اما اصلا لگو از کجا آمد؟

در خرید اسباب بازی باید توجه داشت که بین اسباب بازیهای آموزشی و اسباب بازیهای سرگرم کننده تفاوت وجود دارد. در نوزادی باید از راهنمای خرید اسباب بازی برای نوزاد استفاده کرد تا بتوان نیازها، استعدادها و سلیقه کودک را تشخیص داده و مطابق با آنها برای او اسباب بازی های متنوع و دلخواه تهیه کرد تا در رشد فکری و جسمی او موثر باشند. استفاده از بازی های فکری فواید بسیاری برای کودکان دارد. اما بسیاری از روانشناسان کودکان براین باورند که گاهی اسباب بازی دخترانه برای پسران و بالعکس باید خریداری شود تا بچه ها از همین ابتدا توانایی درک و تفاوت احساسات مردانه و زنانه را تجربه کنند.

پس علت انتخاب گروه های خاصی از اسباب بازی توسط دختران را عوامل فرهنگی و اجتماعی معرفی می کنند. شما نمی توانید از لگو و اسباب بازی خانه سازی بگذرید. بسیاری از اسباب بازی های دخترانه به صورت عروسکی تزئین شده اند و این موضوع باعث می شود که دختران علاقه زیادی به آن داشته باشند. آیا اسباب بازی های دخترانه همیشه در همین گروه قرار می گیرند؟ معمولاً دختران در رده سنی پایین به دنبال تقلید از مادر خود هستند و اسباب بازی های مناسب برای خاله بازی و یا وسایل آشپزخانه از نظر این گروه بسیار اثر بخش است. اگر بدنبال خرید اینترنتی اسباب بازی دخترانه برای کودک تازه به راه افتاده یا هدیه ای برای یک کودک نوآموز هستید، تنوعی بی نظیر از اسباب بازی های آموزشی موجود است که هدفشان مهارت های خواندن، ریاضی، تفکر بحرانی و حل مسئله است. یا دوچرخه، اسکوتر، و سوارشدنی ها رو بخرید تا تشویق بشه و تو سرگرمی های خارج از خانه شرکت کنه.

موتورهای شارژی از جمله پرطرفدارترین اسباب بازی­ های پسران محسوب می­ شوند و به دلیل شباهت ظاهری بسیار زیاد به نمونه ­های واقعی مطمئنا یک اسباب بازی و هدیه جذاب خواهند بود. هیچ چیزی مهمتر از این نیست که کوچولوی دلبند شما اسباب بازیای را داشته باشد که هنگام بازی کردن با آن نهایت لذت را ببرد. نوزادان از بدو تولد تا چند ماه دید تاری از محیط دارند و هیچ کاری جز مشاهده از عهدهشان برنمیآید. دارک یکی از اسباب بازی های دخترانه ایرانی جذاب و منحصرف به فرد است که ویژه دختران طراحی شده است. ما همیشه در حال اضافه کردن گزینه های جدیدی به ترکیب محصولاتمان هستیم و این به معنی محدوده عظیمی از جدیدترین اسباب بازی های دخترانه از برند هایی که شما با آنها بزرگ شده اید و به آنها اعتماد دارید.

دختران در سنین 3 الی 6 سال به دنبال تعامل با دیگران و دوستیابی هستند یعنی سعی می کنند که به مهدکودک بروند و این موضوع روی روابط اجتماعی آنها تاثیرات زیادی می گذارد. از آنجایی که بچهها تا شش سالگی به احتمال زیاد زمان خود را در مهدکودک میگذرانند، به همین خاطر فرصت بازی با انواع اسباب بازی و لذت بردن از اوقات کودکی خود را دارند. جالب این جاست که در مطالعه ای که در سال 2002 انجام شد، اسباب بازی ها را به پنج گروه کاملا پسرانه، پسرانه، خنثی، نسبتا دخترانه و دخترانه تقسیم کردند. مطمئنا مطالعه و پیگیری این مطالب میتواند برای والدین سودمند باشد.

اسباب بازی فروشی علاوه بر اینکه باید از تنوع بالای کالا برخوردار باشد، بهتر است اسباب بازی هایی را برای فروش به کودکان ارائه دهد که امکان تمیز کردن مداوم آنها وجود داشته باشد. به دنبال خرید اسباب بازی هایی برای دختران خود باشید که بتواند به هنگام داستان سرایی از آن ها استفاده کند. درحال خرید برای دختران 2 یا 3 ساله، فراموش نکنید و نگاهی بیندازید به مجموعه بزرگ عروسک های پولیشی ما، که تصورات او را در طول روز تشویق و آرامشش را در تخت خواب هنگام شب فراهم خواهند کرد. والدین می توانند این دستورالعمل ها را هنگام انتخاب اسباب بازی برای فرزندان خود دنبال کنند. آرشیو بازیهای تختهای و کارتی (بورد گیم و کارت گیم) این فروشگاه نیز بسیار کامل است. بنابراین اسباب بازی فروشی مناسب، یک غرفهی کامل را به فروش اسباب بازی های علمی و آموزشی اختصاص می دهد. در حالی که اسباب بازی های پسرانه ویژگی های کاملا متفاوتی دارند.

زمانی که کودک نوپای شما به سه سال می رسد، می توانید اسباب بازی های کوچک تر یا اسباب بازی هایی را با قطعات کوچک تر شروع کنید، اما این کار را با احتیاط انجام دهید. این را بدانید که دختر نوپای شما در درک چگونگی کارکرد اشیا در دنیای واقعی مثل کنترل از راه دور تلویزیون یا دکمه های خاموش و روشن کردن آن، مهارت خوبی دارد. اختصاص رنگ صورتی به بسته بندی اسباب بازی های دخترانه و یا معرفی آنها توسط فروشندگان به والدینی که فرزند دختر دارند . زیباترین اسباب بازی دخترانه ، اسباب بازی دخترانه صورتی. برای دسترسی به مجموعه گسترده اسباب بازی دخترانه فروشگاه اینترنتی خانه اسباب بازی ها را به عنوان اولین و آخرین مقصد خود انتخاب کنید. 1 : اسباب بازی هایی که به دختران صرفا زیبایی و چگونه زیبا شدن را یاد بدهند برای سنین کم مفید نیستند زیرا آن ها را از خود واقعی شان دور میکند. کتابهایی که اگر خیس شوند از بین نخواهند رفت ( مانند کتابهای حمام ). کتابها میبایست شامل متن و عکسهای شاد و روشن بوده بطوریکه توجه نوزاد را جلب کند. همانطور که گفتیم دختران، نگاه عمیقتری به مسائل دور بر خود دارند و از همان کودکی خیلی از مهارتهای مهم زندگی مانند مادر بودن، مدیریت و…

برای مثال عروسک ها، ست های آشپزی، چایخوری و لوازم خانگی در بازار اسباب بازی در دسته اسباب بازی های دخترانه قرار می گیرند. وسایلی چون عروسک ها، وسایل خانه، خرس های پولیشی، ست های چایخوری ، قصر و خانه عروسکی، لوازم آشپزی و آشپزخانه در این گروه جای می گیرند. در مقابل گروهی از کارشناسان معتقدند کودکان قبل از شکل گیری هویت جنسی شان به اسباب بازی های خاصی علاقه نشان می دهند. دختران در دوران یک سالگی شروع به راه رفتن می کنند و این رویکرد باعث می شود که بهترین اسباب بازی برای کودکان شامل کتاب های آموزشی و عروسک ها و ماژیک و مداد شمعی باشد و همینطور اسباب بازی های ساختنی نیز در این راستا قرار دارد. این گونه بازی ها مهارت های زبان و حل مسئله و توانایی خلاقیت را ایجاد می کند. اسباب بازی هایی که به دختر ها فرصت می دهند خودشان چیزی را کشف کنند یا حتی با کمی کمک، مهارت های ذهنی و فکری را در آنها ایجاد می کنند و به آنها کمک می کنند تا به طور مداوم به حل مسئله بپردازند. اگر چه در اتاق پسران این آزمایش هم ، عروسک های سرباز و شخصیت های مردانه مثل زرو و بتمن وجود داشت .

تحقیقات نشان داده است که دختران بیشتر علاقمند به نگاه کردن به چهره هستند . گروهی از اسباب بازی ها با نگاه جنسیتی طراحی و تولید می شوند. یکی از بهترین اسباببازیها در این زمینه را در زیر میبینید در این اسباب بازی شما باید توپها را به نوبت روی صفحه بیاندازید تا پشت سر هم قل بخورند و همین نوبت بندی به آن در توسعهی مهارتهای اجتماعیشان کمک میکند. ساخت اسباب بازی های دخترانه اغلب باید خلاقانه باشد و البته که با روحیات دختران نیز سازگار باشد. امروزه راه های بهتر و بسیار ساده تری وجود دارد که بتوانید به خرید بپردازید. وقتی صحبت از اسباب بازی های هنری و صنایع دستی می شود، گزینه های تقریباً نامحدودی وجود دارد. در سال 1995 عربستان سعودی فروش خود را متوقف کرد زیرا از نظر آن ها شکل لباس های این عروسک قانون پوشش اسلامی را نقض می کند. اما آنچه در این میان اهمیت دارد تجربه و درکی است که کودکان از بازی و اسباب بازی ها به دست می آورند. درنهایت چیزی که از همه مهمتر است، حس خوبی است که دختر شما از بازی کردن با اسباب بازی تجربه خواهد کرد. همانطور که می دانید اسباب بازی ها نقش مهمی در شکل گیری شخصیت کودکان و مهارت های اجتماعی آنان دارد و نسبت دادن لوازم آشپزخانه و عروسک های نوزاد به اسباب بازی های دخترانه اگرچه می تواند در آموزش مهارتهای خانه داری و مراقبت و نگهداری از کودک به دختر بچه ها بسیار موثر باشد اما به همان اندازه میتواند پسربچه ها را از این آموزشها محروم کند.

بنابراین این موضوع نیز مهم است با خرید اسباب بازی های مناسب برای دختران، مهارت های فکری و ذهنی آن ها را گسترش دهیم تا در آینده دخترانی خلاق و متفکر باشند. امروز بازی های دیجتالی کودکان را ساعت ها در محل ثابتی نگه میدارد و همین باعث مشکلات زیادی در آینده برای او خواهد داشت . به طور کلی این اسباب بازی ها سبب نبوغ در دختران می شود و اثر بخشی بیشتری خواهد داشت. به طور کلی می­ توان گفت اسباب بازی­ هایی برای آموزش کودکان مفید هستند که بیشتر ذهن و بدن آن­ها را درگیر کنند و این نکته را به یاد داشته باشید که فرزند شما هر چقدر هنگام بازی کردن از ذهن و بدن خودش استفاده کند چیزهایی بیشتری یاد می­ گیرد و تجربه­ های مفیدی کسب می­ کند.

خرید اینترنتی اسباب بازی دخترانه از لحظه تولد تا بزرگسالی فرزند شما، اسباب بازی های فوق العاده برای همه رده های سنی دختران؛ موارد باورنکردنی مانند اسباب بازی های کلاسیک خاطره انگیز به همراه بهترین های روزهای اخیر را مشاهده نمایید. به عنوان مثال تفنگهای اسباببازی مشهور و معروفی مانند تفنگ نرف و تفنگ x-shot دارای محدوده قیمت 300 هزار تومان تا 4 میلیون تومان هستند. او همچنین به بازی با وسایل واقعی شما مانند تلفن همراه علاقه مند است، زیرا او مشتاق است که خود را بزرگ و توانمند مانند شما نشان بدهد. در سال سوم زندگی دختر شما، خلاقیت او در حال شکلگیری و رشد کردن است، زیرا اکنون او قادر به بازی در نقش شخص های دیگر (مانند یک ملکه) است و حتی گاهی اوقات تصور می کند که یک شی (یک بلوک) در واقع چیز دیگری است (مانند یک تکه کیک). اغلب بازیهای فکری مانند پازل و لگو میتوانند در این زمینه کمک کنند. آنها همچنین به کودکان کمک می کنند تا مهارت های روابط محیطی (درک چگونگی متناسب بودن اجزای محیط اطراف) و هماهنگی چشم و بخش های حرکتی بدن (استفاده از عضلات کوچک در دست ها و انگشتان) را در زمانی که هنوز دختر خردسالی هستند آموزش ببینند.

کیفیت وسایلی که در هایپر باکس ارائه شده، کاملا تضمیمن شده و باکیفیت فوقالعاده است و میتواند یک همبازی دوست داشتنی برای پسربچههای بازیگوش باشد. عروسک اصطلاحی است که در درجه اول به عنوان اسباب بازی دختران بشمار می رود، از این رو تغییر اسم و صفت کمک بزرگی برای ورود به بازار جدید بود. فروشگاه اینترنتی آرتی کالا با فروش اسباب بازی آنلاین و ارائه انواع اسباب بازی کودکان و بزرگسالان با بالاترین کیفیت و تضمین قیمت، میتواند یکی از انتخابهای شما برای خرید بهترین اسباب بازی در ایران باشد. برخی از عروسکها، اسباب بازیهایی که شامل لوازم آشپزخانه و غیره که مناسب یک موضوع خاص هستند، از جمله انتخابهای هدفمند و موفق در بین انبوهی از اسباب بازیهای موجود در بازارهای خرید میباشند. بازی کردن از خاطرات شیرین برای دوران کودکی است. چه بسا دخترهایی که در دوران کودکی به ماشین و ماشین بازی علاقمند بودند. دختران علاقه زیادی به بازی های فکری دارند به طوری که مهارت حل مساله و ارتباط در آنها قوی تر می شود و می توانند از بافت و اعداد و رنگ ها استفاده بهتری داشته باشند. پسر بچه ها دوست دارند بیشتر وقت خود را با ماشین ها یا ربات هایشان بگذرانند و یا بازی های هیجانی دزد و پلیس انجام دهند.

مجموعه لگو و ساختنی ها یقینا مورد علاقه هر بچه سایت 30ttoy ای است. شما میتوانید بازی مورد نیازتان را بر اساس مقایسهی مشخصات فنی، قیمت و نقد و بررسی انتخاب کنید. 1. به دست دادن تصویری ایده آل از این عروسک 2. بهره بردن از آن به منظور نقد ایده هایی که با آن مرتبط است. در بزرگترین فروشگاه اسباب بازی در تهران، یعنی همین سایت فرفرک، شما می توانید با چند کلیک ویترینی از مجموعه متنوعی از اسباب بازی های جدید برای گروه سنی مختلف کودکان را ببینید. آنها در اتاق دختران انواع عروسک ها، خانه های عروسکی و ست های چایخوری را مشاهده کردند . در تحقیق ریگنولد کوک ( 1973) محققان اتاق دختر و پسرهای زیر 6 سال را بررسی کردند . در انتخاب اسباب بازی که برای دختر دلبندتان میخرید به نوع طراحی آن توجه کنید. اسباب بازی ها از نظر رده سنی ، تک نفره یا گروهی بودن در گروه بندی مختلفی قرار دارند. عروسک ها و شخصیت ها یکی از اسباب بازی های مشترک میان دختران و پسران است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار