از مشخصات تا بررسی کامل گوشی S21 Ultra

این گوشی پایینتر از ۱۵۰ دلار قیمتگذاری شده و از هر جهت ارزش بالایی دارد. هر سری گوشی سامسونگ، مشخصات فنی و در نتیجه قیمت متفاوتتری دارد تا دست خریدار را برای خرید گوشی سامسونگ باز نگه دارد. البته دوربین های فوق العاده گوشی های سامسونگ سری S را نمیتوان فراموش کرد. سامسونگ با نمایش گوشی Galaxy S20، با مشخصات بسیار چشمگیر و طراحی جالب، سروصدای زیادی به پا کرد. این گوشی سه فاکتور برجسته و ارزشمند دارد که توسط به آنها ضروری است. همه چیز بستگی به این دارد که در عمل به دنبال چه چیزی هستید و آیا سامسونگ توانسته است که رویای مدنظر کاربران را محقق کند یا خیر. سامسونگ درجاهای دیگر دوست دارد درباره حفظ ویژگیهایی که اپل خالی کرده سروصدای زیادی ایجاد کند، یا اینکه دوست دارد ویژگیهای مشابه اما قطعاً کپیبرداری نشده آن را بهتر بیان کند.

بررسی لوازم جانبی گوشی

اگرچه در رنج قیمت های متوسط گوشی های شیائومی هم رقیب خوبی برای موبایل های سامسونگ هستند ، اما توصیه ما این است حتما تمام ملاک ها را در نظر بگیرید. از آنجایی که سامسونگ محصولات متعددی را تولید میکند، جای تعجب ندارد که این شرکت کرهای، لوازم جانبی متنوعی را هم برای گوشیها، تبلتها، لپتاپها و سایر محصولات خود عرضه کند. گوشیهای تاشو نسل بعدی سامسونگ در چند ماه آینده همراه با محصولات جدید این شرکت راهی بازار خواهند شد. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، گزارشهای فنی نشان میدهد که شرکت کرهای سامسونگ در حال کار بر روی یک سیستم دوربین دوگانه زیر نمایشگر (UDC) است که برای بهبود امنیت و تشخیص چهره طراحی شده است.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

سامسونگ همچنین یکی از اولین مارکهایی است که حسگر اثرانگشت، حسگر ضربان قلب، اسکنر عنبیه چشم را در گوشی خود ارائه داده است. وقتی شما یکی از بزرگترین شرکتهای جهان هستید فروش محصولاتتان کار سختی نیست؛ با این حال فقط شناخت نام برند کافی نیست و مواردی وجود دارد که گوشی سامسونگ را از دیگر رقبا متمایز میکند. سامسونگ در ساخت گوشی های میان رده بسیار قدرتمند عمل می کند و هوآوی نیز در این زمینه حرفی برای گفتن دارد.

تا مطبوعات فناوری و مشتریان را راضی نگه دارد. طراحی گلکسی A52 تا حد زیادی ما را به یاد گلکسی S20 FE میاندازد. احتمالاً سری گلکسی S22 سامسونگ دارای ویژگیهای طراحی است، مانند سری S21. نسخه دیگری که در بازار ایران بیشتر یافت میشود، دارای رم 6 گیگابایت و حافظه 128 گیگابایت است، در این نسخه 108 گیگابایت از حافظه در دسترس شما قرار میگیرد و با توجه به رم 6 گیگابایت، بازدهی گوشی بهتر از آنچه که ما تجربه کردیم خواهد بود. گوشی های این سری بعد از گوشی سامسونگ A40 ، دارای صفحه نمایش super AMOLED میباشد وزن دوربین های خوبی نیز پشتیبانی می کنند. خرید اینترنتی گوشی سامسونگ از فروشگاه لیپک تجربهای مطمئن و تضمین شده است و کارشناسان فروشگاه لیپک همواره جهت ارائه خدمات و پاسخگویی به کاربران آماده هستند.

،ارزش خرید گوشی تاشو سامسونگ را شما تعیین می کنید که آیا این گوشی متناسب با نیازهای شما طراحی شده است یا خیر ممکن است یک گوشی تاشو برای شما به درستی کار نکند اما برای دیگری بسیار لازم باشد. در مقایسه با برندهای دیگر همچون هوآوی و گوشی شیائومی ، شرکت سامسونگ از فروش بالاتری برخوردار است. ایتنا – شرکت اپل ۸۲ درصد از پنلهای خود را از سامسونگ، ۱۲ درصد را از دیگر شرکت کرهای یعنی الجی و ۶ درصد دیگر را از BOE چین خریداری کرده است. سامسونگ همیشه سعی میکند بهترین ویژگیهای نرمافزار را در گوشیهای خود ارائه دهد. سامسونگ گوشیهای شاخص خود را با بهترین نمایشگر دنیا تولید میکند؛ بنابراین، گوشیهای سامسونگ بهترین گزینه برای صفحهنمایش VR هستند. تولید محتوای جذاب با این گوشی ها آسان تر از گذشته شده است. برای آشنایی بیشتر با نقاط قوت و ضعف این گوشی پیشنهاد میکنیم این ویدیو را تماشا کنید.

بررسی گوشی سامسونگ شما میتوانید بازیهای سبک مانند Candy Crush و Angry Bird را بدون مشکل روی گوشی اجرا کنید. آنها همچنین اولین شرکتی هستند که نمایشگر OLED را روی تلفن به بازار عرضه میکنند. اما با توجه به اعلام سامسونگ و توقف تولید آنها کمتر شاهد حضور آنها در بازار خواهیم بود. اگر قصد خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت سری جدید را دارید بهتر است بدانید سامسونگ ممکن است تولید سری گلکسی نوت را متوقف کند. سامسونگ و اپل در تمام سطوح تولید تلفن همراه باهم رقابت کردهاند و ازنظر تعداد مشتریان بسیار به هم نزدیک هستند. مدلهای مثل ایکس 3 پرو تحت هیچ شرایطی قابل مقایسه با مدل ای 23 سامسونگ نیستن و احتمالا باگهایی در این دستگاه وجود داره، کما این که چنین باگ هایی در گوشی ای 12 ناچو هم مشاهده شده … امکان مشاهده تصاویر گوشی های موبایل سامسونگ به صورت کاملا واضح و 360 درجه ای یکی از امکانات فوق العاده ای است که این سایت در اختیار شما قرار می دهد و می توانید قبل از خرید حس کنید که گوشی موبایل مورد نظرتان را از نزدیک لمس کرده اید و خریدی مطمئن تر و با خیالی آسوده تر داشته باشید.

لوازم جانبی گوشی

در هر حال، اگر اسم «Galaxy Z» را روی یک گوشی سامسونگ دیدید به این معنی است که مکانیزم بازشونده گوشی از نوع تاشو است و برای خرید گوشی موبایل سامسونگ سری Z هم حتما باید حساب بانکی پر پول داشته باشید؛ چرا که جدیدترین گوشی این سری یعنی گلکسی Z فولد ۲ 5G در ایران قیمتی بالاتر از تمام گوشیهای بازار دارد. حالا طبق ادعای Ice Universe، نسخه سوم نیز در راه است و سال آینده روی گوشی پرچمدار Galaxy S۲۳ Ultra نصب خواهد شد. حالا تصمیم با شما است که بررسی کنید که آیا میتوانید با گوشی سامسونگ گلکسی نوت ارتباط برقرار کنید یا خیر و اگر قصد خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا دارید میتوانید به فروشگاه اینترنتی اعتبارکالا مراجعه کنید. اما، ما نمیخواستیم خوانندگان ما پول خود را برای چیزی هدر دهند، در حالی که هنوز میتوانید گزینههای جایگزینی را در نظر بگیرید که ویژگیهای استثنایی را با قیمت مشابه یا سطح بالاتر ارائه میکنند.

این گوشیها در تنوع کیفی و قیمتی خوبی به بازار عرضه شدهاند و در دسترس دوستداران قرار دارند. به تازگی چند گوشی از سری گلکسی A به پرفروشترین گوشیهای اندرویدی جهان تبدیل شدهاند و هر فروشگاه اینترنتی گوشی سامسونگ سری A را به فروش میرسانند. استدلال سامسونگ این بود که گنجاندن حافظه قابل ارتقا باعث کاهش سرعت عملکرد کلی گوشی میشود، اما سایر تولیدکنندگان مانند LG و HTC موفق شدند آن را در آن سال کار کنند. حذف حافظه قابل ارتقا در گلکسی S6 مثالی عالی است. علاوه بر استفاده از حسگر اثر انگشت برای بازگشایی و افزایش امنیت گوشی هوشمند گلکسی A10 اس ، شما می توانید از سیستم تشخیص چهره آن که به کمک دوربین سلفی صورت می گیرد ، نیز استفاده کنید که سرعت قابل قبولی نیز دارد ، اما از نظر امنیت ، زیاد قابل اعتماد نسبت به حسگر اثر انگشت نیست.

ما جدیدترین گوشی های سامسونگ را به محض رونمایی در بین محصولات خودمان قرار می دهیم و بررسی گوشی های سامسونگ هم از نظر فنی و هم از نظر ظاهری می پردازیم تا شما با خواندن آن ها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین میتوانیم یک کارت microSD اضافی روی آن قرار دهیم که در آیفون امکانپذیر نیست. مثلا خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M21 هزینه زیادی روی دست شما نمیگذارد و با ۴ گیگابایت حافظه رم تقریبا تمام کارهای نوجوانان را راه میاندازد و حتی میتوانند بازیهای نسبتا سنگین و آنلاین را اجرا کند بدون اینکه نیازی به پرداخت ۲۰ میلیون تومان برای خرید گوشی سامسونگ گران قیمت باشد. در حالت 60 هرتز اگر استفاده متعادلی از گوشی داشته باشید، یعنی دو ساعت در اینترنت بگردید، یک ساعت بازی کنید، کمی به موسیقی گوش دهید و برخی از کارهای روزانه خود را انجام دهید، باتری حدود یک روز و نیم نیازی به فونر موبایل شارژر نخواهد داشت.

موبایل شیائومی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار