بهترین گوشی سامسونگ در سال 1401، 2022 مبیت

بهترین گوشی سامسونگ در سال 1401، 2022 مبیت

دوربین سلفی نیز ۳۲ مگاپیکسل بوده و به شما قول می‌دهیم از سلفی گرفتن با آن بسیار راضی و خشنود خواهید وب سایت مشابه شد. این مدل یکی از بهترین گوشی های میان رده در بخش طراحی و البته دوربین سلفی محسوب می‌شود. شیائومی همیشه با عرضه‌ی گوشی‌های جذاب و با امکاناتی که در دسته‌ی بهترین میان‌ رده‌ های بازار قرار می‌گیرند، دوستدارانش را تحت تأثیر قرار می‌دهد. شیائومی ۱۱ تی به خاطر بازه قیمتی که دارد در لیست بهترین گوشی های میان رده قرار می‌گیرد، اما از نظر مشخصات یک قاتل پرچمدار همه فن حریف با قیمت گوشی میان رده است که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. در ادامه به ویژگی های دیگری اشاره خواهیم کرد که باعث شده این گوشی هم در لیست بهترین گوشی‌های میان‌رده حال حاضر قرار بگیرد. اگر حدوداً ۵ تا ۱۳ میلیون برای خرید گوشی کنار گذاشتید، ده‌ها آپشن مختلف پیش روی شما قرار دارد.

  • البته شیائومی ۱۱ تی پرو تفاوت چندان زیادی با نسخه‌ی غیر پرو این گوشی ندارد و اگر قصد دارید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، با خرید شیائومی 11تی چیز زیادی را از دست نخواهید داد.
  • پرچمداران سال ۲۰۲۰ و حتی تعدادی از گوشی‌های جدیدتر از این محافظ برای جلوگیری از آسیب رسیدن به صفحه نمایش برخوردار هستند.
  • اما از لحاظ طول عمر باتری، به لطف یک منبع تغذیه‌ی ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، چندین مرحله از قیمتی که دارد فراتر رفته و عملکردی کم‌نظیر از خود به نمایش می‌گذارد.
  • سامسونگ گلکسی A04s از نظر سخت‌افزاری به تراشه ۸ هسته‌ای اگزینوس ۸۵۰، رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.
  • نوکیا G10 یکی از گوشی‌های جدید نوکیا است که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شد و در واقع باید گفت شاید بهترین محصول این شرکت در محدوده‌ی قیمتی دلخواه نباشد اما قطعا می‌تواند تجربه‌ی نسبتا خوبی از اندروید را در اختیار کاربران قرار دهد.

اگر دنبال راهنمایی خرید گوشی در این کلاس هستید، نسخه پایه این مدل یکی از خوش قیمت‌ترین‌هاست و تقریباً پکیجی کامل را به کاربران ارائه می‌دهد. از جمله نقاط قوت این گوشی عالی می‌توان به نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتزی و باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به همراه فست شارژ ۳۳ واتی اشاره کرد. از نقاط قوت نوکیا g10 می‌توان به باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپری آن اشاره کرد که در کنار نمایشگر ۶.۵۲ اینچی با کیفیت ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که از گوشی های خوب رنج قیمتی خود به حساب می‌آید. سری FE گوشی‌های هوشمند سامسونگ با توجه به بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قدرتمند و البته قیمتی ارزان‌تر به نسبت پرچم‌داران این شرکت، طرفداران بسیاری زیادی داشته و توانسته‌اند عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را به‌نمایش بگذارند. در انتهای این بخش از راهنمای خرید گوشی اگر موفق به تهیه این گوشی نشدید، می‌توانید در این محدوده قیمتی به دنبال گوشی گلکسی A52s 5Gباشید. گوشی شیائومی ردمی Note 11 Pro Plus 5G یکی از بهترین گوشی های جهان با‌ کیفیت بسیار بالا از شرکت شیائومی است که به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است.

از دیگر امکانات خوب ردمی نوت 10 پرو می‌توان به قابلیت شارژ سریع 33 وات، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و سنسور مادون قرمز اشاره کرد. همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، شما می‌توانید با پرداخت هزینه مقرون‌به‌صرفه و منطقی، از گوشی‌های خوبی بهره‌مند شوید. اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای خرید گوشی پرداخت کنید، می‌توانید با پرداخت هزینه تقریبی 100 دلار هم از یک گوشی هوشمند خوب بهره‌مند شوید. شما میتونید توی این مقاله، بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون تومان رو پیدا کنید، ویژگی هاشون رو بررسی کنید و براساس نیازتون انتخاب کنید.

جدول مشخصات فنی گوشی گلکسی M21

کیفیت این نمایشگر فوق العاده بوده و حتی با رقبای گرانتر نیز برابری می‌کند. سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها از پردازنده Helio G80 ساخت مدیاتک استفاده کرده که البته قدرت خوبی دارد و از پس اجرای همه اپلیکیشن‌ها بر می‌آید. رزولوشن دوربین اصلی به 64 مگاپیکسل رسیده که کیفیت تصاویر ثبت شده با آن مناسب است. دیگر نقطه قوت M32 باتری آن است که ظرفیت آن به 6000 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و از اکثر رقبایش 1000 میلی‌آمپر بیشتر است. ظرفیت زیاد باتری و نمایشگر کم مصرف آمولد باعث شده تا شارژدهی M32 به سادگی به دو روز کامل برسد.

یکی از خوب های اقتصادی سامسونگ که از سری M است، یعنی باتری قدرتمندی دارد و بسیار مقرون به صرفه است؛ گلکسی M12 سامسونگ از نمایشگر 6.5 اینچی PLS IPS اسفتاده می کند با پردازنده گزینوس 850 که عملکردی شبیه به A12 ناچو دارد. دوربین چهارگانه و عکس های خوبی به نسبت قیمت گوشی ثبت می کند و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هم عملکرد فوق العاده ای دارد. در ابتدا باید بگوییم که A12 Nacho مدلی بهینه شده از گوشی A12 است که از تراشه‌ی متفاوتی استفاده می‌کند و تغییری در طراحی ظاهری یا کیفیت ساخت آن رخ نداده است. نمایشگر این گوشی از نوع PLS IPS است که کیفیت نسبتا خوبی دارد، پردازنده آن از اگزینوس 850 تشکیل شده و دوربین 4 گانه عملکرد خوبی به نسبت قیمتش دارد. آخرین گوشی این لیست محصولی است از شیائومی اما برخلاف مدل‌های قبل، ردمی نوت ۱۰ در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شد. البته از لحاظ پردازنده، این گوشی بعد از ردمی نوت ۹T 5G که از Dimensity 800U 5G بهره می‌برد در رده‌ی دوم قرار دارد، بنابراین با یک گوشی بسیار خوب طرف هستیم.

این گجت به دلیل قدرت سخت افزاری مناسب در لیست بهترین گوشی های اقتصادی سال ۲۰۲۱ در جایگاه دوم قرار گرفت و در ادامه به بررسی سومین دستگاه هوشمند در این لیست خواهیم پرداخت. بهترین گوشی با قیمت مناسب از برند اپل که می‌توانید با قیمتی در حدود ۱۶ تا ۱۷ میلیون تومان آن را خریداری کنید (البته در نظر داشته باشید که با توجه به بازار قیمت گوشی در ایران، امکان نوسان قیمت بسیار بالاست). سری جدید میان‌رده پرطرفدار سامسونگ با این که نتوانست انتظارات را کامل برآورده کند، اما بازهم فروش خوبی در مارکت داشته و یک گوشی مناسب برای خرید است. در بطن این مدل تراشه قدرتمند اگزینوس ۱۲۸۰ قرار گرفته که توانایی بالایی در اجرای بازی‌های گرافیکی دارد. دوربین‌های چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی به واسطه پردازش خوب چیپست گوشی a53 ظرفیت ۱۲۸ گیگ، کیفیتی عالی را به شما ارائه می‌دهد.

بررسی بهترین گوشی سامسونگ: گلکسی A13

ازاین‌رو با تکنولوژی‌های روز دنیا همگام است و توجه کاربران را به سوی خود جلب کرده است. گوشی OnePlus Nord N200 5G یک میان‌رده اقتصادی است که از فناوری نسل پنجم، پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی از نوع IPS است و از حفاظت گوریلا گلس، بهره می‌برد و وضوح بسیار بالایی دارد.

این دستگاه به عنوان بهترین گوشی جهان طراحی مشابهی با نسل سال گذشته خود دارد. همچنین خوب است بدانید که آبی سی‌ئرا ، رنگ جدیدی است که به ایفون 13 پرومکس اضافه شده است. از ویژگی‌های خوب این گوشی ریلمی می‌توان به قابلیت فیلم‌برداری آن با سرعت 60 فریم بر ثانیه اشاره کرد که در گوشی‌های با این قیمت کمتر موجود است. همچنین باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی 6000 میلی آمپر ساعت است و کاربر میتواند با شارژر 18 واتی موجود در جعبه آن را شارژ کند.

قاب پشتی دستگاه از جنس شیشه ساخته شده و توسط فریم پلاستیکی محافظت می‌شود. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت بر روی لبه گوشی از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد محسوب می‌شود. در ابتدای مطلب بهترین گوشی دنیا باید گفت که گوشی‌های هوشمند نوکیا از مشخصات فنی مناسب بهره برده و البته قیمتی مقرون به‌ صرفه دارند و در جایگاه یک گوشی خوب، عملکرد کاملاً قابل قبولی را به‌نمایش گذاشته‌اند. یکی از بهترین گوشی های خوب ارزان قیمت این شرکت Nokia C30 نام دارد که در جایگاه یک گوشی با قیمت مناسب به سخت‌افزار مناسب و قابل قبولی مجهز شده است. نباید فراموش کرد گلکسی A12 در یک سری از بخش‌ها کاملا از رقبای خود برتر ظاهر شده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار