به شرح ذیل است

۸- شرکت نگین آسانبر توس ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات آسانسور در مشهد (خراسان رضوی) می باشد. همچنین آدرس شرکت نگین آسانبر توس جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … برای نصب اسانسور قطعاً در ابتدای امر، برنامه ریزی و سازماندهی مراحل طراحی و آنالیز اهمیت بسیار زیادی دارد. در ابتدا به دلیل نو بودن آسانسورها و نبود متخصص در این زمینه برای نصب آسانسورها از متخصصین خارجی استفاده می شد، اما به مرور زمان و با گسترش استفاده از آسانسور نیاز به داشتن نیروی متخصصین نصب بومی احساس می شد و همین خود نوعی اشتغال زایی برای جوانان به وجود آورد.

لذا در تابلو فرمان درایو دار ، با تنظیم ولتاژ و فرکانس این امکان را ایجاد می کنند تا موتور آسانسور به صورت ناگهانی از سرعت صفر به سرعت اسمی نرسد، بلکه با دور آهسته شروع به حرکت کرده و با افزایش تدریجی ولتاژ به سرعت اسمی خود برسد و کابین آسانسور دچار ضربه و تکان آسانسور متالیفت های ناگهانی نگردد. بنابراین در این نوع از تابلو برق های آسانسور با تغییر سرعت ناگهانی موتور ، کابین آسانسور هنگام شروع به حرکت و توقف، جابجایی های ناگهانی خواهد داشت. سپس هنگام نزدیک شدن به سطح طبقه مورد نظر، با تغییر دور موتور ، سرعت آسانسور کاهش یافته و به صفر می رسد. در مدلی که الیشا اوتیس برای اولین بار آسانسور را اختراع نمود از سیستمی تعبیه شده بود که حتی در صورت پاره شدن کابل ها کابین آسانسور سقوط نمی کند و همین امر موجب نصب اولین آسانسور مسافربری شد. اما سر انجام در سال ۱۸۰۰ میلادی تکنولوژی آسانسور پیشرفت خود را آغاز کرده تا اینکه در سال ۱۸۲۳ دو معمار انگلیسی اتاقکی ساختند که توسط نیروی بخار جا به جا میشد ولی آنچنان قابل اعتماد نبود.اما پس از آن شخصی به نام الیشا اوتیس که بنیان گذار اولین شرکت ساخت آسانسور نیز هست با طراحی آسانسوری ایمن با طراحی ترمز ایمنی که امروزه آنرا آسانسور کششی مینامیم پا به عرصه نهاد.

قطعات اسانسور

در صورت متوجه شدن تغییر سرعت آسانسور پس تعمیر کردن اسانسور لازم اما جزئی است. همچنین آدرس شرکت تهران اطلس جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … ۹- شرکت آسمان فراز پیمای سهند ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات آسانسور در تبریز (آذربایجان غربی) می باشد. برای کنترل وزن متغیر طناب ، یک سیم بکسل یا زنجیر ، از تیر پایین یوک کابین به تیر پایین وزنه تعادل هم وزن سیم بکسل ها متصل می شود تا اضافه وزن به وجود آمده توسط سیم بکسل ها را جبران نماید، که این طناب ، زنجیر جبران آسانسور نامیده می شود. چاه آسانسور باید به سیستم یا روش مناسبی برای تهویه هوا مجهز شود. همچنین لازم است دستگاه کنترل و تنظیم سیستم گرمایش، خارج از چاه آسانسور تعبیه شود.

چشم پله که فاصله بین دو رمپ پله را می گویند در پلان هم اگر دقت کرده باشید مثل یک دودکش عمل کرده و در مواقع آتش سوزی باعث انتقال دود در طبقات می شود که این چیز مطلوبی نیست. در آسانسور هایی که با تابلو کنترل دو سرعته کار می کنند، از موتور هایی استفاده می شود که دارای دو سیم پیچ می باشند. ما دارای چندین مرکز با تعمیرکاران حرفهای و با تجربه در تهران هستیم, که میتوانند همهی مشکلات و ایرادات آسانسور را با هر نوع برند و مدلی تعمیر کنند. به دلیل اینکه این امر نیازمند به تجربه ی سالها کار در حرفه تعمیرات قطعات آسانسور است. مهر, 1398 بدون نظر تعمیر آسانسور saber تعمیرات اسانسور تعمیرات اسانسور : تعمیرات آسانسور به دو بخش ۱: تعمیرات موتور گیربکس و ۲: تعمیرات کابین، متعلقات درب کابین، تابلو و دیگر اجزای آسانسور تقسیم میشود. همچنین آدرس شرکت آسمان فراز پیمای سهند جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و …

تعمیر اسانسور

لذا در این سیستم نیازی به ساخت موتورخانه آسانسور نمی باشد. در این آسانسورها ببین قرقره و طناب تماسی وجود ندارد و آسانسور تعلیق اصطکاک کمتری دارد. البته انواع مختلفی از موتور های آسانسور بر حسب نوع سیستم محرک وجود دارد که موتور گیربکس ، موتور گیرلس و موتور هیدرولیک از رایج ترین انواع آن می باشند. البته مدل های خلا ، کابین آسانسور پانوراما یا همان شیشهای هستند که دوام بالای دارند. البته باید توجه نمود که قیمت موتور گیرلس آسانسور بیش تر از قیمت موتور گیربکس آسانسور می باشد. مغزی سیم بکسل می تواند از جنس پنبه ، کنف ، فولاد و یا پروپیلن باشد که با توجه به سایز و ضریب ایمنی آن، می توان از مغزی های متفاوت استفاده نمود.

بسیاری از قطعاتی که در آسانسور های داخل کشور به کار می روند، خارجی و وارداتی می باشند. آسانسورهایی که در نمای خارجی ساختمان نصب می شوند، به صورت ایستاده و عمودی به بالکن یا تراس، راهروها و انباری ساختمان دسترسی مستقیم دارند. اگر ساختمان در حال احداث باشد و دسترسی دقیق به ابعاد مورد نیاز چاهک میسر نیست، نقشههای زیر لازم است. اما از آن جایی که تراول کابل آسانسور همواره در حال حرکت می باشد، لازم است از جنسی مرغوب و مستحکم و با انعطاف پذیری بالا ساخته شود. آسانسور باید با بالاترین ظرفیت جا به جایی آزمایش شود تا پس از نصب حادثه ای رخ ندهد و امنیت جانی مسافران به خطر نیفتد.

عوامل ذکر شده در ابتدای مقاله بر بازار فروش موتورهای ایرانی در صنعت اسانسور تاثیر بسزایی داشت. آسانسور مغناطیسی جدیدترین تکنولوژی در صنعت آسانسور است.در این آسانسورها ریل های آسانسور و تجهیزات متصل به دیواره چاه آسانسور مغناطیس دائم دارند که در نقش استاتور موتور هستند. در این فرآیند، اندازه گیری های لازم انجام و چاه آسانسور آهن کشی می شود. معمولا گاورنر در موتورخانه آسانسور و بر روی دال بتنی (بتن سقف چاه آسانسور) در نزدیکی محل شاسی موتور آسانسور ، نصب می گردد.

همچنین آدرس شرکت میلاد آسانبر شرق جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … همچنین آدرس شرکت نوآوران پرتوصنعت آرتا جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و …

همچنین آدرس شرکت یگانه آسانبر نیکان جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … همچنین آدرس شرکت ارس آسانبر آتروپات جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و …

این طناب فولادی معمولا از طریق تاباندن تعدادی رشته سیم فلزی به دور یک هسته مفتولی شکل از جنس فولاد ، ساخته می شود. هسته مرکزی سیم بکسل ها قسمت اصلی آن ها بوده و تعیین کننده خواص خمشی آن ها می باشد. ۲- شرکت یگانه آسانبر نیکان ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات آسانسور در تهران می باشد. همچنین آدرس شرکت یگانه آسانبر پویان جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و …

همچنین آدرس شرکت شکیب اطمینان غرب جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … برای تعیین عمق درب چاه جهت نصب آسانسور، باید دقت کنید که آسانسورهای دارای درب های نیمه اتوماتیک، معمولاً حدود ۲۰سانتی متر از عمق یک چاله اسانسور را پر می کنند و آسانسورهای با درب اتوماتیک از نوع تلسکوپی ، عمق بین ۲۵ تا ۳۵ سانتی را اشغال می کند. درب کابین آسانسور یکی از مهم ترین قطعات کابین است که عمدتا به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک و در مدل های دو لته و سه لته ساخته می شود. در آسانسور تمام وزن کابین و مسافرین توسط یوک به سیم بکسل ها و یا سیستم هیدرولیک منتقل می شود. بخشی از سیستم آسانسور که کالا یا مسافران را در خود جای می دهد، کابین آسانسور نامیده می شود.

انواع اسانسور

یک شرکت آسانسور خوب در مدیریت پروژه ساخت چاه آسانسور (بدون هزینه اضافی) به شما کمک خواهد کرد. اگر به هر دلیلی کابین آسانسور با سرعت بیش تر از سرعت اسمی آن به سمت انتهای چاه سقوط کند و سایر سیستم های ایمنی نیز عمل نکنند، ضربه گیر ها از شدت برخورد کابین می کاهند. همچنین آدرس شرکت توسن پارس سپاهان جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … همچنین آدرس شرکت مانا آسانبر همدان جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … ۴- شرکت ارس آسانبر آتروپات ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات آسانسور در کرج (البرز) می باشد.

در ادامه، با توجه به گسترده بودن قطعات و اجزای آسانسور ، مهم ترین قطعات آسانسور و عملکرد آن ها تشریح می گردد. درب­های آسانسور با توجه به نوع و ابعاد آن متفاوت هستند. این نوع آسانسور ها را می توان یکی از محبوب ترین ها بین مردم به شمار اورد، چرا که از هر نظر که بخواهیم بررسی کنیم، یکی از پر مخاطب ترین ها به شما می رود، زیرا این آسانسور ها در شوع حرکت، بسیار نرم حرکت می کنند، خرابی و استهلاک بسیار کمی دارند، عیب یابی و تعمیر این آسانسورها آسان و راحت بوده، به علت حذف کادر وزنه و سیم بکسل می توان نمایی زیبا را ایجاد کرد و آسانسور های شیشه ای به وجود آورد، یک سازه ای بسیار سبک که نیاز مند موتور خانه هم نیست.

از طرفی، کفشک آسانسور در چهار طرف کابین و قاب وزنه (دو عدد پایین، دو عدد بالا) نصب می شود. این آسانسور انرژی خود را از پمپ هیدرولیک و کابل برق تامین کرده اما در حالت آسانسور کابلی، انرژی حرکتی توسط موتور گیربکسها و جابجایی کابین آسانسور و قاب وزنه توسط فلکه کشش آن انجام میشود. به طوری که ضربه گیر های جذب کننده انرژی آسانسور ، برای سرعت های تا یک متر بر ثانیه ، با استفاده از فنر یا لاستیک فشرده ، انرژی را جذب می کنند. همچنین آدرس شرکت سی تک سواران پویای نوین جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … همچنین آدرس شرکت ایده های هوشمند پیروز جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و …

همچنین آدرس شرکت شرکت آسانبر گستر آربابا جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … همچنین آدرس شرکت نیکو بران امین آسانبر سبلان جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … مراحل آهن کشی عبارت است از تهیه نقشه های اجرایی از آهن کشی چاه آسانسور، تهیه چک لیست آهن آلات و ابزار مورد نیاز، نصب داربست مناسب جهت اجرای آهن کشی، انجام آهن کشی با نظارت نماینده فنی شرکت فروشنده یا دستگاه نظارت ساختمان و ضد زنگ کردن آهن آلات بعد از صدور گواهی انجام کار آهن کشی.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار