بهترین خنک کننده لپ تاپ فن خنک کننده خرید کول پد لپ تاپ لیست ابزار

بهترین سایزهای موجود از این دستگاه، سایزهای 11، 14، 15 و 17 اینچی می باشند. تولید کنندگان این دستگاه را با تکیه بر مواد مقاوم و ضد حرارت مثل آلومینیوم ساخته اند. از ویژگی های بارز این دستگاه این است که دارای هدسینگ می باشد. هدسینگ در دفع حرارت موثر بوده و منجر به کارکرد بی سر و صدای دستگاه خنک کننده می شود. »، دارای قابلیت تنظیم دستی فن برای افزایش کارایی است که بسیار مفید می‌باشد.

خرید پایه خنک کننده لپ تاپ ام سی مدل X500 Turbo Fan

این فن ها از طریق اتصال با USB به لپتاپ انرژی مورد نیاز خود را تامین می نمایند. این دستگاه که لقب بهترین خنک کننده لپ تاپ (کول پد) را از آن خود نموده، مجهز به چند فن خنک کننده می باشد. در نتیجه جریان هوای حداکثری را تولید کرده و آن را به لپ تاپ انتقال می دهد.

فن مرکزی 5.9 اینچی است و با سرعت 1000 دور در دقیقه کار می کند و چهار تای دیگر 2.seventy six اینچی هستند و با سرعت 2000 دور در دقیقه کار می کنند. یکی از شرکت هایی که خنک کننده لپ‌تاپ تولید می کند شرکت تسکو است. این پایه ها اکثراً از یک یا چند فن خنک کننده استفاده می کنند. آن ها می توانند برای تسلط بهتر شما روی لپ تاپ در چندین حالت قرار بگیرند. انواع مختلفی از آن ها در بازار و با قیمت های متفاوت وجود داردکه دارای ضمانت نامه نیز هستند. دارای کنترل فن هستند که به شما امکان می‌دهد بتوانید سرعت فن خنک کننده خود را بر اساس نیاز کم و زیاد کنید.

  • این وسیله در مقایسه با سایر کول پدها کمی گران است اما کیفیت و کارایی آن ارزش هزینه کردن را دارد.
  • ما در این قسمت به سوالات مهمی پاسخ خواهیم داد، با ما همراه باشید.
  • یعنی اگر قرار است لپ تاپ شما پردازش های سنگینی را انجام دهد بهتر است تعداد فن ها بیشتر باشد.
  • این یک مشکل اساسی ایجاد می کند و در بیشتر موارد عملکرد کلی لپ تاپ را کاهش می دهد.
  • گیره های نگهدارنده نیز اگر چه جزئی به نظر می رسند، اما کمک می کنند تا پایه را در هر حالت که دوست دارید، بدون نگرانی از سقوط لپ تاپ تنظیم سازید.

یک کابل USB به USB در جعبه وجود دارد که کاملا بلند است و به راحتی می توانید از این کابل برای اتصال کول پد به لپ تاپ خود استفاده کنید. برای خرید پرفروش ترین خنک کننده لپتاپ (کولپد) بازار بر روی دکمه روبرو کلیک و کنید تا بتوانید آن ها را مشاهده نمایید. خنک کننده های لپ تاپ معمولاً دارای یک هاب USB هستند که در صورت اشغال درگاه USB لپ تاپ، کاربر می تواند از آن استفاده کند.

پایه خنک کننده لپ تاپ فاکس ری مدل Fxr-ltc-02

بهترین خنک کننده لپ تاپ فن خنک کننده خرید کول پد لپ تاپ لیست ابزار

اولین چیزی که برای خرید خنک کننده و کول پد لپ تاپ باید به آن توجه کرده باشید اندازه ای خنک کننده و خنک کننده لپ تاپ است. در حقیقت ما با توجه به سایز و اندازه لپ تاپ خود، باید نسبت به تهیه کول پد برای آن اقدام کنیم. لپ تاپ ها معمولا در سایز های 11 اینچی، 14، 15.6 و 17 اینچی طراحی می گردند. این کول پد برای بسیاری از کاربران در انجام کارهای سنگین (مانند گیمینگ و رندر)، کاملا کافی است. بهترین قسمت لپ تاپ در مقایسه با دسکتاپ قابلیت حمل آن است و می توانید از لپ تاپ در موقعیتی استفاده کنید که احساس راحتی کنید.

کول پد X6 دارای طول 38 سانتی متر و عرض 29.5 سانتیمتر است و برای لپ تاپ‌های تا 15.6 اینچ کاملا مناسب است. کول پد K40 دارای طول forty two.6 سانتی متر و عرض 28 سانتیمتر است و برای لپ تاپ‌های تا 17.3 اینچ، مناسب است. یکی از بزرگترین مشکلات لپ تاپ‌های گیمینگ، داغ کردن لپ تاپ است که به دلیل استفاده از کارت گرافیک و CPU پر قدرت و پرمصرف، اتفاق می‌افتد. عملا برای داغ کردن لپ تاپ گیمینگ راه حل دائمی وجود ندارد، ولی کول پد با کیفیت می‌تواند تا حدود زیادی این مشکل را به تاخیر بیندازد. دومین مشکلی که استفاده از پایه‌های خنک کننده ممکن است برای شما به وجود آورد، صدای کار کردن آن‌ها است.

صفحه نمایش بسته به اینکه تنظیمات پد خنک کننده شما چیست؛ حالت های مختلف خنک سازی را نمایش می دهد. نور روشن تر نشان می دهد که فن ها با سرعت بیشتری کار می کنند. این محصول دارای 6 فن است که با دور 2600±10%RPM قعالیت میکنند. در این دستگاه برای هر فن پیچ های جداگانه ی تعبیه شده است که به واسطه آن ها می توان سرعت هر یک از فن ها را تنظیم نمود. انتخاب این محصول برای لپتاپ هایی تا 17 اینچ می تواند کادو برای مردان چی بخریم بسیار مناسب باشد.

پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو مدل Tclp 3099

در این راهنمای خرید در مورد مزایای استفاده از کول پد و نکاتی که هنگام استفاده و خرید کول پد ها باید رعایت کنید صحبت شده است. تا علاوه بر آشنایی با بهترین کول پد های بازار، آشنایی کامل با این ابزار کارآمد را داشته باشید. پد خنک کننده لپ تاپ دیپ کول از پلاستیک و فلز با دوام ساخته شده است. پنل ضخیم آلومینیومی قرار گرفته بر روی این پایه، خنک کنندگی بهتری را ایجاد می‌کند. این پد دارای 4 فن با سرعت 1300 دور بر دقیقه است که جریان هوای مطلوبی را برای خنک کردن لپ تاپ فراهم می‌کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار