع”، بخواهید که به سایت شما بک لینک بدهند. سپس این تصویر را در بخش جستجوی تصاویر گوگل قرار دهید تا به تمامی پست‌های میهمان اون دسترسی داشته باشید. به این ترتیب، لینک سایت‌های معتبر برای انتشار پست میهمان را پیدا خواهید کرد.

تعداد بک لینک های مورد نیاز شما بستگی به سطح رقابت حوزه کاری شما دارد.با استفاده از ابزار ahrefs می توانید این اطلاعات را بدست آورید. کسب بک لینک یک فرآیند دائمی است و شما باید همیشه برای کسب بک لینک اقدام کنید. توصیه می کنیم در سایدبار از لینک نوفالو و یا انکر تکست برند استفاده کنید و یا در صورت امکان فقط در صفحه اصلی وب سایت نمایش داده شود. درصورتی که هدف شما از سفارش رپورتاژ لینک سازی دائمی و سئو میباشد بهتر است برای بهبود کیفیت هردو پکیج رپورتاژ را بررسی بک لینک (نکات مفید تر https://goldlink.ir/what-is-backlink/) تهیه نمایید.

چرا بک لینک دائمی رایگان ارزش زمان و تلاش شما را دارد؟

به این ترتیب، به هنگام ساخت و دریافت بک‌لینک، از انواع آن اطلاع پیدا می‌کنیم. تا اینجا می‌دانیم که بک لینک سایت چیست و چه مواردی برای رسیدن به بک‌لینک با کیفیت اهمیت دارند. در ادامه یاد می‌گیریم که چگونه بک لینک بگیریم تا سایت ما رتبه بهتری در نتایج گوگل پیدا کند. اگر بک‌لینک ایجاد شده شامل تگ «nofollow» باشد، گوگل و سایر موتورهای جستجو در الگوریتم‌های خود آن را در نظر نمی‌گیرند.

موثر در رتبه‌بندی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار